וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר ואפיק ניסים בדרך החוצה מהפועל אילת

בקבוצה הדרומית מתכוננים ליום שאחרי דורון הרציקוביץ', כשלפחות אחד מבין שני הישראלים הבכירים יעזוב. מי שעשויה לקלוט את מי שיעזוב היא האלופה מכבי ראשון לציון. קטש צפוי לחתום על חוזה חדש

הפועל אילת עברה בשבוע שעבר טלטלה גדולה מאוד עם הודעתו של הבעלים דורון הרציקוביץ', שהחליט לעזוב את המועדון אחרי ארבע עונות מוצלחות מאוד. בימים האחרונים נפגשו חברי העמותה שתנהל את הקבוצה אחרי עזיבתו של הרציקוביץ' כדי לדון בדרכי הפעולה מרגע זה, כשברור לחלוטין שאילת תשחק בעונה הבאה בליגת העל גם ללא איש העסקים. בסוף השבוע צפויים באילת להיפגש גם עם יו"ר המועדון מוטי אמסלם.

בינתיים נראה כי לפחות אחד מבין אלישי כדיר או אפיק ניסים יעזבו את הקבוצה. השניים, ביחד עם המאמן עודד קטש, הם היחידים שהחזיקו בחוזים לעונה הבאה, כשאנשי המועדון טוענים כי עם עזיבתו של הרציקוביץ' ההסכמים אינם תקפים, ולאחר שיתבררו כל העניינים הניהוליים לקראת העונה הבאה, יוחלט על מי מבין השניים ללכת אם בכלל. קטש, שנחשב קונצנזוס בעיר, יקבל הצעה לחוזה חדש, ויחתום, אך לגבי השחקנים קיימת אי ודאות גדולה. אחת הקבוצות שנחשבת מועמדת לקלוט את השניים היא האלופה מכבי ראשון לציון, כשגם מכבי חיפה עשויה לקלוט מחדש את כדיר, כמו גם את עמית שמחון שסיים חוזה באילת.

כדיר (28, 2.02) הגיע לאילת במהלך עונת 2013/14 לאחר שמעמדו בהפועל ירושלים התדרדר, והפך לאחד השחקנים החשובים במועדון. בעונה האחרונה רשם עונה פחוות טובה עם 9 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק, כשבפלייאוף הוא רושם. 8.8 נקודות ו-4.5 ריבאונדים, אך לפני כן רשם שנתיים מצוינות. ניסים (35, 1.85) השלים ארבע עונות באילת, כשהעונה הסדירה הייתה החלשה ביותר שלו עד כה עם 8.6 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק, אך בפלייאוף היה יוצא מן הכלל עם 15.3 נקודות, 2 אסיסטים ו-2 ריבאונדים למשחק.

אפיק ניסים הפועל אילת. ברני ארדוב
יעזוב? ניסים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully