וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן ביטון האריך את חוזהו בעונה נוספת ויישאר עד 2019

23.6.2016 / 20:29

המגן הימני, שרשם עונת פריצה והיה חתום לשתי העונות הבאות, יישאר לעונה נוספת אחרי שהגיע לסיכום עם הנהלת הקבוצה. אם ישלים את חוזהו עד תום, ישלים שש שנים במדי הפועל באר שבע

בן ביטון סיכם הערב (חמישי) על הארכת חוזהו בעונה נוספת בהפועל באר שבע. המגן הימני, שהיה חתום ממילא לשתי העונות הבאות, יישאר לעוד עונה ובכך ישלים שש עונות מלאות במדי האלופה, אליה הצטרף ב-2013 מהפועל נצרת עילית. ביטון בן ה-25 פרץ העונה וקיבל גם לראשונה בקריירה זימון לנבחרת ישראל. במשחק הידידות מול קרואטיה ב-23 במרץ הוא ערך את הופעת הבכורה במדים הלאומיים. בעבר שיחק בהפועל תל אביב, נס ציונה ונצרת עילית, ממנה הגיע כאמור לבאר שבע.

גורם בכדורגל היווני המקורב לראשי פאוק סלוניקי, טעם מוקדם יותר היום שהבלם מיגל ויטור סיכם את מרבית התנאים שלו בשורות הפועל באר שבע ושכעת נותר לו רק להחליט האם הוא מוכן לעבור לליגה הישראלית. לטענת אותו גורם, ויטור אמר לסובבים אותו שהוא מאוד מתלבט אם לעשות את המעבר, אך התרשם מהרצון של אנשי באר שבע לצרף אותו והוא שוקל בחיוב הגעה לקבוצה שתשחק במוקדמות ליגת האלופות.

"אנשי פאוק, שחלקם נשארו בקשר איתו, הבינו ש-99 אחוז מהפרטים הכספיים והתנאים מסביב כבר סוכמו", הסביר אותו גורם, "עכשיו הוא צריך לקבל את ההחלטה אם לבוא לישראל. אם התשובה תהיה חיובית, העניינים ייסגרו במהרה". בבאר שבע מעוניינים מאוד בבלם הפורטוגלי והגעה שלו למעשה תוביל לשחרורו של וויליאם סוארס שביקש לעזוב.

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
כמעט כמו שחקן בית. בן ביטון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully