וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר האריך את חוזהו בברצלונה, סמואל אומטיטי נרכש מליון

הברזילאי סיכם על חוזה חדש עד 2021 וכתב באינסטגרם: "מאושר להמשיך לחיות את החלום!". הבלם בן ה-22 יגיע מליון תמורת כ-25 מיליון יורו ויהפוך לחיזוק השני של אלופת ספרד הקיץ

סוף לשמועות, לפחות בינתיים. ניימאר הודיע הערב (חמישי) על הארכת חוזהו בברצלונה עד 2021 וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "מאושר להמשיך לחיות את החלום! ויסקה בארסה, ויסקה קטאלוניה". בשנה האחרונה עלו עוד ועוד דיווחים על כך שריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן ינסו לרכוש את ניימאר, אך היום הוא כאמור סיכם על המשך דרכו במדי הבלאוגרנה. לכוכב הברזילאי נותרו שנתיים בחוזהו הקודם.

עוד לפני החדשות המשמחות של ניימאר, ברצלונה רשמה היום רכש שני. לאחר צירוף דניס סוארס, אלופת ספרד הודיעה היום באופן רשמי על החתמתו של סמואל אומטיטי, והנשיא ג'וזפ מריה ברתומיאו אישר את הדבר בטוויטר. בלם ליון בן ה-22, אחריו עקבו בקטאלניה תקופה ארוכה, יגיע תמורת כ-25 מיליון יורו לאחר שראשי המועדון נואשו מלרדוף אחר מרקיניוס אותו רצו לראות מגיע לקאמפ נואו.

בימים האחרונים היה ברור שהעסקה תושלם ונשיא ליון ז'אן מישל אולס אמר: "אנחנו צופים שאומטיטי יעזוב ויחתום בברצלונה. הבטחנו לו שאם ירצה לעזוב הוא יוכל. זו מחוייבות דומה לזו שהבענו כלפי בנזמה לפני שעבר לריאל מדריד".

אומטיטי ערך את הופעת הבכורה שלו בליון בינואר 2012 ובסך הכל רשם בקבוצה 131 הופעות בהן כבש שלושה שערים. הוא נמצא כעת עם נבחרת צרפת ביורו ואף הוזכר כמועמד לפתוח במקום עדיל ראמי המוצהב ברבע הגמר מול איסלנד.

סמואל אומטיטי. GettyImages
יחזק את ההגנה של לואיס אנריקה. אומטיטי/GettyImages

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ההודעה של ברתומיאו לגבי צירוף אומטיטי בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully