וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט ייפגש עם שש קבוצות, הווריירס ישלחו לשיחה את קרי

כוכב אוקלהומה סיטי, שהופך לשחקן חופשי, יערוך ביום שישי הקרוב סבב פגישות בניו יורק עם כל המועמדות לקלוט אותו וכל אחת מהן תגיע עם התותחים הכבדים שלה. החלטה צפויה להתקבל תוך שבוע

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מיטב הביצועים של בן סימונס, שנבחר ראשון בדראפט

גמר ה-NBA הנפלא מאחורינו, גם הדראפט וכעת, ליגת הכדורסל הטובה בעולם מתפנה לאקשן הגדול של הקיץ: שוק השחקנים החופשיים, בו השם הבולט מכולם הוא זה של קווין דוראנט.

כוכב אוקלהומה סיטי מסיים את חוזהו וטרם החליט האם ברצונו להישאר עם הת'אנדר, עמם הגיע בעבר פעם אחת לגמר הליגה, כאשר העונה הקבוצה שומטת יתרון 1:3 בגמר המערב ומפסידה לאלופה היוצאת גולדן סטייט 4:3 בתום סדרה דרמטית.

על פי דיווחים הלילה (בין שישי לשבת) בתקשורת הספורט בארצות הברית, דוראנט, שראה את הת'אנדר משלימים טרייד גדול בערב הדראפט ושולחים את סרג' איבקה לאורלנדו תמורת ארסן איליאסובה ויקטור אולדיפו ודומנטאס סאבוניס שנבחר במקום ה-11, ייבחן את השוק ויערוך ב-1 ביולי, יום שישי הקרוב, סבב שיחות מרוכז עם שש קבוצות שונות. שמונה ימים לאחר מכן, דוראנט מתכנן סיור במזרח הרחוק והוא צפוי לקחת את ההחלטה עוד לפני הנסיעה.

הקבוצות עמן דוראנט עתיד להיפגש, מלבד אוקלהומה סיטי, הן בוסטון, גולדן סטייט, לוס אנג'לס קליפרס, מיאמי וסן אנטוניו, כאשר השיחות אמורות להתקיים בניו יורק, אולם הקבוצות טרם יודעות היכן בדיוק, אולי כדי למנוע מהתקשורת לגדוש את המקום. גם דנבר, ניו יורק, לוס אנג'לס לייקרס, יוסטון ו-וושינגטון עדיין בתמונה, אך כרגע הן מועמדות פחות ריאליות לקלוט את דוראנט.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, עם קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
בקרוב ביחד? דוראנט עם קרי/GettyImages

למרות הכל, הת'אנדר הם עדיין הפייבוריטים לשמור אצלם את KD, לכל הפחות לעונה אחת נוספת, כאשר מה שמסתמן כרגע הוא שדוראנט יחתום על חוזה לשנתיים עם אופציית יציאה אחרי השנה הראשונה, כפי שעשה לברון ג'יימס בקליבלנד. במצב כזה, הוא יסתנכרן עם החוזה של ראסל ווסטברוק, שנגמר בתום העונה הבאה וכך, השניים יוכלו להחליט יחד בקיץ הבא מה ברצונם לעשות הלאה.

אלא שלצד האופטימיות ב-OKC, הווריירס מושכים כבר זמן רב את תשומת לבו של דוראנט וההפסד בגמר מול קליבלנד, בו הם עצמם שמטו יתרון 1:3, עשוי לגרום לאלופה היוצאת, שהבינה שחסר לה שחקן מסוגו של דוראנט, לפעול במלוא הכוח. מארק סטיין מ-ESPN ציין כי הווריירס צפויים להגיע לשיחות בניו יורק עם כל התותחים שלהם, כולל סטפן קרי וקליי תומפסון. סטיין הוסיף גם את הספרס כמועמדים בכירים והקבוצה מטקסס אמורה לשלוח לשיחה את גרג פופוביץ' וטים דאנקן.

על פי הדיווח של אדריאן ווז'נרובסקי מ"יאהו ספורט", הקריטריון לפיו דוראנט ייבחר לעצמו קבוצה לעונה הקרובה הוא פשוט: האפשרות לזכות באליפות באופן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully