וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "אני לא חושב שמדובר בסופו של עידן, אחליט על עתידי"

למרות ההדחה המוקדמת והיכולת המאכזבת של ספרד המאמן מסרב לראות את הסוף ומודה: "הם באו עם תשוקה גדולה יותר מאיתנו". לה רוחה נפרדה מתואר אלופת אירופה אחרי 2920 ימים, כל המספרים

מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה. רויטרס
"מאל להם בהצלחה". דל בוסקה/רויטרס

אכזבה אדירה נרשמה הערב (שני) אחרי ההפסד 2:0 לאיטליה וההדחה המוקדמת מיורו 2016. לה רוחה מודחת מטורניר גדול עוד לפני השלבים המאוחרים בפעם השנייה ברצף לאחר הכישלון במונדיאל לפני שנתיים בו לא הצליחו להעפיל משלב הבתים. דויד דה חאה היה היחיד בנבחרת של ויסנטה דל בוסקה שראוי למחמאות ומספר הצלות שלו הצילו את חבריו מהשפלה גדולה בהרבה. כעת בספרד קיימת אי ודאות באשר להמשך דרכו של דל בוסקה, כאשר מוקדמות המונדיאל כבר באופק.

"סופה של תקופה", הייתה הכותרת של ה"אס", "הצגה של איטליה במחצית הראשונה ותגובה לא מספיקה של ספרד בשנייה". גם ב"מארקה" הדברים היו ברוח דומה עם "סוף עידן". בעיתון הוסיפו: "איטליה חיסלה את ספרד של דל בוסקה וסיימה תקופה אפית של ספרד בגביע אירופה". ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני הכותרת הייתה: "אדיוס לאדומה האלופה".

seperator

המספרים

* זה היה המפגש השישי בין איטליה וספרד במסגרת היורו, המפגש השכיח ביותר בתולדות הטורניר.

* נבחרת ספרד פתחה עם אותו הרכב בכל אחד מארבעת משחקיה ביורו, איטליה לא פתחה אותם 11 פעמיים ברצף.

* שערו של ג'ורג'ו קייליני היה הראשון שנבחרת ספרד ספגה בשלבי הנוק אאוט בטורנירי היורו. זה קרה לאחר 679 דקות, מאז יורי דז'ורקאף ב-2000.

* ההפסד האחרון של ספרד לאיטליה בטורניר גדול היה במונדיאל 1994 (1:2), בזכות שערים של דינו ורוברטו באג'יו.

* שערו של קייליני היה הראשון שספגה ספרד במשחק נוק אאוט בטורניר גדול מאז ספגה בשמינית הגמר מצרפת במונדיאל 2006.

* זהו ההפסד השישי ברציפות של נבחרת ספרד בטורניר גדול במשחקים בהם לבשה תלבושת בהירה.

* ספרד הפסידה משחק ביורו בפער של יותר משער אחד לראשונה מאז ההפסד 2:0 לגרמניה ב-1988.

* לראשונה מזה 2920 ימים, נבחרת ספרד היא כבר לא אלופת אירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'רארד פיקה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
"מאוכזבים מאוד". פיקה/רויטרס

הציטוטים

שחקן נבחרת ספרד אנדרס אינייסטה אמר לאחר המשחק: "אנחנו צריכים לקבל את האכזבה. הם היו יותר יעילים מאיתנו ברגעים החשובים. במחצית השנייה שיחקנו את הכדורגל שלנו, אבל זה לא היה מספיק".

מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה: "היו היו טובים יותר, ואני מאחל להם בהצלחה. היינו רכים מידי במחצית הראשונה. השתפרנו בשנייה מעט אך לא הצלחנו להשיג את שער השוויון בגלל העליונות הברורה של האיטלקים. אני מודה שהם שלטו בקצב, באו עם תשוקה גדולה יותר מאיתנו. אני לא חושב שמדובר בסופו של עידן. יש לנו עדיין סגל מלא בשחקנים נהדרים ומחלקות הנוער שלנו חזקות כמו גם המועדונים בליגה הספרדית. אני לא יודע מה יעלה בעתידי, אשוחח עם יו"ר ההתאחדות ונחליט ביחד".

השוער דויד דה חאה, היחיד שהצטיין במדי ספרד, אמר: "היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש, אבל לא ניצלנו אותן. זה נכון שהיו לי כמה הצלות טובות, אבל הן לא עזרו לכלום בסופו של דבר. ניסיתי לשמור עלינו בפיגור שער אחד בלבד עד כמה שהצלחתי. הנבחרת הזו עשתה תקופה ארוכה ומרשימה. יש לנו סגנון ברור ואנחנו צריכים להמשיך איתו ולהשתפר. עכשיו צריך לחשוב כבר על מוקדמות המונדיאל".

ג'רארד פיקה אמר: "אנחנו עוזבים את הטורניר מאוכזבים מאוד. אני לא חושב שזה סוף של תקופה, אבל אני חושב שאנחנו לא באותה רמה שהיינו כאשר זכינו ביורו ובמונדיאל. דל בוסקה הרוויח לעצמו את הזכות להחליט אם הוא ממשיך או לא. אם יש לו חשק וכוח לזה, שימשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully