וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תפגוש את שריף במוקדמות ליגת האלופות

האלופה נמנעה מדינמו זאגרב וזלצבורג, ותפגוש את אלופת מולדובה. המשחק הראשון בישראל (12 או 13 ביולי), הגומלין בחוץ אחרי שבוע. הכירו את היריבה, כולל אקס מכבי חיפה, סיידו יאיא

יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תפגוש את שריף טירספול המולדבית בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, כך נקבע היום (שני) בהגרלה בניון, שוויץ.

המפגש הראשון יתקיים ב-12 או ב-13 ביולי בישראל, כאשר מפגש הגומלין יתקיים ב-19 או ה-20. הקבוצה של ברק בכר הצליחה להימנע מרד בול זלצבורג של מונס דאבור ודינמו זאגרב, שסומנו כשתי היריבות הקשות ביותר, וכעת היא תנסה לפתוח את עונת 2016-17 ברגל ימין.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם עוזרו עמיר נוסבאום. יוסי ציפקיס
הגרלה נוחה. בכר עם נוסבאום/יוסי ציפקיס

שריף טירספול לא הייתה אמורה להיות מדורגת בסיבוב המוקדמות השלישי, כלומר אם הפועל באר שבע תעבור אותה היא לא תהיה מדורגת בסיבוב הבא. הקבוצה המולדבית, בה שיחק קובי מויאל עונה אחת (2013-14), אינה נחשבת למשוכה גבוהה. כדי להעפיל אל שלב הבתים אחרי האליפות ההיסטורית, באר שבע תזדקק לעבור שלושה שלבי נוקאאוט.

ברק בכר אמר בתגובה להגרלה: "כל מי שמגיעה לליגת האלופות היא קבוצה שיהיה לנו קשה מולה. אנחנו נצטרך ללמוד את שריף, קבוצה עם הרבה נסיון, ונעשה הכל כדי לעבור שלב באירופה, זו אחת המטרות שלנו העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הכירו את שריף טירספול

האצטדיון: שריף סטדיום מכיל קרוב ל-13 אלף מקומות ונחשב לאצטדיון מודרני ונוח. הוא נפתח רשמית ב-2002 וכבר הספיק לעבור שיפוץ ב-2011.

בליגה: שריף שולטת ללא עוררין בכדורגל המולדובי וזכתה ב-14 מ-16 האליפויות האחרונות. בעונה שעברה היא סיימה בשוויון נקודות עם דקיה קישינייב וניצחה אותה 0:1 במשחק על האליפות.

באירופה: שריף מופיעה בכל עונה באירופה והישג השיא שלה במוקדמות ליגת האלופות הוא הגעה לפלייאוף. מאז עונת 2009/10 היא הופיעה שלוש פעמים בשלב הבתים של הליגה האירופית.

המאמן: זוראן ווליץ' הקרואטי פוטר השבוע ושריף מחפשת מאמן חדש.

הכוכב: החלוץ הקרואטי-שוויצרי דניאל סובוטיץ' הוא המוציא לפועל העיקרי; שחקן גבוה וטכני שכבש בעונה 12 שערים ומאז תחילת הקריירה נדד לשוויץ, אנגליה, בלגיה, איטליה, רומניה, קרואטיה, אזרבייג'אן וכוויית. שחקנים נוספים ששווים אזכור: המגן הימני מתאו סושיץ' (בוסניה) שחקן הכנף גוראן גאלשיץ' (בוסניה) והקשר ההתקפי קראדו גינסארי (מולדובה).

זוכרים את: סיידו יאיא ששיחק במכבי חיפה בעונת 2011/12, נחת בטירספול בקיץ 2015 אחרי שלוש שנים באסטרה ג'ורג'ו הרומנית. הוא היה שחקן חשוב במערך של שריף ורשם 23 הופעות, 22 מהן בהרכב.

סיידו יאיא קשר מכבי חיפה. ברני ארדוב
חוזר לישראל. סיידו יאיא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully