וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ממשיך לתקוף: "שההתאחדות תתן את המינימום, כמו שקורה בעולם"

לקראת הגמר מול צ'ילה, הפרעוש לא נרגע: "אחרי הטורניר, אספר הכל. הגענו לגמר בלי שההתאחדות תפריע לנו. זה לא רק עיכוב הטיסה, הצטברו הרבה דברים. צריך לזכות בגביע, לא משנה איך"

AP

אחרי שהפסידה בשני גמרים בשנתיים האחרונות, במונדיאל 2014 מול גרמניה ובקופה אמריקה 2015 נגד צ'ילה, תעלה מחר בלילה (בין ראשון לשני, 3:00) נבחרת ארגנטינה לניסיון שלישי, הפעם בגמר הקופה סנטנריו הנערך בארצות הברית, כאשר היריבה שוב תהיה צ'ילה.

האלביסלסטה נראים נפלא לאורך הטורניר, ניצחו את כל חמשת המשחקים שלהם ומחזיקים ביחס שערים של 2:18, אלא שעל ההכנות לגמר מעיב העימות המתפתח בין כוכב הנבחרת ומלך השערים הטרי שלה, ליאונל מסי, לבין ראשי ההתאחדות.

אתמול (שישי), דווקא ביום בו נפתחה החקירה בארגנטינה נגד ההתאחדות והשחיתות שבה, פרסם הפרעוש פוסט עצבני בחשבון האינסטגרם שלו (ולאחר מכן מחק אותו). בפוסט, לצד תמונה שלו ושל חברו הטוב ביותר סרחיו אגוארו במטוס, כתב כוכב ברצלונה: "שוב המטוס מתעכב בדרך ליעד שלו. איזה אסון ההתאחדות הארגנטינאית, אלוהים".

בהתאחדות הגיבו עם הודעה רשמית לקונית והאשימו את מארגני הקופה סנטנריו, אולם את מסי זה לא הרגיע. הלילה, הוא התייצב במסיבת עיתונאים בניו ג'רזי לקראת הגמר ושוב ירה: "אני רוצה להתמקד כרגע רק בגמר הקופה. אחרי הטורניר, נדבר ואספר לכם את כל מה שאני חושב, מרגיש ורואה סביבי ואת כל מה שעבר עליי באותו רגע".

עוד בנושא:

ככה נראה פוסט האינסטגרם המקורי של מסי

כאשר נדמה היה שהדברים אכן ייאלצו להמתין לסיום המשחק, מסי התחמם שוב והוסיף: "אני אספר בקצרה מה קרה, כי אני רוצה לחתוך את הנושא הזה ולהפסיק לעסוק בו כרגע. הפריע לי שפעם אחר פעם קורה אותו דבר - אנחנו מחכים לטיסה ומתעכבים. אני יכול לענות לתגובה הרשמית שההתאחדות הוציאה, אבל מעדיף לא לעשות את זה כרגע. הגענו עד לגמר מבלי שכל מה שקורה היום בהתאחדות יפריע לנו. זה לא השפיע עלינו בשום שלב של הטורניר. הראש שלנו רק בקופה ואנחנו לא מבקשים מההתאחדות שום דבר חוץ מהמינימום, שיאפשרו לנו לטוס בשקט, כמו שצריך, לנוח ולהתכונן למשחק שמצפה לנו, למשחק גמר. כל מה שמגיע מבחוץ לא מפריע לנו והוא ייפתר בדרך כזו או אחרת. לנו אין מה לעשות בעניין".

זה לא נגמר גם שם. מסי נשאל על הודעת ההתאחדות והשיב: "לא דיברתי עם אף אחד בהתאחדות, זה לא הזמן לזה. כבר הרבה זמן קורים שם דברים, ואנחנו לא אומרים כלום בנושא. אנחנו רק רוצים לשחק ולנסות להשיג את המטרות עליהן אנחנו נלחמים. כתבתי את מה שכתבתי. ככה הרגשתי באותו רגע, וזה התפרץ לי. אבל זה לא רק בגלל המקרה הזה. הצטברו כל מיני דברים. הייתי רוצה שההתאחדות תהיה מה שהנבחרת שלנו צריכה, שזה כוח ברמה בינלאומית. הם צריכים לעשות עבודה טובה יותר. זה יהיה המצב האידיאלי. צריך לעשות שם שינויים ולהתחיל לבצע דברים כמו שצריך. אנחנו צריכים שיהיה לנו את הטוב ביותר, או לפחות את המינימום, כמו שקורה עם שאר הנבחרות בעולם".

לקראת המשחק עצמו אמר הפרעוש: "אני לא יודע אם זו ההזדמנות האחרונה שלנו לזכות במשהו, אבל צריך לנצל את הצ'אנס הזה ולקחת את הגביע, לא משנה איך. זה הגמר הרביעי שלי עם הנבחרת ואני רוצה לשנות יום אחד את ההיסטוריה ולזכות איתה בתואר. זכייה תהיה מתנת יום ההולדת הכי טובה שיכולתי לבקש. לא רק עבורי, אלא עבור כל החבורה הזו, שכל כך מגיע לה התואר. זה חשוב לי מאוד, אבל יש מולנו יריבה מאוד חזקה. צריך לשכוח את מה שקרה בגמר הקודם, בכל הגמרים בהם הפסדנו ולהתרכז במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully