וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.6: הרכש של ברצלונה, ולנסיה ופאקו מסתערים על השוק

האלופה הספרדית תתחזק בשני צרפתים, העטלפים מכוונים לשדרוג בכל המערכים ולאציו עם חיזוק ראשון תחת ביילסה. מנצ'סטר יונייטד מתפרעת עבור פוגבה, נגרדו בדרך לאספניול והמהלך של אתלטיקו מדריד

אימג'בנק GettyImages

העברות

* מילאן החתימה את חלוצה של פסקארה, ג'יאנלוקה לפדולה. האיטלקי בן ה-26 כבש 30 שערים בליגה השניה באיטליה בעונה החולפת, והיה מבוקש גם על ידי נאפולי וגנואה. השחקן חתם על חוזה עד 2021.

* מאמן חדש לסאות'המפטון עדיין אין, אך בינתיים הקדושים עובדים כדי לשדרג את הסגל. נייתן רדמונד מנוריץ' חתם רשמית והשלים את המעבר תמורת עשרה מיליון ליש"ט.

שמועות

* האם מרקיניוס בדרך לברצלונה? הקטאלנים מאוד מעוניינים בשחקנה של פריס סן ז'רמן כמחליפו של דני אלבס, אך עד כה היה נראה כי השחקן לא ישוחרר מהצרפתים. כעת פורסם בספרד כי השחקן עצמו נפגש עם הבעלים, נאסר אל חלאיפי, וביקש לעזוב לספרד.

* בברצלונה עסוקים בהארכת חוזהו של ניימאר, אך ברגע שהברזילאי יחתום על ההסכם החדש האלופה הספרדית מתכננת להשלים את עסקת העברתו של קווין גמיירו.

* עדיין בנוגע לברצלונה. המגעים בין הקטאלנים לליון בנוגע לסמואל אומטיטי הושלמו. הבלם בן ה-22 יוצג כשחקן ברצלונה מיד עם סיום דרכה של נבחרת צרפת ביורו 2016.

* ב'מארקה' מדווחים כי ריאל מדריד הצטרפה לברצלונה במירוץ אחר גבריאל חסוס. הכישרון הברזילאי של פלמייראס כבש שישה שערים ב-10 משחקים בעונה האחרונה ומעורר עניין רב מצד שני המועדונים הגדולים בספרד.

* מנצ'סטר יונייטד מציעה לפול פוגבה 12 מיליון יורו לעונה, על פי ה'אס'. למרות שביובנטוס טוענים שהקשר הצרפתי אינו למכירה, בספרד טוענים כי המועדון האנגלי בדרך להציע עליו סכום עתק של 120 מיליון יורו.

* על פי דיווחים באנגליה, פורטו מעוניינת להחזיר לשורותיה את בלמה של מנצ'סטר סיטי, אליקים מנגלה. הצרפתי הגיע לסיטיזנס רק לפני שתי עונות, וכעת מדווח כי פפ גווארדיולה אינו מעריץ של השחקן.

* מי שכן עשוי לשחק באיתיחאד בעונה הבאה הוא הקרואטי, אנטה צ'וריץ'. שחקנה בן ה-19 של דינמו זאגרב מעורר התעניינות מצד מספר קבוצות ביבשת, כאשר נראה כי התכולים ממנצ'סטר מובילים להחתימו ובדרך להציע עליו שמונה מיליון דולר. זאגרב רוצים על הקשר ההתקפי 14 מיליון דולר.

* לאחר שלא הצליחה להחתים את ג'יימי ורדי, ארסנל מתמקדת בחלוץ חדש. באנגליה מפרסמים כי רומלו לוקאקו, חלוצה של אברטון, סיכם את תנאיו אצל התותחנים ויעשה את דרכו ללונדון הקיץ.

* עוד אצל אצל ארסנל, נראה שמי שימשיך בקבוצה בעונה הבאה הוא הקטור ביירין. המגן הספרדי מבוקש מאוד בברצלנה לאחר עזיבת דני אלבס, אך לא נראה כי התותחנים לא מתכוונים לשחררו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רומלו לוקאקו נבחרת בלגיה. רויטרס
יגיע ללונדון? לוקאקו/רויטרס

* באיטליה מדווחים שטוטנהאם בדרך להחתים את שחקנה של רומא, אנטוניו סנאבריה. החלוץ מפרגוואיי ששיחק במדי ספורטינג חיחון בעונה החולפת, נהנה מכושר טוב והבקיע 11 שערים בלה ליגה. לאחר שפורסם כי קאזאן וברצלונה מעוניינת בו, כעת נראה כי התרנגולים בדרך להחתים את הכישרון בן ה-20.

* האם חאמס רודריגס יגיע למנצ'סטר יונייטד? באנגליה מדווחים כי ריאל מדריד מוכנה לשחרר את הקולומביאני לשדים האדומים תמורת 50 מיליון ליש"ט.

* במקביל באולד טראפורד, בשבוע הבא צפויה להתרחש פגישה בין ז'וז'ה מוריניו וריאן גיגס. הוולשי לא קיבל הצעה לתפקיד עוזר המאמן הראשי בעקבות צירופו של רוי פארייה, שעבד עם מוריניו בקבוצותיו הקודמות. ביונייטד הודיעו לגיגס שהוא יכול לקבל כל תפקיד שיירצה בצוות מלבד עוזר המאמן, אך כרגע נראה כי כוכב העבר יוותר על כך ויעזוב את המועדון.

* בעיתון האיטלקי 'איל טמפו' מדווח שהחלוץ הספרדי, פרננדו יורנטה, צפוי להגיע ללאציו בעונה הקרובה. השחקן לא חווה עונה מדהימה בסביליה, וכעת נראה כי הוא בדרך חזרה לליגה האיטלקית.

* לסטר סיטי ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה. באיטליה מדווחים כי אלופת אנגליה הציעה ליובנטוס 20 מיליון יורו על הקשר מריו למינה.

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
יראה לגיגס את הדרך החוצה? מוריניו/רויטרס

* ולנסיה של פאקו אייסטרן חולמת בענק. העטלפים פתחו במגעים עם קשר שטוטגרט פיליפ קוסטיץ', המבוקש גם בשאלקה וליברפול, עבורו הציעה 12 מיליון יורו. העטלפים פנו למילאן כדי לנהל משא ומתן בנוגע לקרלוס באקה. גם מרכז ההגנה עשוי לקבל שדרוג כאשר ראול אלביול מנסה להתיר את חוזהו בנאפולי כדי לשוב לקדנציה שנייה במועדון.

* אספניול חושבת לשדרג את הסגל תחת קיקה סאנצ'ס פלורס והעבירה פנייה לאלברו נגרדו, שאינו זוכה להערכה רבה מצד פאקו.

* בפורטוגל מדווחים כי נאני, שבילה את העונה האחרונה בפנרבחצ'ה, עשוי להצטרף לוולנסיה.

* לאציו בדרך לרכש ראשון תחת מרסלו ביילסה. פלוריאן תובאן, ששיחק תחת המאמן במארסיי, סיכם את תנאיו אצל הקבוצה מעיר הנצח והוא צפוי להגיע בהעברה חופשית.

* סיידו דומביה סיכם את תנאיו בבאזל, כך טוענים בתקשורת האיטלקית. החלוץ יושאל מרומא לאלופה השוויצרית תמורת שני מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד ניצלה את הפגרה בין סיום שלב הבתים ביורו 2016 לשמינית הגמר והגיעה להבנות עם שימה ורסאלקו. שחקן ההגנה הוורסטילי של נבחרת קרואטיה השלים את הבדיקות הרפואיות בצרפת, עדיין לא ברור מה יהיה סכום ההעברה עבורו.

* ניקולס לומברטס, שנותר מחוץ לסגל הבלגי בשל פציעה, עשוי להפוך לרכש השני של פטר בוס. הבלם של זניט סנט פטרסבורג קרוב לאייאקס כאשר גם פ.ס.וו איינדהובן מתעניינת בצירופו.

* וולפסבורג גברה על אינטר וצ'לסי בקרב על ג'פרי ברומה. הבלם ההולנדי המבוקש העדיף את ההצעה מצד הזאבים.

פאקו אייסטרן מאמן ולנסיה. one
עובד על רכש. פאקו/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully