וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מדווחים: סילביו ברלוסקוני ימכור את מילאן בשבעה ביולי

הרוסונרי ימכרו לקבוצת משקיעים מסין, בעוד הנשיא המכהן לא יישאר בעל השליטה המירבית במועדון. לאחר המכירה, הסכום שצפוי להכנס למטרת רכישת שחקנים הוא 100 מיליון יורו

ראש הממשלה לשעבר של איטליה, סילביו ברלוסקוני. רויטרס
הפעם הוא יעזוב? ברלוסקוני/רויטרס

לאחר שמועות רבות על מכירת מילאן, נראה כי סילביו ברלוסקוני סוף סוף השתכנע וצפוי לוותר על השליטה בקבוצה. סכום ההעברה הסופי מוערך ב- 700 מיליון יורו. על פי דיווחים באיטליה, הנשיא המכהן הסכים למכור את המועדון לקבוצת השקעה מסין, בעוד הרכישה תתבצע באופן סופי בשבעה ביולי. המועד התעכב בחודשים האחרונים בעקבות ניתוח הלב שעבר ברלוסקוני.

ב'גאזטה דלו ספורט' פירסמו כי בעקבות המכירה הקרבה, תקציב הרכש של הרוסונרי יעמוד על 100 מיליון יורו, כאשר המשקיעים החדשים מאוד מעוניינים להחזיר את מילאן לימי הזוהר שלה. כרגע לא ברור מי יהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה, בעוד ברלוסקוני מעוניין שהמאמן הנוכחי, כריסטיאן בארוקי ימשיך, אך לא ברור אם ההנהלה החדשה מעוניינת בו. בעבר פורסם כי מרצ'לו ליפי ואונאי אמרי הם בין המועמדים המועדפים לאימון הקבוצה.

מילאן כבר החלה במסע הרכש שלה הקיץ, לאחר שהחתימה את חלוצה של פסקארה, ג'יאנלוקה לפדולה. האיטלקי בן ה-26 כבש 30 שערים בליגה השניה באיטליה בעונה החולפת, והיה מבוקש גם על ידי נאפולי וגנואה. השחקן חתם על חוזה עד 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully