וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב: "רציתי את בנאדו מהרגע הראשון. אלון תורג'מן חתם"

בני יהודה ערכה מסע"ת לקראת פתיחת העונה. הבעלים הודיע על החתמת החלוץ, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. בנאדו: "לא התאפשר להשאיר את גלבאן, רוצים לבנות קבוצה אטרקטיבית וטובה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מרום שפיצר

בני יהודה החדשה, בניהולו של ברק אברמוב, ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת פתיחת עונת 2016/2017. המאמן הטרי אריק בנאדו, שביצע מספר שינויים בסגל בשבועות האחרונים וכבר הספיק לצרף את דובב גבאי, אלון תורג'מן וקסאבייה תומא, דיבר על המטרות של המועדון הזהוב בעונה הבאה, כמו גם על התאקלמותו בביתו החדש.

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. ניב אהרונסון
עידן חדש. ברק אברמוב/ניב אהרונסון

ברק אברמוב הבעלים החדש של המועדון אמר: "אני שמח וגאה להיות הבעלים של הקבוצה הזו ולהצעיד אותה בצורה שהיא צריכה. כפי שאתם רואים לאט לאט הסגל מתחיל להיבנות. החתמנו את דובב גבאי, החתמנו את סער בינבנישתי, החתמנו את תומא הבלם. אני יכול להודיע שאלון תורג'מן גם חתם. הגעתי לפה מאהבה. אנחנו עובדים קשה במחלקת הנוער. מקווה שנצליח להחזיר את הימים ששחקנים שגדלו בבני יהודה ישחקו בבוגרת ויקדמו אותה. מקווה שתהיה לנו עונה טובה. הגעתי כדי להחזיר את מחלקת הנוער קדימה".

על מצבת השחקנים של הקבוצה: "עצוב לי ששחקנים עם חוזה בבני יהודה מנסים לבוא ולפתוח את החוזה עם טענות מופרכות והזויות, ברגע שיש חוזה צריך לכבד אותו". על מטרות הקבוצה אמר אברמוב: "בשיחה עם בנאדו הצבנו מטרות. הצלחה בכדורגל היא לאו דווקא שמות וכסף. הצלחה מגיעה גם מחיבור ואווירה של קבוצה. כל שחקן שעד היום החתמנו היה מרצון של כולם".

על המינוי של בנאדו למאמן: "ברגע שהבנתי שיש לי אפשרות לקבל את אריק זו לא הייתה שאלה כי אני רוצה משהו קצת שונה בבני יהודה. ברגע שהבנתי שיש לי אפשרות להביא את בנאדו לא הייתה לי התלבטות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני בני יהודה דובב גבאי, איציק עזוז, הבעלים ברק אברמוב, המאמן אריק בנאדו. ניב אהרונסון
הצוות החדש של בני יהודה/ניב אהרונסון

אריק בנאדו דיבר על המינוי שלו מהנבחרת לבני יהודה: "לא הסתדר לי להמשיך בנבחרת. אני שמח על האמון שאברמוב נתן לי. חושב שבני יהודה הוא מועדון מיוחד. יש פה מועדון חם שמגיע מהשכונה. עושים פה הרבה שינויים במחלקת הנוער וגם בקבוצה הבוגרת ומקווה שזה יבוא לידי תוצאות. יש לנו עוד הרבה עבודה".

על השחרור של פדרו גלבאן: "זה לא הסתדר במו"מ. רצינו אותו אבל לפעמים דברים לא מסתדרים והמשכנו הלאה. אני יודע שקצת איכזבנו את הקהל אבל זה לא יצא אל הפועל. רוצים לבנות קבוצה טובה ואטרקטיבית שקהל יתחבר ויאהב אותה. נהיה קבוצה טובה ואת זה אני יכול להבטיח".

על העובדה שהקבוצה תארחת העונה במושבה: "אני שמח שהמשחקים שלנו יהיו במושבה. זה אצטדיון חדש ויש בו גג וזה בסדר. הייתי שמח גם לשחק בשכונה אבל כנראה שהאצטדיון לא עומד בתנאים. מקווה להיות פה גם בשנה הבאה כדי שנוכל לשחק בבלומפילד".

דובב גבאי, חלוץ הרכש החדש של הקבוצה אמר: "ברק ואריק נתנו לי את התחושה הכי טובה בעולם וזה היה לי ברור שאחתום פה ולא בקבוצה אחרת. מאוד רציתי להיות בבית"ר ירושלים לפני שהגעתי אבל לפעמים דברים לא מתחברים. בהתחלה זה הלך די טוב. לקחתי החלטה שאני לא יכול להמשיך להיות שחקן ספסל וללכת נגד הלב. זה נחמד להיות שחקן בית"ר ירושלים, אבל לפעמים לא טוב לך ולא היה לי טוב".

איציק עזוז אמר: "

שחקן בני יהודה אלון תורג'מן מוצג במועדון. בני יהודה, אתר רשמי
אלון תורג'מן מוצג כשחקן בני יהודה, אבל מי זה שם ברקע?/אתר רשמי, בני יהודה
מאמן בני יהודה אריק בנאדו. ניב אהרונסון
בוס חדש. אריק בנאדו/ניב אהרונסון
אוהדי בני יהודה. ניב אהרונסון
האוהדים באימון/ניב אהרונסון
שחקן בני יהודה אלון תורג'מן. ניב אהרונסון
שחקן הרכש החדש. אלון תורג'מן מונף/ניב אהרונסון
אוהדי בני יהודה. ניב אהרונסון
אוהדי בני יהודה מטריפים באימון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully