וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.6: פואל בסאות'המפטון, היהלום של פטר בוס בדרך לברצלונה

הקדושים מצאו מאמן חדש, האלופה הספרדית חושקת בקשר אייאקס, ליברפול רודפת אחרי זלינסקי ובבאיירן מפתיעים עם שדרוג קרואטי להגנה. ריאל וצ'לסי חולמות על טרייד מפלצתי, הולק הוצג בשנגחאי

AP

בווידאו: גמר הקופה סנטנריו

העברות

* סאות'המפטון מצאה מאמן חדש, כשהודיעה על מינויו של קלוד פואל לשלוש השנים הקרובות.

* לסטר הודיעה באופן רשמי על רכישתו של החלוץ ראול רוביו. הכישרון הספרדי בן ה-18 עזב את ראיו וייקאנו וחתם בשורות האלופה לארבע שנים.

* נשיא פנרבחצ'ה עזיז ילדרים הודיע: "מרטין שקרטל וגרגורי ואן דר ויל ישחקו בעונה הבאה בקבוצה". בקבוצה כבר הציגו את המגן ההולנדי.

* מנצ'סטר סיטי צרפה באופן רשמי את ארון מוי. הקשר, ששייך לנבחרת אוסטרליה, עזב את מלבורן סיטי אחרי שכבש 11 שערים ב-25 ההופעות בעונה החולפת. התכולים יעבורו תמורתו את לוק בראטן ואנתוני קסארס.

* ווטפורד הודיעה על צירופו של ג'רום סינקלר. החלוץ עזב את ליברפול וחתם בשורות הלונדונים לחמש שנים.

* קשר ויאריאל בעונה החולפת, סמואל, הוצג ברובין קאזאן.

* פז'מיסלב טיטון הצטרף לדפורטיבו לה קורוניה. השוער הפולני עזב את שטוטגרט וחתם בשורות הקבוצה הספרדית לשלוש שנים.

* עכשיו זה רשמי: הולק הוצג כשחקנה החדש של שנגחאי SIPG. הברזילאי שבר את שיא ההעברות של הליגה הסינית כאשר זניט סנט פטרסבורג קיבלה עבורו 55 מיליון יורו.

שמועות

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי ניצחה במאבק על החתמתו של מרלוס מורנו, חלוצה הקולומביאני של אתלטיקו נאסיונל.

*האם ההופעה של ג'ו הארט ביורו 2016 תסלול את דרכו מחוץ למנצ'סטר סיטי? על פי הדיווחים באנגליה עולה כי פפ גווארדיולה מאס בשוער האנגלי והוא מעוניין לצרף את קלאודיו בראבו, שהצטיין במדי צ'ילה במהלך הקופה סנטנריו.

* ריאל מדריד ממש לא מתכוונת לוותר על דיוויד אלאבה. על פי הדיווחים הספרדים שיפרו את הצעתם לבאיירן מינכן עבור האוסטרי הנהדר ל-65 מיליון יורו, לאחר שהקודמת בסך 50 מיליון נדחתה בתחילת הפגרה על ידי אלופת גרמניה.

* עדיין בסיטי, התכולים לא מוותרים על שירותיו של ג'ון סטונס. כדי לגרום לאברטון להשתכנע הם הציעו לטופיז את ווילפריד בוני, שהתקשה להטביע חותם מאז שהצטרף מסוונסי.

* ב'אל מונדו דפורטיבו' טוענים כי חרף ההצהרות של משפחת ניימאר לפיהן החלוץ יישאר בברצלונה, מנצ'סטר יונייטד תלך בכול הכוח על קפטן נבחרת ברזיל ותשבור את שיא ההעברות.

* בגזרת הרכש, אלופת ספרד סימנה את הקשר המבטיח של אייאקס ופטר בוס, דוני ואן דר בייק. ההולנדי בן ה-19 נחשב לאחת המטרות הבכירות של ברצלונה, כך טוענים בתקשורת הספרדית.

* באיירן מינכן חושבת על חיזוק. אחרי מאטס הומלס ורנאטו סאנצ'ס, בקרואטיה מדווחים כי הבווארים הגישו הצעה בסך שבעה מיליון יורו עבור ודראן צ'ורלוקה, ששייך ללקומוטיב מוסקבה.

* החיזורים של ההתאחדות האנגלית בעקבות ארסן ונגר גרמו לארסנל לחשוש והם צפויים להציע לצרפתי חוזה חדש ומשודרג כדי לשמור אותו במועדון.

* הטרייד הגדול הבא בדרך? בריאל מדריד מתכננים להשתמש באלברו מוראטה, שנרכש בחזרה מיובנטוס, כדי לצרף את אדן הזאר. הבלוז כבר הביעו עניין בחלוץ הספרדי כאשר הבלאנקוס יוסיפו עבורו 30 מיליון יורו.

* לסטר תציע 12 מיליון ליש"ט לנוריץ' עבור ההפתעה הנעימה של נבחרת אירלנד באליפות אירופה, רובי בריידי.

* אברטון הגישה הצעה בסך 11 מיליון ליש"ט עבור קשר נבחרת פולין וראן קמיל גרוסיצקי.

* גם ליברפול חושקת ברכש פולני והיא סימנה את פיוטר זלינסקי. הקיצוני הנהדר בילה בעונה האחרונה כמושאל באמפולי ושייך לאודינזה כאשר גם נאפולי כבר נמצאת במגעים לצרפו.

אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
זידאן לא מוותר. הזאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully