וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון: "אני מסוגל לשחק ב-NBA. באתי כדי להגשים את החלום"

הכישרון הישראלי הצעיר מתכונן לליגת הקיץ בווגאס וסיפר לאתר אוהדים של וושינגטון: "יש לי יתרון יחסי על שחקנים חסרי ניסיון. אני עובד קשה מאוד כדי להגדיל את טווח הקליעה שלי". האזינו לראיון

one

בווידאו: דאוסון מצטיין עם 21 נקודות במשחק האליפות של ראשל"צ

למרות העניין הגובר משלל קבוצות באירופה, כולל פנאתינייקוס, שון דאוסון ממשיך במסע לעבר הגשמת חלום הילדות שלו: לשחק ב-NBA. הכישרון הישראלי הצעיר נמצא בימים אלה בארצות הברית ומתכונן לליגת הקיץ בלאס וגאס, בה ישתתף כשחקן וושינגטון וינסה להרשים אולי בדרך לחוזה בליגה הטובה בעולם.

בבלוג האוהדים של הווויזארדס Bullersforever הקדישו כתבה שלמה לדאוסון וראיינו אותו משחקי ליגץ הקיץ, שייפתחו ב-8 ביולי. בכתבה מתואר מסלול הקריירה המיוחד של דאוסון, כולל ההתבגרות לאב כדורסלן שנחשב לכוכב בישראל. "הכדורסל זרם בעורקיי כל חיי. זה תמיד היה המשחק האהוב עליי. נהגתי לבוא עם אבא שלי לאימונים, למשחקים. בגיל שנתיים או שלוש, בזמן שכל שאר הילדים שיחקו בגני שעשועים, אני הלכתי לראות משחקים של אבא שלי".

עוד בנושא:

היעד הבא: אתונה? פנאתינייקוס מעוניינת בשון דאוסון
סוכנו של דאוסון: "פאו מתעניינת, הכול תלוי בסכום שתציע"

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. יוסי ציפקיס
לפעמים חלומות מתגשמים. דאוסון/יוסי ציפקיס

דאוסון נזכר בפריצה שלו במהלך עונת 2014/15, עונה אותה סיים עם פרס השחקן המשתפר של העונה. "ההתחלה הייתה טובה מאוד. לפתע הרגשתי שאני יכול להתמודד מול כל אחד, התקפית והגנתית".

אחרי שזכה באליפות מרגשת עם מכבי ראשון לציון והצטיין עם 21 נקודות בגמר מול הפועל ירושלים, דאוסון מוכן לאתגר הבא ומסמן את האלמנטים העיקריים בהם עליו להשתפר. "אני עובד הרבה מאוד בחדר הכושר כדי להוסיף מסת שריר ולהתחזק. אני מתמקד גם בקליעה שלי ומנסה להתאים את עצמי לקו השלוש של ה-NBA. עקרונית אני מנסה לעבוד על כל האספקטים במשחק".

דאוסון סיפר על עצמו ש"אני מביא הרבה אנרגיות למשחק. אני משפיע על המשחק בכל מיני דרכים, אבל בבסיס שלי אני חודר לסל. אני אוהב את המהלכים היפים, דאנקים, בלוקים, מתפרצות. ואני חושב שאני חודר ממש טוב".

כעת דאוסון מתכונן לאתגר מסוג אחר לגמרי, והניסיון להוכיח את עצמו מול שחקנים אתלטים ומהירים יותר מכפי שהתרגל מהיריבים בליגת העל יהיה קריטי. "אני חושב שיש לי יתרון ביחס לשחקנים שבקושי שיחקו כדורסל מקצועני. יש לי ניסיון של חמש שנים באירופה. ברור שאני צריך להמשיך לעבוד, ויהיה עליי להוכיח שיש לי מקום בסגל הסופי. אני מנסה לא לחשוב על זה יותר מדי אלא רק רוצה לעשות הכל כדי שאוכל להגשים את החלום שלי".

האזינו לראיון עם דאוסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully