וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ה-MMA ריאן ג'ימו מת בתאונת פגע וברח

אבל ב-UFC: הלוחם בן ה-34, שהופיע שבע פעמים בארגון הקרבות הגדול בעולם, נדרס באכזריות בקנדה לאחר שנקלע לוויכוח עם נהג אחר. המשטרה פתחה בחיפושים נרחבים אחר החשוד

אתר רשמי

בווידאו: ריאן ג'ימו באחת התוכניות של ה-UFC

אבל בעולם אומנויות הלחימה. לוחם ה-MMA הקנדי, ריאן ג'ימו בן ה-34, מת הלילה (בין ראשון לשני) לאחר שנפגע בתאונת פגע וברח. על פי דיווחים בקנדה, ג'ימו נקלע לוויכוח עם נהג אחר לפנות בוקר באדמונטון, אלברטה, ולמרות שהחליט לעזוב את המקום, נפגע על ידי הנהג האלמוני שברח מהמקום והותיר את הלוחם שרוע על הרצפה כשהוא מדמם מאזורים רבים בגופו.

עוברי אורח מיהרו להזעיק אמבולנס, וג'ימו פונה לבית חולים, שם מת על שולחן הניתוחים לאחר שהניסיונות להצילו לא צלחו. המשטרה המקומית פתחה בחקירה והחלה בחיפושים אחר החשודים, שטרם נמצאו.

ג'ימו, שלחם במשקל קל-כבד (כ-90 קילו), החל את הקריירה ב-2007 כשנלחם בקרבות מקומיים בקנדה, ואט אט התקדם, עד שב-2012 הגיע ל-UFC - ארגון קרבות ה-MMA הגדול בעולם. הבכורה שלו הייתה מהסרטים. הוא פגש באנתוני פרוש, וניצח אותו בנוקאאוט תוך שבע שניות - ביצוע שבעקבותו זכה בפרס כספי.

הוא הספיק להילחם בעוד שישה קרבות נוספים ב-UFC (ארבעה הפסדים - ביניהם לאובינס סיינט פרו וג'ימי מנוואה - ושני ניצחונות). בקרב האחרון שלו (מאי 2015), מול פרנסימאר בארוסו, הוא הפסיד בהחלטת שופטים אחידה ושוחרר מהארגון. מאז, לא נלחם עוד.

ריאן ג'ימו לוחם MMA. טוויטר, אתר רשמי
שבע קרבות ב-UFC. ג'ימו בפעולה/אתר רשמי, טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully