וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד קוטלים את דה חאה. דל בוסקה: "הוא לא אשם"

בתקשורת הפנו את החיצים לעבר השוער, שקיבל גיבוי מהמאמן. שחקנית פורנו טוענת: "יש הרבה שחקנים שהיו מעורבים בשערוריית המין ויצאו נקיים". פיקה תוקף אחרי שערוריית ההמנון. התגובות והמספרים

שחקן נבחרת ספרד סרג'יו בוסקטס. רויטרס
תסכול של בוסקטס/רויטרס

מי היה מאמין? נבחרת ספרד הפסידה הערב (שלישי) 2:1 לקרואטיה במשחק שנעל את בית ד' ביורו 2016. אלופת אירופה בשני הטורנירים האחרונים נעלה את הבית במקום השני ותפגוש את איטליה בשמינית הגמר במה שיהיה שחזור גמר 2012. איבן פרישיץ' כבש את שער הניצחון בדקה ה-87 אחרי שספרד כבר הובילה בזכות שער של אלברו מוראטה וניקולה קאליניץ' איזן. סרחיו ראמוס החמיץ פנדל במצב של 1:1 ועכשיו האיטלקים מסתבכים. איבן פרישיץ' נבחר אחרי המשחק לשחק המצטיין של אופ"א.

דניאל סובאשיץ' שוער נבחרת קרואטיה הודף פנדל מול סרחיו ראמוס בלם נבחרת ספרד. רויטרס
סובאשיץ' הודף את הפנדל של ראמוס/רויטרס

* ססק פברגאס בישל 5 שערים ביורו אי פעם, יותר מאשר כל שחקן ספרדי בעבר. בנוסף, הוא גם כבש 3 שערים בטורניר היורו, כך שהיה מעורב ישירות ב-8 שערים.

* ספרד ספגה ראשון ביורו אחרי 735 דקות. השער הקודם שספגה היה ב-10 ביוני 2012 מאנטוניו די נטאלה במחזור הפתיחה של היורו הקודם.

* אלבארו מוראטה כבש את השער השלישי שלו ביורו, יש רק שני שחקנים בנבחרת ספרד שכבשו כמות כזו או גדולה יותר ביורו אחד (פרננדו טורס עם 3 ביורו 2012 ודויד וייה עם 4 ביורו 2008).

* ספרד החמיצה פנדל ביורו לראשונה מאז יורו 2000, אז ראול החמיץ נגד צרפת.

* זו פעם ראשונה שספרד סופגת שני שערים במשחק אחד ביורו מאז ההפסד 2:1 לצרפת ברבע גמר יורו 2000, כשגם אז זה היה אחרי 117 דקות ושער זהב של זינדין זידאן.

* זו הפעם הראשונה שספרד מפסידה במשחק ביורו אחרי שהובילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
איבן פרישיץ' שחקן נבחרת קרואטיה (ימין). רויטרס
המנצח הגדול של הערב. פרישיץ'/רויטרס

קפטן ספרד סרחיו ראמוס אמר לאחר המשחק: "היה משחק מוזר וחבל מאוד שאיבדנו אותו, אבל זה הכדורגל. עכשיו נצטרך להתמודד מול יריבה קשה מאוד בשמינית הגמר. הנבחרת הייתה בסדר גמור, עייפות היא לא תירוץ. אנחנו צריכים לעבור את זה ביחד ולהסיק מסקנות כדי שלא ניקח את זה איתנו אל שמינית הגמר. כדי להיות האלוף צריך לנצח את הטובות ביותר".

מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה אמר: "אנחנו מאוכזבים, אבל עלינו. אי אפשר אף פעם לדעת מאיפה תבוא הסכנה כמו שראינו היום. אני מגן על סגנון המשחק שלנו, שלטנו במשחק והם כבר הסתפקו בתיקו. צריך להסתכל קדימה למרות שהדרך לא אידיאלית. הנבחרת לא עייפה".

דל בוסקה התייחס גם להחלטה לאפשר לסרחיו ראמוס ולא לשחקן אחר לבעוט את הפנדל שהוחמץ. "כשיש פנדל זה לא לגמרי ברור מי לוקח אותו אצלנו. החלטנו שהשחקן עם הכי הרבה ביטחון עצמי יבעט, ובמקרה הזה לא רציתי להתערב", אמר.

בספרד הפנו את החיצים לעבר דויד דה חאה. השוער, שעצם הישארותו בסגל מהווה סלע מחלוקת לאור שערוריית המין שפורסמה ערב פתיחת היורו, חטף מהתקשורת הספרדית. ב"מארקה נכתב ש"דה חאה נתן לקרואטים ניצחון וסיבך את נבחרת ספרד. זה עלול לעלות בהדחה מוקדמת", וציינו ש"לדל בוסקה אין ברירה אלא להתחיל לחשוב על האפשרות להחזיר את קסיאס להרכב". גם הרשת הוצפה בירידות על דה חאה (ראו למטה), אבל דל בוסקה המשיך לגבות אותו. "לא הייתה לו הרבה עבודה במהלך המשחק, אי אפשר להאשים אותו בספיגת השערים, כי שני השערים היו במתפרצות. לכולם יש חלק באשמה".

אגב, אחרי המשחק שחקנית הפורנו שהתלוננה כי דה חאה תקף אותה מינית וניסה לארגן מפגשים בינה לבין כמה משחקני הנבחרת הגנה עליו, וחשפה כי "יש עוד הרבה שחקנים שהיו מעורבים, אבל המשטרה לא רוצה לדעת את שמותיהם".

פיקה מגיב להאשמות

שערוריה נוספת שהעסיקה את ספרד ביום שאחרי ההפסד היא התנועה המגונה שהיתה או לא היתה מצד ג'רארד פיקה לעבר סרחיו ראמוס. בספרד פרסמו תמונה שממחישה איך בלם ברצלונה סימן אצבע משולשת, כביכול, לעבר קפטן ריאל מדריד במהלך נגינת ההמנון, אבל פיקה דחה את ההאשמות מיד לאחר שריקת הסיום. "שילבתי את האצבעות במהלך ההמנון, זה הכל. בואו לא נחפש שערוריות היכן שהן לא קיימות ונתרכז בלקחת את אליפות אירופה ביחד", צייץ.

קשר קרואטיה איבן ראקיטיץ': "הניצחון הגיע לנו, השארנו הכול על המגרש. אם יש נבחרת שמענישה מהר זו ספרד. נלחמנו עד הרגע האחרון וממחר נתחיל לחשוב על השלב הבא כי הוא יהיה קשה".

ברשת החלו ללגלג על דה חאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully