וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוון טרנר, באטום, הורפורד ונואה על הכוונת של הווריירס

סגנית האלופה כבר חושבת על העונה הבאה וסימנה מחליפים לבארנס, בוגוט ואזילי. גם ווייטסייד מועמד. פיל ג'קסון: "צירוף דרק רוז מרענן את כרמלו אנתוני, אנחנו זקוקים לגארד התקפי"

AP

בווידאו: פיל ג'קסון מדבר על דרק רוז

ההפסד בגמר ה-NBA בוודאי גרם לאנשי גולדן סטייט לפקפק בסיכוי של הקבוצה ללכת עד הסוף ולזכות באליפות. הקיץ הקרוב של הווריירס עתיד להיות מסקרן במיוחד, עם מספר שחקנים חופשיים, בראשות האריסון בארנס, אנדרו בוגוט ופסטוס אזילי. לא ברור מי מהשלושה יישאר בסגנית האלופה, כשבארנס עלול לדרוש חוזה מקסימום שגולדן סטייט לא תמהר להעניק לו.

השם החם על הרדאר הוא כמובן זה של קווין דוראנט. בארצות הברית פורסם לפני מספר ימים כי אם דוראנט יעזוב את אוקלהומה סיטי, הווריירס יהיו הפייבוריטים להחתמתו, אולם עושה רושם שכוכב הת'אנדר מרוצה מהטרייד האחרון של המועדון, וספק אם יבחר לעזוב.

על כן, מכינים בגולדן סטייט רשימה חלופית לעמדה 3. על פי דיווח ב"מרקורי ניוז", שניים מהשמות הבולטים שנמצאים על הכוונת של סגנית האלופה הם ניקולה באטום ואוון טרנר, שני שחקנים חופשיים נוספים שצפויים לקבל חוזים גבוהים. כמו כן, הווריירס מעוניינים גם באל הורפורד, ג'ואקים נואה וחסן ווייטסייד.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול ניקולה באטום שארלוט הורנטס. רויטרס
המחליף של בארנס? באטום שומר על לברון/רויטרס

דראפט ה-NBA הגיע לסיומו אתמול בלילה (בין חמישי לשישי), וקבוצת הליגה ממשיכות להתכונן לקראת העונה הבאה. בניו יורק, שגנבה את תשומת הלב התקשורתית ערב הדראפט כשצירפה את דרק רוז, מנסים לנתח את הצעד המרתק. כעת גם פיל ג'קסון התייחס אליו לראשונה, ודיבר על כוכב שיקגו לשעבר בעיקר בהקשר של כרמלו אנתוני: "דיברנו קצת עם כרמלו על האם אנחנו פועלים מספיק מהר כדי לעמוד במטרות שלו ושל הקריירה שלו, אם אנחנו באותו ראש או שהוא מאוכזב. אני חושב שזה צעד חיובי. הוא רואה את זה כצעד חיובי. אני חושב שזה מרענן אותו".

הנשיא לענייני כדורסל מודע לכך שחוזהו של רוז יסתיים בקיץ הבא: "דרק נחוש. אני יודע שהוא ירצה לשחק היטב, וכן, נרצה להחתים אותו על חוזה ארוך, זה בהחלט אחד הדברים הטובים כאן. אבל כל האפשרויות פתוחות, נראה מה יקרה. הרגשתי שאנחנו זקוקים לגארד התקפי. אנחנו יודעים שלדרק היו בעיות בריאותיות, זה חלק מהמשחק. יש פה סיכון-סיכוי, כמו בכל דבר אחר".

אבל זה לא הכל: בארצות הברית טוענים שג'קסון אמר לרכז החדש שלו שהוא מתכנן לפנות לקווין דוראנט ב-1 ביולי, כשכוכב אוקלהומה סיטי יהפוך לשחקן חופשי. מיותר לציין שפחות או יותר חצי ליגה חושקת בדוראנט, כשהמועמדות המובילות הן גולדן סטייט, סן אנטוניו, מיאמי, בוסטון, וושינגטון ואחרות, במקרה שהפורוורד העילאי יבחר בסופו של דבר שלא להישאר בשורות הת'אנדר.

עוד בנושא:

לברון צפוי לוותר על ריו, כרמלו אנתוני וג'ימי באטלר ישחקו
דראפט 2016: סימונס נבחר ראשון, בנדר רביעי, איבקה עבר לאורלנדו
קריאות בוז לבנדר, בארה"ב טוענים: "הת'אנדר פייבוריטים לאליפות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully