וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות נוספת בין ערן זהבי לגוונאגז'ו, החתימה צפויה מחר בבוקר

28.6.2016 / 12:22

בפגישה שנערכה בין הצדדים נרשמה התקדמות נוספת לקראת פתרון בעיית המיסוי, שהיוותה את המחלוקת היחידה. הישראלי עבר בדיקות, הסינים הוסיפו מענק של 20 אלף דולר על כל כיבוש וביקשו שישחק כבר ברביעי. צפו בכוכב מסייר בבית המדהים שמחכה לו בסין. מכבי תל אביב עוד בתמונה

צלמים זמניים מורשים

בווידיאו: זהבי מסייר בבית שמחכה לו בסין

בפגישה הלילית (שעון סין) שנערכה בשעות האחרונות במלון בו ערן זהבי מתאכסן, נרשמה התקדמות נוספת בין כוכב מכבי תל אביב וגוואנגז'ו לקראת פתרון בעיית המיסוי שהיוותה מחלוקת במהלך היום. השיחות מתנהלות ברוח טובה, וההערכה היא כי מחר, עד שעות הצהריים, ערן זהבי יחתום ויוצג כשחקן גוונאגז'ו. יחד עם זאת, מכבי תל אביב עוד בתמונה ולא ויתרה סופית על השחקן.

עוד קודם לכן סיים היום החלוץ הישראלי בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בגוואנגז'ו. רוב הפרטים בין הצדדים כבר מסוכמים ואין לגביהם מחלוקות, אולם התעוררה בעיה הקשורה למיסוי, כאמור, ולכן זהבי עירב גם את פרקליטו, עו"ד יוסי גייר, אבל בעיקר את רואה החשבון גדי סולומוביץ'. השניים נמצאים בישראל, וניהלו את המגעים מול זהבי בשעות האלה.

אחרי שהסינים הבינו שמכבי תל אביב מוכנה לתת לשחקן את כל מה שביקש בחוזה החדש, הם שיפרו את הצעתם הכספית, כך שזהבי צפוי להרוויח יותר מ-12.5 מיליון דולר נטו לשנתיים וחצי.

אגב, מלבד הסכום הבסיסי שזהבי אמור לקבל בכל עונה בגובה של למעלה מחמישה מליון דולר, הסינים הבטיחו לו מענק מיוחד בגובה של 20 אלף דולר על כל שער שיכבוש.

דראגן סטויקוביץ' מאמן גוואנגז'ו R&F במסיבת עיתונאים. טוויטר, צילום מסך
מחכה לזהבי. סטויקוביץ' במסע"ת היום/צילום מסך, טוויטר

הקשר התרשם לטובה מכל מה שראה עד כה בגוואנגז'ו. הוא אהב מאוד את קבלת הפנים החמה שחיכתה לו, התרשם מהעיר ואהב בעיקר את העובדה כי יגיע לקבוצה כבורג מרכזי, כך על פי מאמנו דרגאן סטויקוביץ', שכבר הכריז כי הוא מתכוון להעניק לקפטן הצהוב לשעבר את המפתחות. החל משעות הבוקר זהבי סייר במתקני המועדון בסין ולאחר מכן עבר את הבדיקות הרפואיות.

בתקשורת הסינית כבר דווח שזהבי יחתום ויוצג עוד היום, אבל הישראלי לא צפוי לחתום הערב. הסינים מעוניינים שזהבי יערוך את הופעת הבכורה שלו כבר מחר, עת גוואנגז'ו R&F תפגוש את שנגחאי סיפג במסגרת הגביע. הקשר הבהיר כי לא עשה הכנה מתאימה והדבר מעט מסוכן, אך הסינים מאוד רוצים לראותו על כר הדשא, אפילו ל-15 הדקות האחרונות.

"פגשתי את זהבי הבוקר", אמר המאמן דרגאן סטויקוביץ' במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר. "שתינו קפה יחד ושוחחנו. הגעתו תשפר אותנו ותשדרג את החלק הקדמי שלנו. זהבי טכני ומהיר מאוד - תכונות שיכולות לעזור לנו".

"אני יודע שהכדורגל הסיני נמצא בעיצומה של מהפכה", אמר זהבי לתקשורת המקומית. "אני מחכה בקוצר רוח להיות חלק מהמהפכה הזו".

"מדובר בהחלטה הקשה בחייו", אמר אמש גורם המקורב לשחקן, "כל עוד הוא היה בארץ, הוא רצה רק את מכבי תל אביב. ברגע שזהבי הגיע לסין וראה שהשד ממש לא נורא, הוא כבר התחיל לחשוב אחרת ושוקל ברצינות להגיד כן לסינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדים בסין מגיעים לקבל את פניו של ערן זהבי. איציק בן שושן, מערכת וואלה! NEWS
"אני יודע שהכדורגל הסיני נמצא בעיצומה של מהפכה, אני מחכה בקוצר רוח להיות חלק מהמהפכה הזו". זהבי/מערכת וואלה! NEWS, איציק בן שושן

הדבר היחיד שהטריד את השחקן, גם אתמול, היה כי גוואנגז'ו היא קבוצת תחתית והוא חושש שהרמה שלה לא תהיה מספיק גבוהה עבורו. זהבי נהנה במכבי תל אביב מכך שהחברים לקבוצה עבדו בשבילו ובישלו לו רבים מהשערים שכבש. הסינים מצדם, הבהירו לו כי אם אכן יחתום, הרי שמיד לאחר מכן הם ינסו לצרף לצדו שחקנים נוספים ברמה טובה.

במקביל, המשיך אתמול הבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, בחיזוריו אחר זהבי בניסיון לגרום לו להישאר. גולדהאר ביטל את כל סעיפי ההתנייה בחוזה החדש שהוצע לשחקן. אם זהבי עוד היה בישראל בשלב זה, ככל הנראה הוא היה מתרצה וחותם על החוזה שהיה משאיר אותו בליגת העל.

אוהדים בסין מגיעים לקבל את פניו של ערן זהבי. איציק בן שושן, מערכת וואלה! NEWS
זהבי מתקבל בסין/מערכת וואלה! NEWS, איציק בן שושן

עדכון ראשון: 6:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully