וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד נחת בישראל, יחתום מחר

הקשר, שעל מועמדותו לבית"ר ועל הסיכום עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חוזר ללבוש צהוב שחור ואמר עם נחיתתו: "זה לא סוד החיבור שלי עם בית"ר והקהל, בית"ר הייתה ונשארה הבית שלי ועשיתי הרבה ויתורים כדי לחזור ולהיות חלק ממנה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב בצהוב שחור. עידן ורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עידן ורד חוזר לבית"ר ירושלים. הקשר נחת היום (רביעי) בישראל ומחר הוא אמור לחתום רשמית על חוזהו במועדון ולהצטרף לאימוני הקבוצה. כזכור, ורד, שעל מועמדותו והסיכום עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הצטרף לבית"ר בגיל נוער ועלה לבוגרים, נמכר למכבי חיפה שם שיחק כחמש שנים ולאחר מכן בעונה האחרונה היה בחו"ל בכוכב האדום בלגרד ובקנדה.

כ-30 אוהדים חיכו לוורד בשדה, זכר לחיבור שיש לשחקן עם הקהל הצהוב שחור. ורד אמר בשדה: "אני תמיד מתרגש שאפילו אוהד אחד מגיע לקבל אותי. זה לא סוד החיבור שלי עם בית"ר והקהל, בית"ר הייתה ונשארה הבית שלי ועשיתי הרבה ויתורים כדי לחזור ולהיות חלק ממנה".

עוד בנושא:

עידן ורד חתם על הסכם עם בית"ר ירושלים
עידן ורד סיכם בבית"ר ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר הביתה. עידן ורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הקבוצה שצפויה להיות השנה: "צריך לתת זמן. זאת בית"ר ירושלים ואני בטוח שתיבנה קבוצה חזקה. יש שחקנים טובים בקבוצה, אמורים להגיע עוד ואני משוכנע שעם הקהל והטירוף סביב המועדון אפשר לעשות דברים גדולים, הכח של בית"ר יכול להביא אותה למקומות הכי גבוהים שיש ואני בטוח שכל שחקן מאמין בזה".

ורד הוסיף: "כשסגרתי את התנאים עברה לי בראש כל התקופה היפה בבית"ר, הזכייה בגביע, הרגעים המרגשים, בשבועיים האחרונים שיחזרתי את הכל והתרגשתי כמו ילד קטן. אף פעם לא רציתי לעזוב את בית"ר, גרמו לי לעזוב את בית"ר וזה תמיד ישב אצלי בלב והיה ברור לי שאחזור הביתה. אני מודה לאלי טביב ולרן בן שמעון על האמון".

בית"ר תנחת הלילה בישראל לאחר מחנה אימונים של שבוע בהונגריה. בבוקר השחקנים כבר יצאו לווינה והערב יעלו על הטיסה לישראל. הברזילאי אנדרסון רוסה ימשיך בוודאות את ההתרשמות במועדון כאשר עדיין אין החלטה סופית לגבי דייויד אדי הגנאי ורפאל בוקיטה. מחר צפוי להיערך אימון הפתיחה המסורתי של הקהל, כאשר מאות אם לא אלפי אוהדים יגיעו למתחם בכדי לתמוך בשחקנים וכמובן גם לפרוץ למגרש לקראת סיום האימון. הקהל צפוי למחות על הרכש שעדיין לא נעשה ומצד שני שחקנים שחוזרים למועדון כמו קובי מויאל ועידן ורד צפויים להתקבל באהבה גדולה.

המאמן רן בן שמעון עדיין לא מוותר על אלעד גבאי, על אף שנראה כי השחקן צפוי לחתום בהפועל תל אביב או בני יהודה בימים הקרובים. המאמן רואה אינספור שחקנים זרים כאשר בסוף השבוע צפויות להתקבלות החלטות לגבי הצעות שיוגשו לכמה מהם, בעמדות הקשר הקדמי והחלוץ.

המאמן אמר עם סיום המחנה: "מצאתי בקבוצה שחקנים מאוד מחויבים, ידענו לשלב בין עבודה קשה להנאה ומחכים כבר לאתגרים הקרובים. עושים הכל כדי שתהיה קבוצה אטרקטיבית ושהקהל יהיה גאה בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully