וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: החלוץ הבלארוסי מקסים סקאביש חתם לעונה אחת

22.6.2016 / 14:00

החלוץ בן ה-26, שגדל בבאטה בוריסוב וכבש בעונה שעברה שבעה שערים במדי טורפדו ממרכז הטבלה, יצטרף לקבוצה של שרון מימר. שחר הירש על הכוונת, גם דודו ביטון ורן יצחק מועמדים לחיזוק ההתקפה

חלוץ חדש להפועל כפר סבא. הקבוצה מהשרון הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של החלוץ הבלארוסי מקסים סקאביש, שחתם לעונה באמצעות סוכניו שלומי בן עזרא וגלעד קצב. סקאביש בן ה-26 גדל בבאטה בוריסוב ובשנים האחרונות שיחק בשלל קבוצות בבלארוס. בעונה החולפת שיחק במדי טורפדו בלאז' וכבש שבעה שערים. בעבר שיחק גם בנבחרת הצעירה והנבחרת הבוגרת של בלארוס.

שחר הירש מכבי חיפה. קובי אליהו
יישאר בירוק? הירש/קובי אליהו

כפר סבא ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה ובניסיונות ההתחזקות, כאשר המוקד הוא על החתמת חלוץ ומגן ימני. קבוצתו של שרון מימר מעוניינת בשחר הירש אבל ספק אם תצליח לצרפו מאחר שמכבי חיפה רוצה לעשות עליו טרייד או לקבל דמי השבחה. גם דודו ביטון ורן יצחק בתמונה, אך כרגע יש פערים גדולים איתם בתנאי השכר.

בגזרת המגן הימני, טל בנש וליאור לוי קיבלו מהקבוצה הצעות כספיות. אלעד גבאי גם יכול לבוא בחשבון אבל הוא יקר עבור כפר סבא. גם מוחמד זבידאת מבני סכנין מועמד אבל ספק אם הקבוצה תבחר ללכת עליו כמגן ימני ראשון.

בכל הקשור לאיצטדיון, נראה שיש פריצת דרך והבעלים סתיו שחם עידכן הבוקר שהמנהלת קרובה לאישור האיצטדיון העירוני בכפוף לתכניות השיפוץ שתקבע בקרוב העירייה. אחרי חודש של התכתשות נראה שהנושא בדרך לפתרון ובקרוב תחל כפר סבא במכירת המנויים.

(עדכון אחרון: 10:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully