וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלוש שעות הפסקה: צ'ילה עלתה לגמר הקופה סנטנריו

חצי הגמר שנערך בשיקגו הופסק במחצית בשל סערה ולאחר חידושו, אלופת דרום אמריקה שמרה על היתרון שלה וניצחה את קולומביה 0:2. בין ראשון לשני: צ'ילה מול ארגנטינה, בשחזור הגמר הקודם

רויטרס

שנה פחות כמה ימים חלפו מאז זכתה צ'ילה לראשונה בתולדותיה בקופה אמריקה, אחרי ניצחון בגמר הטורניר הביתי בתום דו קרב פנדלים דרמטי מול ארגנטינה. בלילה שבין ראשון לשני, ייערך השחזור, הפעם בארצות הברית, כאשר אלופת דרום אמריקה וסגניתה ייפגשו לקרב על תואר אלופת הקופה סנטנריו 2016.

אחרי שארגנטינה הביסה בליל אמש את ארצות הברית בקלות, הלילה (בין רביעי לחמישי) עשתה לה רוחה את העבודה עם ניצחון 0:2 על קולומביה, במשחק שהופסק לכמעט שלוש שעות בין שתי המחציות שלו, בשל סערה שחלפה מעל שיקגו, שם נערכה ההתמודדות.

שחקני נבחרת צ'ילה חוגגים. רויטרס
צ'ילה ממשיכה לחגוג/רויטרס

אחרי שהפסידה לאותה ארגנטינה במחזור הפתיחה של הטורניר, צ'ילה התעוררה עם צמד ניצחונות שהעלו אותה לשלב הבא. ברבע הגמר, הצ'ילאנים התפוצצו עם שביעייה מדהימה על חשבונה של מקסיקו וגם הפעם הם יצאו כמלוע תותח והכריעו את המשחק כבר אחרי 11 דקות, בעוד הקפטרוס המאכזבים, שפתחו את הטורניר עם ניצחון משכנע במשחק הפתיחה מול המארחת ארצות הברית (אותה ייפגשו בלילה שבין שבת לראשון למשחק על מדליית הארד), ממשיכים בדעיכה שלהם ככל שהקופה התקדמה.

אדוארדו ורגאס, מלך שערי הטורניר שברבע הגמר כבש רביעייה, לא מצא את הרשת הפעם, אבל גם בלעדיו צ'ילה הסתדרה. בדקה השביעית, צ'ארלס אראנגיס ניצל טעות של חואן קואדראדו וכבש מארבעה מטרים. ארבע דקות חלפו וכדור ארוך של קלאודיו בראבו הגיע לאלכסיס סאנצ'ס, שהפציץ את הקורה. חוסה פואנסלידה הסתער על הריבאונד וממטר, גלגל פנימה.

קולומביה עוד ניסתה לחזור, אבל אז הגיע השריקה להפסקה ועמה, סופה גדולה בעיר הרוחות. האוהדים פונו מהיציעים והמשחק הופסק לכמעט שלוש שעות. כאשר הנבחרות חזרו לכר הדשא המוצף, כבר היה קשה יותר לשחק והרחקתו של קרלוס סאנצ'ס בצהוב שני בדקה ה-57 סגרה עבורה את הסיפור. צ'ילה בגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לילה סוער בשיקגו

סערה במשחק בין צ'ילה לבין קולומביה. AP
סערה במשחק בין צ'ילה לבין קולומביה/AP
סערה במשחק בין צ'ילה לבין קולומביה. AP
סערה במשחק בין צ'ילה לבין קולומביה/AP
סערה במשחק בין צ'ילה לבין קולומביה. AP
סערה במשחק בין צ'ילה לבין קולומביה/AP
סערה במשחק בין צ'ילה לבין קולומביה. AP
סערה במשחק בין צ'ילה לבין קולומביה/AP
סערה במשחק בין צ'ילה לבין קולומביה. GettyImages
סערה במשחק בין צ'ילה לבין קולומביה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully