וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרופון, מפשעות וחולצות קרועות: שלב הבתים, הסיכום האלטרנטיבי

הדיוק הראשון של רונאלדו, בופון כמעט שבר את הגב, טופאן מצא לו זמן להסתרק ואיפה קונים פסל של גאבור "האליל" קיראי? שליח וואלה! ספורט ליורו 2016, אורן יוסיפוביץ, ניצל את יום המנוחה בטורניר כדי לדרג את 11 רגעי הביזאר. גודמונדור, תירגע

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: משדר היורו של וואלה! ספורט

900 קילומטר של כביש מפרידים בין ניס לפריז, ומכיוון שאתמול לא שיחקו ביורו 2016 וגם מחר לא, זה היה זמן מצוין כדי להרהר במה שקרה עד עכשיו. נכון, היו כמה הפתעות וכמה התרסקויות וכמה גולים יפים, אבל הרי שהטורניר, מבחינת כדורגל, עדיין לא באמת התחיל. אבל וייב היה גם היה, וגם רגעי הזיה. אז הנה, דירוג רגעי יורו 2016. ה-11 של הביזאר.

עוד בנושא:
מלכי השערים, הנבחרת הכי טובה והפנדלים: סיכום שלב הבתים ביורו
מי היה השחקן המצטיין של שלב הבתים ביורו 2016? הצביעו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

11. בופון והמשקוף

עם פרישת פירלו, ג'יג'י בופון מחזיק בתואר "הכדורגלן בעל הפאסון הכי גדול ביורו 2016". כן, יש תואר כזה, תבדקו. אבל השוער כמעט ואיבד את הכתר כבר במשחק הבכורה מול בלגיה. במהלכו שמר אמנם על שער נקי, אבל בחגיגות הניצחון ניסה להיתלות על המשקוף, ונפל. ג'יג'י לא נפגע, ובניצחון על שבדיה בטולוז שחזר את המהלך, והפעם בהצלחה. אגדה.

שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון. AP
כמעט איבד את הפאסון. בופון/AP

10. דה חאה ומלך הפורנו

ימים לפני משחק הבכורה של ספרד בטורניר, והמדינה רעשה. עדה מוגנת בפרשת שחיתות, זנות ופדופיליה הלשינה שלשוער לה רוחה הצעיר יש קשר באירוע מיני שהתרחש בינה לבין חברו איקר מוניאין. לפי התקשורת בספרד, הפרשייה גרמה לדל בוסקה לחשוב שוב אודות האפודה הפותחת, אבל בסוף הוא נתת לדויד את המושכות, ובשני המשחקים הראשונים הוא החזיר עם אפס ספיגות. ואז באו קאליניץ' ופרישיץ', הפכו פיגור 1:0 ליתרון 1:2, והנחילו לאספניה הפסד ראשון ביורו זה 12 שנה.

9. טופאן והפן

אילולא הוולה של מודריץ', לכו תדעו — טורקיה אולי היתה במקום אחר לגמרי היום בבוקר. ומי שהיה יכול למנוע, אולי, את אותו גול, היה אוזאן טופאן. אבל אוזאן היה עסוק בלסדר את השיער, ומודריץ' לא היה צריך יותר מזה.

אוזאן טופאן, נבחרת טורקיה. AP
העיקר הפריזורה. טופאן/AP

8. קרואטיה והקארמה

הזכיר קצת את רוזנבורג, לא? ברמת גן זו היתה הפסקת החשמל שהוציאה את הקבוצה המובילה מאיפוס, והפעם אלו היו אבוקות וחזיז רועם. קרואטיה הובילה 0:2 מול צ'כיה, חטפה שער מצמק אבל נראה שזה הולך להסתיים ככה. בדקה ה-86 אוהדי הקרואטים החלו במחאה פוליטית, שרפו את הדשא והמשחק נעצר. בדקה ה-94 הקארמה השוותה עבור צ'כיה. אף קבוצה לא אספה 100 אחוז הצלחה בשלב הבתים ביורו הזה - אילולא מופע האבוקות הזה, קרואטיה כנראה הייתה זו שעושה את זה.

אבוקות מכיוון אוהדי קרואטיה באצטדיון בסנט אטיין. רויטרס
המאזן הושלם פוספס. מופע האבוקות של אוהדי קרואטיה/רויטרס

7. פלאיני, חלאס, הגזמת

6. כריסטיאנו והאגם

בין CR7 לבין ערוץ הטלוויזיה/עיתון לCorreio da manhã אין יחסי אהבה. זה צהובון (מוגזם ומחריד), גרסה לוקאלית למה שהיה "ניוז אוף דה וורלד". הם תמיד מדברים על חייו הפרטיים של רונאלדו, והוא שונא אותם על כך. כשכתב הטלוויזיה של הרשת ניגש לכריסטיאנו באמצע הליכה רגועה של הנבחרת, רונאלדו שחרר את הנצרה וכבש את הראשון שלו ביורו - מיקרופון לתוך אגם. אחר כך הוא הוסיף שניים מול הונגריה. אין כמו תיעוב טוב כדי לפתוח את הצ'אקרות, הא?

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. צילום מסך
אין שם אהבה גדולה. רונאלדו והמיקרופון/צילום מסך

5. שוויץ והחולצות

ה-0:0 בין צרפת לשוויץ היה משמים, ולמזלנו באותו זמן אלבניה ריגשה את אירופה מול רומניה. אבל לאלה שכן בחרו לבהות בשתי הבכירות של בית א', כן היה קצת לראות. שתי קורות מזועזעות ובעיקר ארבע חולצות אדומות קרועות - חמש, בעצם, אם לוקחים בחשבון שגרניט ג'אקה החליף פעמיים. היטיב לנסח ג'רדאן שאקירי, שאמר: "אני מקווה שפומה לא מייצרת קונדומים". פומה מיהרה להתנצל.

בלרים דז'מאילי, נבחרת שוויץ. AP
חור בעלילה. שוויץ והחולצה/AP

4. צד א', צד ב'

אנגליה לא הצליחה למצוא את הרשת של סלובקיה בסנט אטיין, קרואטיה היממה את ספרד בבורדו, וכך יצא שלב הנוקאאוט הכי לא מאוזן מאז הומצא הנוקאאוט. אלופת העולם, אלופת אירופה והמארחת, הפייבוריטית לזכייה - יילחמו על כרטיס אחד לגמר. אין כאן זלזול בקרואטיה הנהדרת, בוויילס המפתיעה, ולא בבלגיה ולא בפורטוגל, אבל העובדות ברורות: בצד אחד של ההגרלה יש 11 אליפויות עולם ו-8 אליפות יורו. בצד השני: 0 תארים, וצ'אנס אחד עצום. זו הרי שנת האנדרדוג, לא?

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל חוגג עם חבריו. רויטרס
משהו היסטורי יגיע מהצד הזה של ההגרלה. ויילס חוגגת/רויטרס

3. קיראי והעין העקומה

גאבור קיראי, השוער ההונגרי הוותיק, לא נקי מפאשלות בטורניר הזה. אבל בלי קשר למקום הראשון של הונגריה (איך ל-ע-ז-א-ז-ל?!), יש רגע אחד שכיפר על הכול.

טוב, נו, יש שני רגעים.

2. גודמונדור, תירגע

15 קילומטר בלבד מפרידים בין שתי דקות השידור הטובות ביותר בהיסטוריה. להתראות מאיר איינשטיין, שלום גודמונדור בנדיקטסון. במצב של 1:1 ישבה אוסטריה על שערה של איסלנד, ומלכי הקרח שהיו עולים בכל מקרה, יצאו להתקפה אחרונה בתוספת הזמן. למרות שישנם אנשים שהימרו על 1:1 במשחק הזה (שיעול, שיעול), האיסלנדים לא התחשבו, וארנור טרוסטאסון שלח את האוסטרים הביתה עם הפסד. עוד לפני שהכדור חדר לרשת, ובטח שלאחר מכן, בנדיקטסון פשוט התפרע. הקול אבד מזמן, ולמזלו יש לו עכשיו כמה ימים בניס החמימה כדי לתקן את המיתרים.

1. יוגי והחיטוט — ללא תחרות

למרות שאין יותר מדי מה להוסיף, זה עדיין המקום הראשון, ובפער. בעידן המצולם של היום, חוסר המודעות של מאמן אלופת העולם היה היסטרי, והוויראליות לא האמינה מה פגע בה. בסוף לב נאלץ להתנצל. לא רגע קל לו ולמשפחתו, אבל מה לעשות - רגע קאלט לכל אדם אחר בעולם.

seperator

orenjos@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully