וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה הבכי האחרון, מסי איבד את הרצון לנצח. הוא מלך בלי כתר"

ארגנטינה התקשתה לעכל את הודעת הפרישה של הקפטן: "לא יכול להיות שזו התמונה האחרונה שלו בנבחרת. ארגנטינה מדממת כבר 23 שנים, יש כאבים שהורגים אותך. ההפסד לא הגיע למסי". דיווח: "טאטה יתפטר בימים הקרובים"

AP

ארגנטינה מתקשה להתאושש. האלביסלסטה הפסידו הלילה (בין ראשון לשני) בגמר הקופה סנטנריו לצ'ילה, 4:2 בתום דו קרב פנדלים אחרי 0:0 ב-120 דקות, בשחזור מושלם של הגמר מהשנה שעברה. מיד לאחר ההפסד במשחק שנערך בניו ג'רזי, ליאונל מסי, שטרם הצליח לזכות בתואר במדים הלאומיים, הודיע בכאב רב כי הוא פורש מהנבחרת והכניס את ארגנטינה כולה להלם.

בארגנטינה הציגו סרטון, שמראה את מסי ברגעים שאחרי הפנדל המכריע של צ'ילה. הפרעוש נראה הולך לבדו, בהלם מוחלט, לכיוון הספסל. "זה היה שילוב של עצב ותסכול", נכתב, "לא יכול להיות שזו תהיה התמונה האחרונה של מסי בנבחרת".

כוכבי ספורט ארגנטינאים התייצבו לצד מסי: "כמה כואב הכאב שלך. מסי, אתה הגדול מכולם וגאווה עבורי #מסילתמיד", צייצה גבריאלה סבאטיני, טניסאית העבר הארגנטינאית. טניסאי מקומי אחר, דייגו שוורצמן, צייץ: "תודה שאתה ארגנטינאי". הכדורגלן דריו סביטניץ' כתב: "הלחץ של להיות תמיד מספר 1, בכל דבר, זה משהו שאף אחד מאיתנו לעולם לא ירגיש". אפילו גארי ליניקר, כוכב העבר האנגלי, צייץ: "אני רק מקווה שהגאון הקטן ישנה את דעתו וייתן לנו עוד מונדיאל אחד".

עוד בנושא

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
מסי בהלם/GettyImages

בתקשורת המקומית ניסו להבין מה קרה. אנטוניו סרפה מ"אולה" כתב: "אל תלך. ההפסד שהכי פחות הגיע למסי לקח ממנו את הדבר הכי קריטי עבור שחקן כדורגל - את הרצון לנצח. הפספוסים ממשיכים להכות בצורה אכזרית בדור הזה, שמלבד עוד גמר הפסיד כעת גם את המנהיג שלו. ארגנטינה מדממת, זה דמום שנמשך כבר 23 שנים והחמיר כעת, לאחר שהשחקן הטוב בעולם, הקפטן שלנו, המלך בלי הכתר, אמר שלום. 23 שנים של דמעות, של תסכולים, של אכזבות, של כאב בלתי נגמר".

הרנן קלאוס מאותו עיתון הוסיף: "זה היה הבכי האחרון. מסי פשוט לא הצליח לעצור את הדמעות. הכאב של אומה שלמה השתקף דרך השחקן המוביל שלה. הוא היה היחיד שיכול היה להעניק לנו את השמחה שכל כך היינו זקוקים לה ושכל הזמן בורחת מאיתנו. הוא ישב שם, על הספסל, מביט לשום מקום. לבדו. אין מילים שיכולות לתאר את הריקנות שמסי הרגיש באותם רגעים. הוא רצה רק להתחבא מתחת לחולצה שלו, הוא לא יכול היה להאמין וגם אנחנו לא. והוא בכה. אגוארו ניסה לנחם, אבל היה מפורק בעצמו. וכשראינו אותו, כולנו בכינו איתו. איזה עצב... ההפסד הזה לא הגיע לנו, בעיקר לא למסי. הוא היה יותר טוב מכל גמר קודם וסחב את הנבחרת, הוא היה המסי שרצינו לראות. ובסיום אי אפשר היה לנחם אותו. עם המבט החלול הזה, מסי סיים את הקופה שכולנו חשבנו שנזכה בה".

שליח ה"אולה" לניו ג'רזי, פדריקו נוגיירה, כתב: "יש כאבים שהורגים אותך. כאלה שכבר לא תתאושש מהם, כאלה שגם הפסיכולוג הטוב מכולם לא יכול לתקן. השנים יעברו, מתישהו ארגנטינה בטח עוד תשיג את התואר הזה שהיא כל כך מחכה לו, אבל הפצע הזה כבר לא יגליד. אני מבטיח לכם את זה היום".

ב"קלארין" חילקו ציונים, כאשר את הנמוך מכולם, 3, קיבל מרקוס רוחו, שהורחק באדום מפוקפק עוד במחצית הראשונה. לוקאס ביגליה, שהחמיץ את הפנדל המכריע, קיבל 4 וכך גם גונסאלו היגואין, עליו נכתב: "הגורל שוב שם אותו אחד-על-אחד מול השוער במשחק גמר והניסיון שלו הלך ליד הקורה. אין ספק שהיגואין סוחב איתו איזו קארמה פסיכולוגית". בינתיים בתקשורת בארגנטינה טוענים כי חרארדו מרטינו ישלם את מחיר הכישלון ויודיע על סיום דרכו כמאמן הנבחרת בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully