וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: דודי סלע הפסיד לדויד פרר והודח בסיבוב הראשון

המחבט הישראלי הבכיר (71) לא היה יכול לעוצמות ולדיוק של הספרדי המצוין (14), שניצח 2:6, 1:6, 1:6. סלע מודח בסיבוב הראשון של אול אינגלנד זו שנה רביעית ברציפות

הטניסאי הישראלי דודי סלע. GettyImages
הדחה צפויה. דודי סלע/GettyImages

בפעם הרביעית ברציפות, הודח היום (שני) דודי סלע כבר בסיבוב הראשון של טורניר ווימבלדון. המשוכה של המחבט הישראלי הבכיר היתה גבוהה מדי, בדמות דויד פרר המצוין (14 בעולם), שניצח 2:6, 1:6, 1:6 אחרי שעה ו-14 דקות בלבד ודילג לסיבוב השני. זהו הניצחון השלישי ברציפות של הספרדי על סלע (71 בעולם), שגבר עליו אי שם ב-2008 אך מאז לא מצליח להסתדר עם העוצמות של פרר. הישראלי ביצע 21 שגיאות בלתי מחויבות ואפשר ליריבו 13 אפשרויות שבירה, מהן ניצל הספרדי שבע בדרך לניצחון הקליל.

הטניסאי הספרדי דויד פרר. GettyImages
קלי קלות. פרר/GettyImages

מהלך המשחק

מערכה 1:

הספרדי פתח מצוין, שבר את סלע כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו ועלה ל-0:3. שגיאה של פרר אפשרה לישראלי לחגוג את המשחקון הראשון שלו ולצמק ל-3:1, במשחקון החמישי סיפק נקודה נפלאה אולם יריבו נראה חד מאוד ושמר על ההגשות. סלע הוריד ל-4:2, לפני שפרר העביר הילוך, השיג שבירה ראשונה וניצח את הסט הראשון 2:6.

מערכה 2:

סלע נראה לא רע בפתיחת המערכה השנייה, אך ביצע מספר שגיאות שאפשרו לפרר לשבור ולברוח ל-1:4. ברגע הזה המומנטום עבר לגמרי לצד של הספרדי, שהשיג שתי אפשרויות שבירה נוספות, ניצל את השנייה שבהן ועלה ל-1:5, וסגר את הסט השני עם 1:6 קליל.

מערכה 3:

המומנטום של פרר נמשך גם בפתיחת המערכה השלישית, כששבר כבר במשחקון הראשון ועלה ל-0:2. יחסי הכוחות הברורים נמשכו, פרר שבר פעם נוספת, הוליך 1:4, השיג שבירה נוספת משגיאה נוספת של סלע, וסגר גם את המערכה השלישית על 1:6, בדרך לניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully