וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של היגואין: "החלטנו לא להאריך את החוזה שלו בנאפולי"

ניקולאס היגואין, אחיו וסוכנו של הסקורר הארגנטינאי, הטיל פצצה ותקף את המועדון: "הגענו לנאפולי עם הבטחה לפרויקט יומרני שלא קרה". חוזהו של השחקן יפוג ביוני 2018, פ.ס.ז' תרכוש אותו הקיץ?

מערכת וואלה!

אחרי עונה חלומית והיסטורית במדי נאפולי, גונסאלו היגואין לא יאריך את חוזהו שיסתיים בקיץ 2018. כך לפחות לפי אחיו וסוכנו של השחקן, ניקולאס היגואין שירה: "החלטנו לא לקבל את ההצעה להארכת חוזה".

אחרי שסיים כמלך שערי הסרייה א' בעונה החולפת, הבעלים של נאפולי אאורליו דה לאורנטיס הציע להיגואין חוזה חדש ומשודרג. אולם, אחרי שקיבל מספר הצעות מפתות מקבוצות ברחבי היבשת וכשסעיף השחרור שלו עומד על 94 מיליון יורו, היגואין החליט שלא להאריך את חוזהו.

"זה המצב. הנשיא ביקש שסעיף השחרור של גונסאלו ישולם כדי לתת לו ללכת ולנו יש את הזכות לסרב להאריך את החוזה", אמר ניקולאס היגואין ותקף את המועדון: "הגענו לנאפולי עם הבטחה לפרויקט מוצלח שבמהלכו הקבוצה תשחק בליגת האלופות ותזכה בסקודטו, עם מתקנים משופרים ורצון לגדול. זה לא נכון מצידו של המועדון להתעלם מההבטחות האלה".

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. GettyImages
יעזוב את נאפולי כבר הקיץ? היגואין/GettyImages

ומה לגבי העונה הבאה? אחיו של היגואין הבהיר: "נראה מה יהיה בעונה הבאה עם נאפולי. נכון לעכשיו אנחנו נכבד את החוזה שלו, לאחר מכן אני לא יודע מה יקרה, האם המועדון יהיה מסוגל לקנות אותו או לא. כיאה למקצוען, גונסאלו ימשיך לכבד את החוזה שלו. הוא יתאמן כרגיל וייתן את הכול אבל בשום אופן לא נאריך את החוזה אם דברים יימשכו בצורה הזו".

על פי כל הדיווחים ברחבי היבשת ובאיטליה עצמה, הקבוצה הכי רצינית לגבי היגואין היא פריס סן ז'רמן. אחרי שהפציץ 36 שערי ליגה בעונה החולפת במדים התכולים של נאפולי, אלופת צרפת בונה על החלוץ הארגנטינאי שייכנס לנעליו הגדולות של זלאטן איברהימוביץ'. גם אם המעבר לפריס לא יצלח, רוב הסיכויים שהיגואין יעזוב בקיץ לקבוצה אחרת כשגם באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד הוזכרו כמועמדות לרכוש את השחקן שמתאושש מההפסד הכואב בגמר הקופה אמריקה במדי ארגנטינה מול צ'ילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully