וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.6: הולק בדרך לסין בעסקת ענק, סיטי ניצחה את יונייטד

החלוץ עשוי לשבור את שיא ההעברות בליגה המתפתחת, התכולים קרובים לרכש מבטיח ויובנטוס קרובה לשדרג את חולית ההגנה. ברצלונה סימנה שחקני הגנה, מאנה הוצג בליברפול וילד הפלא החדש של מוריניו

AP

בווידאו: גמר הקופה סנטנריו

העברות

* חוסה אנטוניו רייס, החלוץ הוותיק ששוחרר מסביליה, חתם לשנתיים בשורות אספניול.

* חיזוק משמעותי לבאזל: אלופת שוויץ החתימה את סיידו דומביה, החלוץ מחוף השנהב של רומא, שכיכב בעבר במדי צסק"א מוסקבה.

* מוסא דמבלה החלוץ הצעיר של פולהאם (19) חתם לארבע שנים אצל אלופת סקוטלנד.

* רשמית: אונאי אמרי מונה למאמן פריס סן ז'רמן במקומו של לורן בלאן. לידיעה המלאה.

* דיווחים: ויצ'נזו מונטלה סיכם כמאמנה הבא של מילאן.

* סביליה הציגה באופן רשמי את חורחה סמאפולי כיורשו של אונאי אמרי.

* עבד אל-עזיז בראדה עזב את מארסיי והשלים את המעבר לשורות אל נאסר.

* מלאגה הציגה את בקארי קונה. הבלם עזב את ליון והצטרף לאנדלוסים תמורת 800 אלף יורו.

* ליברפול הודיעה באופן רשמי על צירופו של סאדיו מאנה. החלוץ הצטרף מסאות'המפטון תמורת סכום המוערך ב-35 מיליון ליש"ט, לידיעה המלאה.

* מלאגה הודיעה באופן רשמי על צירופו של יגור פיליפנקו למכבי תל אביב.

* גנואה הודיעה על מינויו של איבן יוריץ' למאמן.

שמועות

* בספרד מדווחים שחאתם בן ארפה, כוכבה הצרפתי של ניס, הגיע לסיכום עם סביליה ויחתום לשלוש שנים במועדון עד סוף השבוע.

* האם יש סוף לסאגה? בתקשורת האנגלית מדווחים כי זלאטן איברהימוביץ' יגיע בימים הקרובים מנצ'סטר על מנת לחתום לעונה בשורות השדים האדומים. החלוץ כבר הגיע להבנות עם המועדון ורק חתימה מפרידה בין הצדדים.

* בצל יכולתו המאכזבת של ג'ו הארט ביורו, באנגליה טוענים שפפ גווארדיולה עשוי לפנות לקלאודיו בראבו מברצלונה.

* עדיין בשורות השדים האדומים. ז'וזה מוריניו סימן את פרהט קוגלאן בן ה-14, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בספרד ושייך לוולנסיה.

* המגן הימני של קלאב ברוז', תומאה מונייה (24), בדרך לפריס סן ז'רמן, כך לפי "לאקיפ" הצרפתי. מונייה רשם שלוש הופעות במהלך טורניר היורו הנערך בימים אלו בצרפת.

* בזמן שערן זהבי נמצא במגעים עם גוואנגז'ו עולה כי לא כולם מעוניינים במעבר לליגה הסינית. אלברו נגרדו, שלא נמצא בתוכניות של פאקו אייסטרן לעונה הבאה, דחה הצעה משתי קבוצות סיניות והבהיר לסוכנו כי הוא מעוניין במעבר לקבוצה שתשחק באירופה בעונה הקרובה.

* חבר חדש לניר ביטון? ברנדן רוג'רס מעוניין לצרף לסגל סלטיק את בלם נבחרת אירלנד שיין דאפי. האלופה הסקוטית תפתח במגעים עם בלקבורן.

* ברצלונה ממשיכה במאמצים כדי לשדרג את מרכז ההגנה. האלופה שיגרה הצעה משופרת בסך 18 מיליון יורו עבור מאוריסיו למוס, בלמה המוכשר של לאס פאלמס.

* עוד מועמד לחזק את הסגל של לואיס אנריקה בעונה הבאה. באנגליה מדווחים כי ברצלונה הציעה 16 מיליון ליש"ט עברו מתאו דרמיאן, שעל פי התקשורת האנגלית לא נמצא בתוכניות של מוריניו לעונה הבאה. צ'לסי ויובנטוס נחשבות למחזרות הבכירות אחרי המגן האיטלקי.

אלברו מוראטה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
ילבש כחול? מוראטה/רויטרס

* היעד הבא? בממלכה טוענים שלרוי הודג'סון הצעות מהליגה הסינית.

* ארסנל ממשיכה במאמצים לחיזוק החלק הקדמי אחרי נפילת עסקת ג'יימי ורדי. ארסן ונגר צפוי להיפגש עם אלכסנדר לקאזט, שזוכה לעניין ברחבי היבשת. במקביל, נציגים של התותחנים כבר הגיעו לסיכום עם סנטוס בסך 18 מיליון ליש"ט עבור כוכב נבחרת ברזיל גבריאל ברבוסה.

* צ'לסי לא מוכנה לוותר על אלברו מוראטה. הבלוז מתכננים להציע 40 מיליון יורו עבור הכוכב ששב לסגל של ריאל מדריד.

* יובנטוס ובאיירן מינכן קרובות להגיע להבנות בנוגע מהדי בנעטיה. הבלם הביע את רצונו לשוב לאיטליה והעדיף את ההצעה מצד הגברת הזקנה על פני חזרה לרומא. עדיין לא ברור האם בנעטיה יצטרף בהשאלה או בהעברה לשורות יובנטוס.

* בצרפת מדווחים כי קריסטל פאלאס הגישה הצעה למארסיי בסך 38 מיליון ליש"ט עבור מישי בטשואיי. הבלגי הנהדר נחשב למועמד הבכיר של יובנטוס לרשת את מקומו של אלברו מוראטה.

* באנגליה טוענים כי מנצ'סטר סיטי גברה על יונייטד בקרב על שירותיו של הקשר הקולומביאני מרלוס מורנו. אתלטיק נאסיונל דורשת עבורו שמונה מיליון ליש"ט.

* בסין מדווחים כי הולק סיכם את תנאיו בשנגחאי SIPG תמורת 55 מיליון יורו, שיועברו לזניט סנט פטרסבורג. צירופו של הברזילאי יהפוך אותו לשחקן היקר ביותר בתולדות הליגה הסינית.

גבריאל ברבוסה שחקן סנטוס. GettyImages
תותחן חדש? גביגול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully