וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן נפרד: "אני רק ילד קטן ממאלמה, שזכה לייצג את המדינה שלו"

ההפסד לבלגיה היה המשחק האחרון של הפנומן בנבחרת שבדיה. האמרן: "לא נמצא עוד שחקן כמוהו, הוא יחיד במינו". גם איזקסון (133 הופעות) וקלסטרום (131 הופעות) פרשו מהנבחרת

זלאטן איברהימוביץ', שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
מסיבת סיום לא ממש חגיגית. זלאטן/רויטרס

נבחרת שבדיה נפרדה אמש (רביעי) מזלאטן איברהימוביץ'. החלוץ הגדול הודיע עוד לפני המשחק נגד בלגיה שהוא יפרוש מהמדים הלאומיים אחרי יורו 2016, וההפסד 1:0 סתם את הגולל על הטורניר של הצהובים-כחולים. זלאטן שערך את הופעת הבכורה בנבחרת אי שם ב-2001. פרש ממנה אחרי 116 הופעות ו-62 שערים.

גם קים קלסטרום ואנדראס איזקסון הודיעו אחרי המשחק על פרישה מהנבחרת ובתקשורת השבדית, לצד האכזבה מההדחה, ערכו מסיבת סיום לדור שפינה את הבמה. איזקסון בן ה-34 פורש מהנבחרת אחרי שרשם 133 הופעות וקלסטרום בן ה-33 עוזב זאת כשבאמתחתו 131 הופעות. כל השלושה צברו ביחד 380 הופעות בינלאומיות.גם המאמן אריק האמרן עוזב אחרי שבע שנים בתפקיד.

עוד בנושא:

שבדיה הפסידה לבלגיה 1:0 וסיימה את דרכה ביורו
עוד בבית ה': אירלנד ניצחה את איטליה 0:1 ועלתה לשמינית

זלאטן איברהימוביץ' שחקן נבחרת שבדיה. GettyImages
זלאטן, קלסטרום ואיזקסון פרשו עם 380 משחקים בינלאומיים ביחד/GettyImages

זלאטן אמר: "אני מאוד גאה בקריירה הבינלאומית שלי. אני רק ילד משכונה במאלמה וזכיתי לייצג את המדינה שלי, זכיתי להיות הקפטן שלה. אני גאה במה שהשגתי והזכרונות תמיד יישארו איתי".

מאמן שבדיה, אריק האמרן, אמר אחרי המשחק: "קיוויתי שהסיום של זלאטן יהיה טוב יותר, ואני אומר את אותם דברים גם לגבי קלסטרום ואיזקסון. האם יהיה זלאטן חדש? לא, הוא מיוחד, הוא יחיד במינו. אני לא חושב שבמדינה קטנה כמו שבדיה נמצא עוד שחקן כמוהו".

שחקן נבחרת בלגיה, אדן הזאר: "זלאטן הוא אחד הגדולים, הוא עשה כל כך הרבה. הוא קיווה לנצח, לעלות שלב ולהמשיך עוד קצת, אבל זו גם הייתה המטרה שלנו. עכשיו הוא יוכל להתמקד רק בקבוצה אליה יעבור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully