וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שערן זהבי החליט להישאר במכבי תל אביב: פיצוץ רגע לפני החתימה

26.6.2016 / 17:40

הדרמה בעיצומה: אחרי שזהבי החליט לקבל את ההצעה ממכבי תל אביב ולוותר על ההצעה מסין, בשעות האחרונות התנהלו מגעים במטרה לחתום. רגע לפני החתימה אירע פיצוץ בין הצדדים, כרגע נראה שזהבי יטוס הערב לגוואנגז'ו

ברני ארדוב

בווידאו: השערים שכבש ערן זהבי ב-2015/16 עד לשבירת השיא של נסים אלמליח

הדרמה במכבי תל אביב בעיצומה: ערן זהבי כבר החליט היום (ראשון) להישאר במכבי תל אביב ולוותר על ההצעה מגוואנגז'ו R&F הסינית, זאת לאחר שקיבל מהבעלים מיטש גולדהאר הצעת ענק דרמטית של הרגע האחרון, שגרמה לו לשנות כיוון. עם זאת, אחרי שבשעות האחרונות התנהלו מגעים במטרה לחתום, רגע לפני החתימה אירע פיצוץ בין הצדדים, וכרגע נראה שזהבי יטוס הערב לגוואנגז'ו. הקשר אף הגיע לנתב"ג.

החל מהבוקר הופעלו על זהבי לחצים כבדים להישאר, לחצים שהחלו באוהדים הצהובים, ונמשכו עם פנייה ישירה של הנהלת המועדון, בה הוגשה לו הצעה כספית חדשה ומשופרת לארבע השנים הקרובות. מדובר בסכום גבוה הרבה יותר ממשכורתו הקודמת, ולמעשה בסכום משודרג ביחס להצעתו של מיטש גולדהאר בפגישתם בטורונטו לפני כשבועיים.

זהבי כבר ארז את המזוודות לקראת טיסתו הערב ב-21:45 לאיסטנבול ומשם לגוואנגז'ו, אבל אז הגיעה הפנייה ממכבי תל אביב. עם זאת, כאמור, רגע לפני החתימה, התגלעו עוד חילוקי דעות בין הצדדים. במהלך היום זהבי התלבט יחד עם בני משפחתו ועם סוכניו, כאשר הוא לקח בחשבון גם את מה שעבר אתמול בקרית שלום יחד עם 300 האוהדים שהגיעו למתחם האימונים ועטפו אותו באהבה. עם זאת, כרגע נראה שזהבי יטוס הערב לסין.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
בדרך לסין. ערן זהבי בנתב"ג/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

זהבי בן ה-28 הגיע למכבי תל אביב בינואר 2013 וזכה עם הצהובים בשלוש אליפויות רצופות, גביע המדינה אחד וגביע הטוטו אחד. הוא הוכתר למלך השערים בשלוש השנים האחרונות ו-35 הכיבושים שלו בעונה החולפת שברו את שיאו בן 61 השנים של ניסים אלמליח. זהבי שבשנתיים האחרונות תופקד בעיקר כחלוץ במכבי תל אביב, כבש במדיה 125 שערים ב-164 הופעות בכל המסגרות ובין היתר היה הבורג המרכזי של הצהובים בהעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

עדכון אחרון: 19:55

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
שינוי של הרגע האחרון. זהבי עם אשתו/מערכת וואלה!, יניב טוכמן
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
יחתום בגוואנגז'ו? זהבי/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully