וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "קליבלנד תעניק ללברון חוזה בגובה 200 מיליון דולר ב-2017"

בריאן ווינדהורסט טוען כי ג'יימס מתכנן להישאר בקליבלנד למרות שהפך לשחקן חופשי, ואמור לקבל בקיץ הבא את החוזה הגדול בתולדות ה-NBA. דוראנט ייפגש עם הווריירס: "איום רציני על הת'אנדר"

AP

בווידאו: פיל ג'קסון מדבר על הגעתו של דרק רוז

המועד להחתמת שחקנים חופשיים ב-NBA מתקרב בצעדי ענק. ב-1 ביולי (יום שישי) יוכלו קבוצות הליגה להתחיל להיפגש באופן רשמי עם השחקנים השונים, וכמובן שהשחקן המבוקש מכולם הוא קווין דוראנט. בארצות הברית טוענים שביום חמישי ייפגש כוכב אוקלהומה סיטי עם קבוצתו הנוכחית, למחרת עם גולדן סטייט, בהמפטונס, ובשבת עם סן אנטוניו. קליי תומפסון, שישתף עימו פעולה בנבחרת ארצות הברית, אמר: "כמובן שהוא שחקן שיכול לשפר כל מועדון פי עשר. היינו שמחים מאוד שהוא יגיע אלינו, יש לו אופי נהדר".

"האיום על הת'אנדר הוא ממשי", נכתב באתר Basketball Insiders. "דוראנט מתעניין באיך הסגל של הווריירס יכול להיראות איתו, והעניין בסן אנטוניו גבוה באותה מידה. בוסטון ומיאמי הם סוסים שחורים, אבל מקורבים לדוראנט טוענים שגם הם יכולים להציע לו דברים מעניינים".

הלייקרס, שלא נכללו ברשימת הקבוצות איתן דוראנט עתיד להיפגש, עדיין לא ויתרו על האפשרות להתדיין איתו. "אני לא יכול לדמיין שדוראנט לא ידבר איתנו, זה ידהים אותי", אמר גורם במועדון ל-ESPN.

עוד בנושא:

לברון ג'יימס הודיע לקליבלנד: אני הופך לשחקן חופשי
דיווח: סן אנטוניו בעקבות פאו גאסול, קליבלנד לא מתכננת שינויים

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
מה יהיה? דוראנט/AP

כתב ESPN בריאן ווינדהורסט מדווח שלמרות שהודיע לקליבלנד שהוא הופך לשחקן חופשי, לברון ג'יימס מתכוון להישאר בקאבס ולחתום בקיץ הבא על "החוזה היקר בתולדות ה-NBA". ווינדהורסט טוען שבקיץ הבא הקאבס יוכלו לקבל את כל הזכויות המלאות על לברון ולהציע לו חוזה עתק לחמש שנים תמורת 200 עד 205 מיליון דולר. אם התרחיש הזה יתממש, לברון ירוויח כ-35 מיליון דולר לעונה וישבור את השיא של מייקל ג'ורדן, שהרוויח 33 מיליון דולר בעונת 1997/98.

ווינדהורסט הוסיף שדווין וייד לא צפוי לחבור ללברון באוהיו, למרות השמועות על מעבר אפשרי ממיאמי. כמו כן, הוא ציין שקווין לאב 'נעול' בקבוצה בעונה הבאה וכי הנהלת הקאבס לא מתכוונת לדון עם קבוצות שיציעו עליו טריידים. החשש היחיד של הקאבס הוא מעזיבה של מתיו דלבדובה וריצ'רד ג'פרסון, שחזר בו מהודעת הפרישה. השניים צפויים לקבל הצעות גבוהות יותר מקבוצות אחרות שלא בטוח שהקאבס יוכלו לעמוד בהן.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
ככה מגיב מישהו שאמור לקבל 200 מיליון דולר. לברון/רויטרס

שמועות נוספות מרחבי הליגה

* בוסטון ואטלנטה יהיו שתי הקבוצות הראשונות שייפגשו עם דווייט הווארד. סנטר יוסטון צפוי להיפגש עם חמש קבוצות שונות, וכרגע, הישארות ברוקטס לא נראית סבירה. גם מיאמי מביעה עניין.

* ברחבי הליגה מעריכים שלמרות ההופעה האיומה בגמר, האריסון בארנס יקבל חוזה מקסימום של ארבע שנים, שיתחיל ב-22.2 מיליון דולר לעונה. פילדלפיה הוזכרה כאחת המועמדות.

* הניקס רוצים מאוד את קנט בייזמור, אך לא בטוח אם יצליחו לעמוד בדרישות השכר שלו.

* בשבוע החולף נטען שסן אנטוניו מעוניינת מאוד במייק קונלי, אך על פי ההערכות האחרונות, רכז ממפיס אמור להישאר ולחתום על חוזה מקסימום בגריזליס.

* לאחר שצירפה את ג'ורג' היל, יוטה מחפשת לשלוח את טריי ברק בטרייד.

* דריו שאריץ' אישר כי בכוונתו להצטרף לפילדלפיה בקיץ הקרוב: "הכל הולך לכיוון הזה, עוד נשארה לי עונה נוספת בחוזה שלי באפס, אבל הבטחתי לפילדלפיה שאגיע ל-NBA אחרי שנתיים באירופה".

האריסון בארנס, גולדן סטייט ווריירס, מול שחקני קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון, ג'יי אר סמית'. AP
הגמר לא ישפיע. בארנס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully