וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה מנהלת מגעים עם יונתן שולדבראנד ואייזיק רוזפלט

הסגולים מעוניינים לצרף ישראלי גבוה בכיר ומדברת עם הפורוורד ששיחק אשתקד באשדוד, וסנטר חולון, כשאחד מהם צפוי להצטרף. גם צ'וברביץ' הוזכר כמועמד. במועדון מאמינים שניב ברקוביץ' ימשיך

יהונתן שולדבראנד מכבי אשדוד. לירון מולדובן
בדרך לצפון? שולדבראנד/לירון מולדובן

בעירוני נהריה, שתשחק בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, ממשיכים לעבוד במלוא המרץ על מנת להעמיד קבוצה חזקה לקראת העונה הבאה. הסגולים סימנו לעצמם מטרה לצרף גבוה ישראלי בכיר, והם מנהלים מגעים מתקדמים עם שני שחקנים - אייזיק רוזפלט שמחזיק בחוזה בהפועל חולון אך צפוי לעזוב את הקבוצה באופציית יציאה שיש לו, ויהונתן שולדבראנד ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד. ההערכות בנהריה שכבר בימים הקרובים אחד מהשניים יחתום, כששחקן נוסף ששמו עלה הוא אלכס צ'וברביץ', ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי חיפה, ולא ימשיך במדים הירוקים.

רוזפלט (31, 2.04), שמשחק כבר שש עונות בליגת העל, שיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל חולון, ורשם בעונה האחרונה 10.8 נקודות ו-7.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. שולדבראנד (33, 2.04) היה במגעים בשני הקיצים האחרונים עם נהריה, אך פעם אחת העדיף להמשיך בהפועל תל אביב, ופעם נוספת חתם במכבי אשדוד, שם רשם בעונת שעברה 10.1 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-26.4 דקות.

נהריה החתימה עד כה שני שחקנים - סטו דגלאס שהגיע ממכבי קרית גת והקפטן ערן אסנטי שממשיך עונה רביעית במועדון. בקבוצה מנהלים מגעים עם ניב ברקוביץ' על המשך דרכו ומאמינים שבסופו של יום יחתום לעונה שנייה בקבוצה. בגזרת הזרים, השחקן היחיד מהעונה שעברה שקיים סיכוי ימשיך עונה נוספת הוא גילברט בראון. נהריה תפתח את הופעותיה במוקדמות ליגת האלופות כבר בסוף ספטמבר ותרצה להגיע בכושר טוב כבר בשלב הזה של הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully