וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה ביקש לעזוב, מכבי תל אביב צפויה להיעתר לבקשתו

29.6.2016 / 15:15

הבלם הספרדי של מכבי תל אביב מעוניין לצאת לדרך חדשה, קרויף המיואש ששוקל את המשך דרכו, עשוי לתת לו אור ירוק. עאבד, גולסה, אצילי דמארי וקהת על הכוונת של הצהובים, גם עטר שנחוש לעזוב את מכבי חיפה

אתר רשמי

אחרי שערן זהבי עזב סופית את מכבי תל אביב, בקבוצה ימשיכו בהכנות לקראת העונה שבפתח. אחמד עאבד עשוי להיות שחקן הרכש הראשון של הקבוצה אחרי סיום העסקת במהלכה חתם הקשר בגוואנגז'ו R&F. במכבי תל אביב יודעים שהם צריכים להזדרז בעניין, שכן סעיף השחרור של עאבד מקרית שמונה על סך של 700 אלף יורו, יתבטל בסוף החודש. החל מהאחד ביולי יוכל איזי שרצקי לדרוש כל סכום עבורו ומיטש גולדהאר עשוי להורות על החתמתו כבר ביממה הקרובה.

ג'ורדי קרויף, שבשלב הזה עדיין עובד כרגיל במכבי תל אביב, יצטרך כעת לחפש את המחליף של זהבי. קרויף קיווה שלא יצטרך לעסוק בזה, אבל כעת כשזהבי בסין הוא חייב להגביר קצב ולחפש עוד שחקנים לחלק הקדמי ובעיקר שחקן זר איכותי מאוד. הבלם היהודי יגור פיליפנקו נחת בארץ והתאמן לראשונה עם הקבוצה. פיליפנקו ייחשב לישראלי והוא כמו יוסי בניון מהווים בינתיים את שני שחקני הרכש היחידים של הקבוצה. שחקנים ישראלים נוספים שעשויים להצטרף בקרוב הם עומר אצילי ואייל גולסה כשגם עומר דמארי ורועי קהת עדיין על הכוונת. בנוגע לאצילי, כרגע נמצא הקשר בבוררות עם בית"ר ירושלים, שאמורה לקבוע את מחירו. אם אצילי ישחק ביום חמישי במדי בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית, מכבי תל אביב תוכל לשלב אותו במסגרת אירופאית רק אם תעפיל לשב הבתים של הליגה האירופית.

עוד בנושא

ערן זהבי חתם לשנתיים וחצי בגוואנגז'ו: "מתחיל פרק חדש, עוד אחזור"
ערן זהבי בסין: חוזה הענק, מענק החתימה, הבונוסים ומאבקי התחתית
הפועל תל אביב אמורה לקבל כ-1.2 מיליון שקל ממכירת ערן זהבי

ספק 500, פנג ז'ן

בקבוצה ממתינים להחלטה של מכבי חיפה בכל הנוגע לאלירן עטר. הצהובים העבירו מסר לירוקים שהם מעוניינים לרכוש את השחקן, ובקרית שלום מאמינים שבסופו של דבר מכבי חיפה תיתן לו את האור הירוק לעבור. בשלב הזה עטר מחלים מפציעה לא פשוטה, ולכן מכבי תל אביב חייבת להיערך לצירוף שחקנים נוספים, כיוון שייקח לו די הרבה זמן עד שיחזור. בכל מקרה, עטר נחוש לעזוב את מכבי חיפה ולהצטרף למכבי תל אביב. הוא פנה בימים האחרונים פעם נוספת לקבוצתו ביקש להשתחרר. החלוץ הבהיר כי הוא מבקש לעזוב, גם כיוון שמכבי חיפה כבר רצתה לשחרר אותו והתחרטה.

הבלם הספרדי, קרלוס גרסיה, מעוניין לעזוב את מכבי תל אביב ולצאת לדרך חדשה. הספרדי שיתף בתחושותיו שחקנים בקבוצה במהלך המחנה באוסטריה. גרסיה גילה למספר שחקנים כי יש לו הצעות מארצות הברית ומטורקיה (אלניאספור), אבל הוסיף כי ג'ורדי קרויף לא רוצה לתת לו לעזוב. לדבריו, קרויף ביקש ממנו להישאר למרות שיש למכבי תל אביב מספיק בלמים.

כעת, אחרי שערן זהבי עזב לסין וקרויף הרבה יותר מיואש ושוקל בעצמו את דרכו בקבוצה לא מן הנמנע שהוא ייתן לגרסיה אור ירוק לעזוב כבר אחרי המשחק מול גוריצה. כזכור מכבי תל אביב גם מצרפת את הבלם יגור פיליפנקו וטל בן חיים נשאר בקבוצה. אגב פיליפנקו, הקבוצה רשמה אותו לליגה האירופית והוא יוכל ליטול חלק במשחקים הקרובים.

היום צפויה להתקבל בהנהלת ההתאחדות לכדורגל ההסכמה לשיתוף שישה זרים בעונה הבאה והקבוצה תוכל לצרף זר נוסף מעבר לחמישה שכבר חתומים במועדון.

עדכון ראשון: 9:54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully