וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב אמורה לקבל כ-1.2 מיליון שקל ממכירת ערן זהבי

על פי חוקי פיפ"א, האדומים צפויים ליהנות מהעסקה בגין דמי סולידריות. הפועל ראשון לציון, בשורותיה החלוץ שיחק שנתיים בגילאי 16-18, אמורה לקבל סכום שנע סביב 300 אלף שקל

צלמים זמניים מורשים

הפועל תל אביב ועירוני ראשון לציון צפויות לקבל סכומי כסף בלתי מבוטלים בעקבות מכירתו של ערן זהבי ממכבי תל אביב לגוואנגז'ו R&F, בגין דמי סולידריות. על פי חישוב גס, במקרה שמכבי תל אביב מכרה את זהבי לקבוצה הסינית בסכום של 8 מיליון דולר, הפועל תל אביב תקבל כ-320 אלף דולר וראשון לציון תקבל כ-80 אלף דולר.

על פי חוקי פיפ"א, כל הקבוצות בהן גדל שחקן בין הגילאים 12-21 מקבלות דמי סולידריות בגובה חמישה אחוזים מסכום ההעברה. אותם חמישה אחוזים אמורים להתחלק בין אותן קבוצות בהתאם לשנים אותן בילה במדיהן. זהבי גדל בהפועל תל אביב, אבל בגילאי 16-18 שיחק במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון. חשוב לציין שעירוני ניר רמת השרון, בה זהבי שיחק עונה וחצי, לא תקבל כסף כי הוא היה מושאל אליה מהפועל תל אביב.

חמישה אחוזים במקרה של זהבי הם 400 אלף דולר ועל פי החישוב הגס, ראשון לציון זכאית ל-20 אחוזים מאותו סכום. כלומר הפועל תל אביב נשארת עם 320 אלף דולר שהם למעלה מ-1.2 מיליון שקל. ראשון לציון תקבל 80 אלף דולר, שהם כ-310 אלף שקל.

עוד בנושא:

הצרות הכלכליות בהפועל תל אביב לא נגמרות
סיקור מיוחד: ערן זהבי בגוואנגז'ו - הפרידות, הכתבות והחדשות
ערן זהבי בסין: חוזה העתק, מענק החתימה והבונוסים

שחקני הפועל תל אביב חוגגים זכייה בגביע, מקדימה ערן זהבי. ברני ארדוב
זהבי במדים האדומים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully