וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף לא הגיע למסע"ת וצפוי לעזוב את מכבי תל אביב בקרוב

29.6.2016 / 19:47

כל הסימנים מראים על עזיבה: המנהל המקצועי חרג ממנהגו ולא התייצב להצגתו של שוטה ארבלדזה. במועדון מעידים שהשחרור של קרלוס גרסיה, פייבוריט של קרויף, מהווה עדות נוספת לתסכול הרב שלו

יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף צפוי לעזוב בקרוב את מכבי תל אביב. כל הסימנים של הימים האחרונים מעידים על כך והשיא היה הערב (רביעי) כאשר קרויף לא הופיע למסיבת העיתונאים הראשונה של שוטה ארבלדזה. בעבר אלה היו מסיבות עיתונאים חגיגיות ובכל פעם שהוחלף מאמן קרויף נהג לשבת לצידו ולקדם אותו בברכה, כמו גם לענות על שאלות העיתונאים. הערב ארבלדזה ישב כשקרויף לא לצידו וכאשר נשאל מדוע קרויף לא נמצא הוא ענה בהתחלה: "יש כאן שלושה כיסאות. אחד לי, אחד לדובר ואחד לאלברמן". מיד לאחר מכן הוא הוסיף: "הוא היה עסוק ולא יכול היה להגיע".

ארבלדזה: "בניון מודל לחיקוי, הוא יכול לשנות את המשחק בשנייה"
"קרה משהו בין גולדהאר לזהבי, שגרם לערן לעלות על המטוס"
צפו בתמונות: קבלת פנים חגיגית לערן זהבי במשחק של קבוצתו החדשה

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העזיבה מתקרבת. קרויף/ברני ארדוב

היעדרותו של קרויף היא עוד סימן לכך שימיו במועדון ספורים ושאם הוא היה יכול לעזוב באופן מיידי הוא היה עושה זאת. קרויף מאוכזב מההתנהלות במועדון ומהעובדה שערן זהבי חמק לסין ויש כאלה בקבוצה שמספרים שהוא מאוכזב מעוד הרבה דברים. קרויף יודע מה הלך הרוח בקרב אוהדי הקבוצה ומעודכן שכל האש מופנית כלפיו ועל כך שלא הכין את הקבוצה בשלב הזה, כשמחר המשחק מול גוריצה במוקדמות הליגה האירופית.

במכבי תל אביב יודעים לספר שהמנהל המקצועי כבר לא כתמול שלשום וכי הוא מסתובב די מתוסכל, כך שגם במועדון מעריכים שסיום דרכו קרוב. עניין נוסף שמעיד על כך הוא ההסכמה של קרויף לשחרר את קרלוס גרסיה, דבר שבעבר הוא התנגד לו נחרצות. ככל הנראה קרויף יודע שהוא עוזב בקרוב ולכן הוא לא מתעקש יותר על גרסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully