וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "זה משחק הרבה יותר חשוב ממה שנוטים לחשוב בישראל"

29.6.2016 / 19:11

מאמן בית"ר ירושלים, שצפוי לפתוח מול טוזלה (ה', 19:00, ספורט 5) עם ה-11 שתרגל באימונים, שם דגש על יציאה למתפרצות ומצבים נייחים. הקבוצה דרשה מהאוהדים להימנע מבעיות ביציעים

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

בווידאו: אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (חמישי) את סלובודה טוזלה במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית (19:00, ספורט 5). על פי התרגולים אתמול, המאמן רן בן שמעון ממשיך לרוץ עם אותם ה-11 של האימונים האחרונים, כאשר חסוס רואדה ודן מורי מתורגלים כבלמים, שלישיית הקישור כוללת את קלאדמיר, קובי מויאל ודן איינבינדר, ואילו בשלישייה הקדמית עומר אצילי וארסניו ולפורט ישחקו מאחורי איתי שכטר.

המאמן הראה לשחקניו וידאו של טוזלה, כאשר בין היתר הוא מציין את המשחק הפיזי של הבוסנים, ההצטרפות למצבים נייחים והעובדה כי הם בעיקר מחכים מאחור ומשחקים מהר לאחר חטיפות כדור. בית"ר תגיע לשחק על תוצאה ומן הסתם תחכה מאחור אך תנסה לעקוץ ולגנוב שער חוץ יקר.

עוד בנושא
הלחץ עשה את שלו: משחקה של בית"ר ירושלים מול סלובודה טוזלה ישודר בערוץ הספורט
שמעון אבוחצירה חתם לעונה בבית"ר ירושלים, קשר סרבי מועמד

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון עם טל כחילה. ניב אהרונסון
חושב על תוצאה. בן שמעון/ניב אהרונסון

הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם באיצטדיון הלאומי בזניצה, האיצטדיון בו ייערך המשחק. נציגי הקבוצות יערכו היום מסיבת עיתונאים משותפת לקראת המשחק, כאשר בבוסניה מעריכים כי כ-7,000 צופים יגיעו לאיצטדיון.

רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "תחילת הדרך תמיד יותר קשה. אנחנו רוצים להתרכז במשחק ולא בדברים שמסביב. חסרים לנו שני מגנים, אבל כל הקבוצה אמורה לעשות הגנה. יש לנו סגל שהוא הכי טוב שאפשר היה להביא כרגע. אני לא נוהג להפריד בין התפקידים בקבוצה, אנחנו מבינים שזה משחק הרבה יותר חשוב ממה שנוטים לחשוב בישראל. תעמוד מולנו יריבה קשה וחזקה ונצטרך להיות דרוכים ומוכנים".

על טוזלה: "הכדורגל בבוסניה השתפר מאוד, הם משחקים בתשוקה ועם הרבה רצון. אנחנו צריכים לדאוג קודם כל לקבוצה שלנו, נצטרך לשחק חכם וזהיר, כי זו המחצית הראשונה של ההתמודדות הזאת. צריכים לבוא צנועים ולתת הרבה כבוד ליריבה".

על האפשרות שתיערך הפגנה פרו-פלסטינית לפני או במהלך המשחק: "זה לא עניינו. צריך להתרכז בעצמנו ולא לחשוב על הדברים האלה".

עדיין אין סיכום סופי בין בית"ר לטל בנש. הצדדים סגורים על מרבית הפרטים אך רק היום אמורה להתברר סופית הסוגיה. בבית"ר אמרו אתמול כי כל עוד לא הוחתם מגן, אלעד גבאי עדיין בתמונה, כמו גם האופציה של מגן ימני זר. בנוגע לאגף שמאל מתרכזים בבית"ר בחיפוש אחר זר אך תיתכן התפתחות עם שמואל שיימן בימים הקרובים.

מי שלא יצאו עם הקבוצה ונתבקשו לחפש קבוצה אחרת הם דני פרדה ורועי זיקרי, להם חוזה לעונה הבאה. בבית"ר ביקשו מהשניים להגיע לבית וגן לאימונים אישיים בזמן שהקבוצה בחו"ל. דוד קלטינס צפוי לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא. הברזילאים בוקיטה ואנדרסון רוסה שוחררו כאשר אנדרסון ימשיך ככל הנראה להתרשמות באשקלון ואילו בוקיטה חוזר לברזיל.

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
נותן כבוד ליריבה. בן שמעון/יוסי ציפקיס

ומה קורה אצל היריבה?

ראשי טוזלה הבהירו לאנשי בית"ר כי בשל התקנות המחמירות של אופ"א לפירוטכניקה הכוללת בעיקר אבוקות וחזיזים, תיערך בדיקה קפדנית מאוד בכניסה למגרש כאשר כל אוהד שייתפס צפוי להיות מוצא מהמגרש ולהיעצר. בבית"ר מעריכים כי המשחק יעבור בשקט מבחינת הקהל אך עדיין חוזרים ופונים לאוהדים בבקשה שלא להיקלע לבעיות שיעלו למועדון ביוקר. הבעלים אלי טביב צפוי להצטרף הלילה לקבוצה.

סלובודה טוזלה מגיעה עם לא מעט חיסורים למשחק מול בית"ר ירושלים, ובחזרה הגנרלית שלה לפני ארבעה ימים הושפלה עם תבוסה 6:1 מול דומז'אלה, שהוליכה 0:4 אחרי 22 דקות. המאמן חוסרף מוסמיץ' אמר במסיבת העיתונאים: "חסרים לנו כמה שחקנים, לא נשחק במגרש הביתי שלנו ואם זה היה תלוי בי בחיים לא היינו משחקים ב-18:00, אבל אני לא מחפש אליבי. ברור שאנחנו בנחיתות, נקווה שהשחקנים וכל מי שיבוא לתמוך בנו ייתנו את המקסימום".

הקבוצה הבוסנית תופיע ללא האריס מחמדגיץ' הפצוע וללא המונטנגרי איבן פאטיץ' והמקדוני אלכסנדר לזבסקי שטרם קיבלו אשרות עבודה. החלוץ אסים זץ נפגע באימון לפני יומיים וצפוי להיעדר אף הוא.

הרכב משוער, טוזלה: קנאן פיריץ', סמיר אפנדיץ', סמיר מרזיץ', אלדין דז'ידיץ', איבן קוסטיץ', נמניה סטייפאנוביץ', אמר אורדגיץ', מלאדן וסלינוביץ', מיליאן גובדאריצה, זאיקו זבה, מאהיר קאריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully