וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאדיו מאנה הוצג בליברפול: "יום גדול עבורי, אני שמח וגאה להיות כאן"

החלוץ, שהעברתו מוערכת ב-35 מיליון יורו, הפך לרכש השלישי של המייטי רדס והצהיר: "ליברפול היא מועדון מפואר, זה חלום שהתגשם. קלופ הוא המאמן המתאים עבורי"

שחקן ליברפול סיידו מאנה מוצג במועדון. טוויטר, אתר רשמי
הרכש השלישי של קלופ. מאנה/אתר רשמי, טוויטר

אחרי גל שמועות ומחזרות רבות, ליברפול הציגה היום (שלישי) את סאדיו מאנה. החלוץ הסנגלי הנהדר של סאות'המפטון השלים את המעבר לקבוצה של יורגן קלופ תמורת סכום המוערך ב-35 מיליון יורו כאשר המייטי רדס עדיין לא פרסמו את ההסכם המלא, אך על פי כלי התקשורת באנגליה הוא יכלול מספר סעיפים שיכניסו לקדושים עוד כחמישה מיליון ליש"ט במשתנים.

לאחר החתימה סיפר מאנה: "מדובר בחלום שהתגשם עבורי. אני שמח וגאה להיות באחד המועדונים הבכירים ביבשת". "מדובר במועדון מפואר", הוסיף החלוץ המגוון והוסיף: "יש לליברפול היסטוריה מפוארת ואני שמח להיות חלק ממנה. אני מחכה בקוצר רוח לפגוש את חברי לקבוצה, הצוות המקצועי ושאר האנשים במועדון. אני מצפה כבר לפתוח את העונה". הסנגלי לא פספס הזדמנות לפרגן לקלופ: "ליברפול היא המקום הנכון בשבילי, בזמן הנכון ועבורי קלופ הוא המאמן המתאים ביותר".

עוד בנושא:
דני אלבס הוצג ביובנטוס: "אלבש את החולצה 23 כדי לכבד את לברון"
פנטקטיקו: הטקטיקה הפנטסטית של אנטוניו קונטה ופ.צ. איטליה
ברצלונה בעקבות דרמיאן, המחזרת החדשה של בטשואיי

מאנה כבש 25 שערים ב-75 הופעות במדי הקדושים. במדי הנבחרת הוא רשם 36 הופעות בהן כבש עשרה שערים, בליברפול הוא ילבש את החולצה 19. מדובר ברכש השלישי של אחרי צירופם של ג'ואל מאטיפ ולוריס קאריוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully