וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי להימנע מקביעת תג מחיר לאצילי: בית"ר תשתמש בתקדים ערן זהבי

26.6.2016 / 6:54

בית"ר והקפטן לשעבר עורכים דיון בוררות נוסף. הקבוצה מהבירה טוענת כי קביעת תג מחיר תמנע מיקסום רווחים ממכירתו. נציגי אצילי חוששים שבית"ר תשבית אותו לעונה שלמה. אבוחצירה מתקרב, בית"ר לא ויתרה על בנש

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

היום (ראשון) בשעות הצהריים ייערך דיון נוסף בבוררות בין עומר אצילי לבית"ר ירושלים אצל הבורר עורך הדין חנוך קינן. היום הנציגים מטעם התביעה, אצילי עצמו וסוכניו האחים גלעד ורונן קצב אמורים לתת עדות ולהיחקר. בדיון הבא שייערך אמורים לתת עדות ולהיחקר נציגים מצד הנתבעת, ביניהם סלובודאן דראפיץ', רופא הקבוצה ד"ר פרנקל וייתכן שגם הבעלים אלי טביב.

אצילי דורש שחרור מהקבוצה או לכל הפחות קביעת תג מחיר שפוי שיאפשר לו למצוא קבוצה אחרת בארץ או בחו"ל. נכון להיום ישנן הצעות עבור השחקן ממכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, אך אלי טביב טען בפני בעליהן כי השחקן אינו למכירה, משהו שעשוי להשתנות לאחר הבוררות.

עוד בנושא:
בעיה חמורה ליריבת בית"ר ירושלים באגף השמאלי: אין מגן שמאלי טבעי
חסוס רואדה מתחרט: "הדברים מתנהלים טוב יותר בבית"ר, אין לי תלונות"
שמעון אבוחצירה עשוי להצטרף, אימון בכורה לעידן ורד בבית"ר

עומר אצילי עם רן בן שמעון באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לקראת עוד מאבק. אצילי/ברני ארדוב

בבית"ר צפויים להעלות את המקרה של מכירת ערן זהבי לסין בתור תקדים עזר, היות שבשני המקרים מדובר באותם סוכנים. נציגיו של אצילי הודיעו בתחילת המגעים בין הצדדים כי יסכימו לחתום על החוזה המוצע בתמורה לתג מחיר על כרטיסו של השחקן. בבית"ר סירבו לקבוע תג מחיר והיה ברור כי הצדדים בדרך לבוררות.

במקרה ערן זהבי, טוענים בבית"ר, הביאו הסוכנים הצעה בסך 5 מיליון יורו עבור השחקן ללא סעיף בחוזהו. בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר ניהל מגעים ומינף את ההצעה עד לכדי סכום כמעט כפול עבורו, מה שעומד בקנה אחד עם הבטחת טביב כי לא ימנע מאף שחקן לעבור לחו"ל בעתיד, אך הוא רוצה להיות זה שינהל את המו"מ ולמקסם אותו וללא תג מחיר בחוזהו. מעבר לכך, בבית"ר אומרים כי אצילי הוא השחקן הכי מבוקש בישראל לאחר זהבי, כך שגם אם ייקבע תג מחיר הוא צריך להיות בסכום גבוה מאוד של 4-5 מיליון יורו.

בבית"ר אף טוענים כי כעת גם הרצון שהשחקן יחתום על חוזה חדש אינו קיים והדרישה החשובה ביותר היא שיעמוד בחוזהו לעונה הקרובה. עבור בית"ר אצילי הוא שחקן מרכזי שיחד איתו סיכויי הקבוצה להצליח באירופה גבוהים יותר, כאשר אפילו מעבר של שניים או שלושה סיבובים במוקדמות הליגה האירופית שווים הכנסות של מיליוני שקלים, שלא לדבר על האופציה להגיע לשלב הבתים, שם הרווחים מסתכמים בלמעלה מ-20 מיליון שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בשדה התעופה. מגד גוזני
תקדים שפועל לטובת טביב? זהבי/מגד גוזני

מנגד, נציגי אצילי הסבירו כבר בדיון הקודם כי מעבר לתג המחיר, הם דורשים את שחרורו של השחקן בגלל התרחיש האפשרי שלא ישחק כדורגל בשנה הקרובה אם יישאר בבית"ר ירושלים. לטענתם, בבית"ר התעללו בשחקן והפרו את ההסכם עימו, לא איפשרו לו להתאמן על אף שהיה בריא ומנעו ממנו לשחק.

בקו המנחה של נציגי אצילי הבוררות היא כלל לא על תג מחיר, היא על זה ששמבחינתם השחקן לא שיחק כדורגל מהרגע שלא חתם על חוזה. כבר בדיון הראשון כיוון עורך הדין של אצילי רועי רוזן לכך שהבוררות תעמוד תחת השאלה האם אצילי יוכל לשחק בשנה הקרובה ללא חתימה על חוזה חדש בבית"ר. טענת רוזן היא כמובן שללא חתימה על הסכם חדש הוא לא יוכל לשחק והחלטת הבורר בנקודה זאת תשפיע מאוד על ההחלטה הסופית שלו.

seperator

בית"ר ירושלים תפגוש ביום חמישי הקרוב את סלובודה טוזלה הבוסנית. המשחק שייערך בזניצה במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, יהיה הראשון מבין השניים כאשר הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן באיצטדיון טדי.

כל שחקני הסגל הנוכחי נרשמו לקראת המשחק. בבית"ר יודעים שאולי לצמד המפגשים מול הבוסנים הסגל הנוכחי יספיק אך מעבר לכך הקבוצה תהיה חייבת להתחזק ומהר. אלעד גבאי סיים את דרכו סופית והוא במגעים עם הפועל תל אביב והפועל רעננה. עם שמואל שיימן ישנם פערים גדולים ואילו עם שמעון אבוחצירה ישנה התקדמות במו"מ וההערכה היא כי הוא יסכם בימים הקרובים. בית"ר גם עדיין לא ויתרה על טל בנש, למרות שהוא מנהל מו"מ מתקדם עם בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully