וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מימשה את האופציה על איתי שגב: "יום מאושר עבורי"

23.6.2016 / 11:03

אחרי עונת פריצה בהיכל, הפורוורד (21, 2.04 מטר) ימשיך במדים הצהובים גם בשנתיים הבאות. רשם ממוצעים של 5.2 נקודות (62 אחוז מהשדה) ו-4.7 ריבאונדים: "מחכה לשתף פעולה עם אדלשטיין"

one

מכבי תל אביב ממשיכה לגבש את הסגל שלה לקראת העונה הבאה והיום (חמישי) הצהובים הודיעו כי מימשו את האופציה על איתי שגב (21, 2.04 מטר), שיהיה שחקן המועדון גם בשנתיים הבאות.

שגב אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "זהו יום מאושר עבורי כי מכבי היא הרבה יותר ממועדון בשבילי - היא בית. אני צהוב בנשמה ואין תחושה טובה יותר מלדעת שאמשיך במכבי גם בשנתיים הבאות. אני רוצה להודות לבעלים של הקבוצה על הבעת האמון בי ומבטיח להחזיר על המגרש".

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
ממשיך בצהוב. איתי שגב/ברני ארדוב

"אני מרגיש שעשיתי פריצת דרך גדולה בעונה שעברה, וכעת אני מחכה בקוצר רוח לשתף פעולה עם ארז אדלשטיין וצוות האימון החדש כדי להמשיך את ההתקדמות המקצועית שלי וללמוד דברים חדשים. החיבור שלי לאוהדים כל כך חזק, והעונה אני מקווה להמשיך להחזיר להם על כל הפרגון והדחיפה".

איתי שגב צורף למכבי תל אביב בעונת 2012/13, ואחרי תקופות השאלה בהפועל חולון ובהפועל גלבוע/גליל, שב בקיץ 2015 למדים הצהובים. עבור הפורוורד הצעיר העונה החולפת הייתה עונת פריצה בסיומה גם קיבל את תואר השחקן המשתפר ממנהלת הליגה.

שגב, שקיבל 16.9 דקות בממוצע למשחק בעונה הסדירה, רשם ממוצעים של 5.2 נקודות (62 אחוז מהשדה) ו-4.7 ריבאונדים. בסיבוב השלישי בליגה המספרים שלו קפצו ל-7.6 נק' ו-7.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully