וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואוורינקה, מארי וסרינה וויליאמס העפילו לסיבוב השני בווימבלדון

הבריטי טייל ל- 2:6, 3:6, 4:6 על בן ארצו ברואדי. השוויצרי התקשה מול טיילור פריץ אך ניצח 6:7 (4), 1:6, 7:6 (2), 4:6. המדורגת ראשונה בעולם גברה 2:6, 4:6 על סדיקוביץ'. גם ווזניאקי וגאסקה עלו

טניסאי שוויצרי סטן ואוורינקה. GettyImages
לא היה קל. ואוורינקה/GettyImages

יום המשחקים השני בווימבלדון מתקיים היום (שלישי) ואיתו כמה משחקים מסקרנים במיוחד. סרינה וויליאמס גברה בשתי מערכות על אמרה סדיקוביץ'. רישאר גאסקה שלא התקשה מול אליאז בדנה וסטן ואוורינקה שעבר את טיילור פריץ. אנדי מארי שיחק בפעם השלישית בקריירה שלו מול יריב בריטי (ברואדי) וניצח בשלוש מערכות קלילות. בשלב מסוים הופסקו המשחקים בשל הגשם ונדחו למחר.

טניסאי בריטי אנדי מארי. AP
ניצח במפגש שלישי בקריירה מול טניסאי בריטי. מארי/AP

גברים

רישאר גאסקה, המדורג שביעי בטורניר ועשירי בעולם, ניצח 3:6, 4:6, 3:6 את אליאז בדנה הבריטי/סלובני שמדורג 56 בעולם במפגש הראשון ביניהם אי פעם ועלה לסיבוב השני. הצרפתי פתח חזק ושבר כבר את משחקון ההגשה הראשון של בדנה. במצב של 2:4 לטובתו הוא נשבר אך לא הסתבך, השיג מיד שבירה נוספת וניצח את המערכהה ראשונה תוך 36 דקות. במצב של 2:2 במערכה השנייה הסלובני נכשל שוב בשמירה על הגשותיו וכך גם נפתחה המערכה השלישית. בסופו של דבר קצת יותר משעתיים הספיקו לגאסקה שיפגוש בסיבוב הבא את המנצח בין מרסל גראנויירס הספרדי לויקטור אסטרלה בורגוס מהרפובליקה הדומיניקנית.

מי שפתח את יום המשחקים במגרש מספר אחת הוא סטן ואוורינקה. השוויצרי, המדורג רביעי בטורניר, ניצח 6:7 (4), 1:6, 7:6 (2), 4:6 את אחד הכוכבים העולים של הסבב, טיילור פריץ. האמריקאי בסך הכול בן 18 וכבר מדורג במקום ה-65 בעולם. במפגשו הראשון מול ואוורינקה הוא הרשים אך לא יותר מכך. המערכה הראשונה דווקא הייתה צמודה, כל אחד שמר על הגשותיו בדרך לשובר שוויון, בו הצליח ואוורינקה לשבור במצב של 2:3 ומשם המשיך לניצחון במערכה. המערכה השנייה נפתחה עם שבירה של השוויצרי ובמצב של 1:2 לטובתו הוא לקח את כל המשחקונים עד לסופה.

פריץ התאושש בפתיחת המערכה השלישית, לא ויתר וסחב את ואוורינקה לשובר שוויון נוסף, בו הראה יכולת גבוהה וניצח 2:7. פה נגמרה הסבלנות של המדורג רביעי, הוא שבר כבר את משחקון ההגשה הראשון של יריבו, חזר על כך גם בהזדמנות הבאה ועלה ל-0:4. פריץ עוד עשה קולות של עוד קאמבק, אך ואוורינקה נעזר בניסיון וניצח. בסיבוב הבא הוא יפגוש את חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טניסאי צרפתי רישאר גאסקה. רויטרס
ניצחון במפגש הראשון מול בדנה. גאסקה/רויטרס

אנדי מארי פתח את הניסיון שלו לזכות בטורניר בפעם השנייה בקריירה בניצחון 2:6, 3:6, 4:6 על ליאם ברואדי האנגלי שמדורג במקום ה-235 בעולם וקיבל כרטיס חופשי לטורניר. המדורג שני בעולם זכה בווימבלדון ב-2013 ומאז לא הצליח לעבור את חצי הגמר. זה היה המפגש השלישי שלו בקריירה מול שחקן בריטי והוא לא היה קשה במיוחד. מארי שלט לכל אורך המשחק, השיג שבירה מהירה בתחילת כל מערכה ושייט בדרך למפגש עם יין סון לו הטאיוואני בסיבוב הבא.

שיחת היום של הטורניר הגיעה מכיוונו של ניק קיריוס. האוסטרלי גבר 4:6, 3:6, 7:6 (9), 1:6 על ראדק סטפאנק הצ'כי, ובתחילת המערכה השלישית ביצע מהלך שיככב בסרטוני ההיילייטס של הטורניר. קיריוס הקפיץ את הכדור מהקו האחורי בחבטה בין רגליו וזכה בנקודה, בשחזור המהלך שביצע מול רפאל נדאל בווימבלדון 2014, הטורניר בו פרץ לתודעה העולמית.

טניסאי אוסטרלי ניק קיריוס. רויטרס
שחזור מבריק. קיריוס/רויטרס

משחקים נוספים:

תומאש ברדיך (10, צ'כיה) - איבן דודיג (קרואטיה) נדחה
ג'ו ווילפריד צונגה (12, צרפת) - אינייגו קרבאנטס (ספרד) 4:6, 6:7 (5), 4:6
רוברטו באוטיסטה אגוט (14, ספרד) - ג'ורדן תומפסון (אוסטרליה) 3:6, 3:6, 3:6
ניק קיריוס (15, אוסטרליה) - ראדק סטפאנק (צ'כיה) 4:6, 3:6, 7:6 (9), 1:6
ג'ון איזנר (18, ארה"ב) - מרכוס בגדאטיס (קפריסין) נדחה
ברנרד טומיץ' (19, אוסטרליה) - פרננדו ורדסקו (ספרד) נדחה
פליסיאנו לופס (22, ספרד) - ראג'יב רם (ארה"ב) 6:7 (5), 4:6, 4:6
סשה זברב (24, גרמניה) - פול הנרי מאתיו (צרפת) נדחה
ויקטור טרויצקי (25, סרביה) - טריסטן למזין (צרפת) 4:6, 2:6, 2:6
בנואה פר (26, צרפת) - פרנקו שקוגור (קרואטיה) 6:3, 6:7 (2), 2:6, 6:3, 8:10
ז'ואאו סוזה (31, פורטוגל) - דימיטרי טורסנוב (רוסיה) 6:3, 6:7 (2), 6:4, 3:6, 5:7
לוקא פויאה (32, צרפת) - מאריוס קופיל (רומניה) נדחה
חואן מרטין דל פוטרו (ארגנטינה) - סטפן רובר (צרפת) 1:6, 5:7, 0:6

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
ניצחון קליל כצפוי. וויליאמס/רויטרס

נשים

האלופה המכהנת והמדורגת מספר אחת בעולם סרינה וויליאמס פתחה את היום במגרש המרכזי כשגברה על אמרה סדיקוביץ' השוויצרית, המדורגת 148 בעולם 2:6, 4:6 תוך שעה ו-13 דקות והעפילה בקלות לסיבוב השני. השוויצרית, שעשתה את הדרך מהמוקדמות אמנם כבר בת 27 אך פגשה את סרינה לראשונה ונראה שזה היה גדול עליה. האמריקאית שברה את משחקוני ההגשה הראשון והאחרון של סדיקוביץ' במערכה הראשונה. בשנייה לא נרשמו שבירות עד מצב של 4:5 לוויליאמס אז הרימה הילוך ושברה לניצחון במשחק. בסיבוב הבא תפגוש את בת ארצה כריסטינה מקהייל.

המגרש המרכזי המוגן מגשם אירח בזמן הפסקת מזג האוויר מפגש מסקרן במיוחד בו ניצחה סבטלנה קוזנצובה הרוסייה 5:7, 4:6 את קרוליין ווזניאקי הדנית, שלא מדורגת בטורניר ומדורגת 45 בעולם. המדורגת 13 בטורניר ו-14 בעולם שברה את הגשותיה של ווזניאקי כבר במשחקון הראשון ועלתה ל-0:2, אך נשברה מיד חזרה ל-2:2. המערכה הוסיפה להיות צמודה עד שבמצב של 5:5 קוזנצובה השיגה שבירה נוספת והשלימה זכייה במערכה עם משחקון הגשה מוצלח. המומנטום נמשך גם בפתיחת המערכה השנייה והרוסייה עלתה ל-0:4 מהיר.

במצב של 5:2, כאשר קוזנצובה הגישה לניצחון במשחק, השיגה הדנית שבירה עם משחקון על האפס וגם במשחקון ההגשה שלה לא איבדה אך נקודה, אך את ההזדמנות הבאה שלה הרוסייה כבר לא פספסה, והיא תפגוש בסיבוב הבא את טרה מור הבריטית. זו הייתה הפעם ה-12 ששתי הטניסאיות הללו נפגשו וקוזנצובה איזנה את הדו קרב הפרטי ל-6:6. ווזניאקי הפסידה את כל משחקי הסיבוב הראשון בגראנד סלאמים העונה.

טניסאית רוסייה סבטלנה קוזנצובה. AP
מזל שיש מגרש מקורה. קוזנצובה/AP

המדורגת שלישית בעולם אגניישקה רדוואנסקה נמצאת במצב רוח טוב בזכות נבחרת פולין בכדורגל שעושה עבודה טובה ביורו ונמצאת כבר ברבע הגמר. עכשיו, רדוואנסקה, שהגיעה ב-2012 לגמר, תנסה לעשות חיל שוב כשתפתח מול קטרינה קוזלובה האוקראינית המדורגת 97 בעולם.

משחקים נוספים:
רוברטה וינצ'י (6, איטליה) - אליסון ריסק (ארה"ב) 2:6, 7:5, 3:6
בלינדה בנצ'יץ' (7, שוויץ) - צבטנה פירונקובה (בולגריה) נדחה
טימאה באשצ'ינסקי (11, שוויץ) - לוקסיקה קומקום (תאילנד) נדחה
ג'ו קונטה (16, בריטניה) - מוניקה פואיג (פורטו ריקו) נדחה
סלואן סטיבנס (18, ארה"ב) - שואי פנג (סין) נדחה
דומיניקה ציבולקובה (19, סלובקיה) - מיריאנה לוצ'יץ' ברוני (קרואטיה) 5:7, 3:6
אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (21, רוסיה) - סו וויי הסייה (טייוואן) נדחה
ברבורה סטריצובה (24, צ'כיה) - אנט קונטאבייט (אסטוניה) נדחה
קוקו ונדוויי (27, ארה"ב) - קטרינה בונדרנקו (אוקראינה) 2:6, 6:7
קרולין גרסיה (30, צרפת) - קאילה בויוקקצ'אי (טורקיה) 2:6, 3:6
קיקי מלאדנוביץ' (31, צרפת) - אלכסנדרה ססנוביץ' (בלארוס) נדחה
אנדראה פטקוביץ' (32, גרמניה) - נאו היבינו (יפן) נדחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully