וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה: "אני לא מתייחס לביקורות", ז'יניאק: "עזבו אותו בשקט"

כוכב צרפת התייחס לביקורות אחרי ה-0:0 מול שוויץ: "תמיד ימשיכו לדבר, אין מה לעשות". על המשחק: "מאושרים שסיימנו ראשונים". ז'יניאק: "הביקורות עליו חמורות". קוסיילני: "עשינו את שלנו"

פול פוגבה שחקן צרפת. רויטרס
זכה למחמאות מז'יניאק. פוגבה/רויטרס

צרפת ושוויץ נעלו הערב (ראשון) את בית א' ביורו 2016 כמו שהיה די ברור שינעלו אותו, עם תיקו. השתיים נפרדו ב-0:0 במשחק שתיקו הבטיח לנבחרת המארחת את המקום הראשון ולזו של ולדימיר פטקוביץ' את המקום השני. עכשיו הן יתרווחו לאחור, יצפו בשאר המשחקים במחזור השלישי ויראו את מי יקבלו בשמינית הגמר. שוער שוויץ יאן זומר הנהדר נבחר לשחק המשחק.

יאן זומר שוער נבחרת שוויץ. רויטרס
עוד משחק מצוין של זומר/רויטרס

המספרים

* צרפת החזיקה בכדור רק 45.5% מהזמן במחצית הראשונה, זה הכי מעט שהיא החזיקה בכדור במחצית מאז ספטמבר 2014 מול ספרד, אז החזיקה בכדור רק 41.9% מהזמן במחצית.

* ב-17 הדקות הראשונות של המשחק פול פוגבה בעט 4 פעמים לשער, כמו שבעט בשני המשחקים שלפני כן.

* פול פוגבה הוא שחקן נבחרת צרפת הראשון שפוגש את הקורה לפחות פעמיים ביורו מאז 1980.

* הוגו לוריס שימש כקפטן של נבחרת צרפת בפעם ה-54 והשווה את המאזן של מאמנו דידייה דשאן.

* זו הייתה הפעם הראשונה אחרי שבעה משחקים שצרפת לא מצליחה לנצח על אדמתה במשחק ביורו.

* יוהאן קבאיי זכה בתשעה תיקולים במהלך המשחק, הכי הרבה של איזשהו שחקן במהלך הטורניר.

* שוויץ היא הנבחרת הראשונה מאז רומניה ביורו 1996 שלא בעטה בעיטה אחת לשער במחצית השנייה של משחק ביורו.

* צרפת נעצרה כבר 5 פעמים במשקוף או בקורה ביורו 2016, זה רחוק קורה/משקוף אחד מהשיא לאיזושהי נבחרת מאז שהחלו למדוד את זה ב-1980. השיא הוא 6 של פורטוגל מהיורו הקודם.

* לצרפת היו 9 קרנות במחצית הראשונה. מאז החלה המדידה ב-1980 רק נבחרת אחת השיגה יותר קרנות במחצית אחת ביורו, זו הייתה שבדיה ביורו 2000.

* 13 מתוך 26 המשחקים ששוחקו עד כה ביורו 2016, הסתיימו ב- 0:0 במחצית הראשונה.

* במשחק הערב נקרעו ארבע חולצות וכדור אחד התפוצץ, אך לא נכבשו שערים.

עוד באותו נושא

יורו 2016: שוויץ וצרפת נפרדו ב-0:0 טוב לשתי הנבחרות

לכתבה המלאה
שחקן צרפת לורן קוסיילני. GettyImages
מרוצה מהמקום הראשון. קוסיילני/GettyImages

קשר נבחרת צרפת פול פוגבה אמר אחרי המשחק: "היו לנו מצבים כדי לנצח, אבל בסופו של דבר לקחנו נקודה. אנחנו מאושרים שסיימנו במקום הראשון. אנחנו ממשיכים עם החוויה והטורניר קדימה. בתחילת המשחק שיחקתי גבוה מאוד במגרש והיינו בסדר. לאחר מכן היו להם יותר מדי מרווחים אז הייתי צריך לחזור אחורה ולעשות יותר הגנה. הביקורות עליי? אין לי תשובות לתת לאף אחד, אני משחק כדורגל, משחק בשביל הנבחרת. הם ימשיכו לדבר, גם אם יהיה משהו טוב וגם אם יהיה משהו רע".

בלם צרפת לורן קוסיילני אמר בסיום: "הדבר הכי חשוב מבחינתנו היה לסיים במקום הראשון ועשינו את העבודה שלנו הערב. היה משחק נגד נבחרת חזקה מאוד, נגד שחקנים שיכולים להרים את הרמה שלהם ועשו את זה במחצית השנייה. כולם עשו את העבודה שלהם בצורה מוצלחת כדי שנשמור על רשת נקייה. הדבר הכי חשוב הוא לנצח, היום לא ניצחנו, אבל עדיין סיימנו ראשונים וזה הדבר הכי חשוב".

אנדרה פייר ז'יניאק, שפתח בהרכב הצרפתי, הוסיף: "הדבר הכי חשוב הוא שסיימנו במקום הראשון. זה נותן לנו יריבה יותר נוחה בשלב הבא וגם יום מנוחה נוסף. לא הפסדנו בשלב הבתים ואנחנו בלתי מנוצחים עדיין. היינו מעדיפים לנצח גם היום, אבל זה לא היה אפשרי. שוויץ שיחקה חזק מאוד, מבחינה פיזית זו הרמה הכי גבוהה שיש. יש לשוויץ גם שוער מצוין. בסך הכול זה מספק". ז'יניאק התייחס לביקורת שהייתה על פוגבה ואמר: "זה חמור מאוד, אבל לא ראיתי אותו מתרגש מזה יותר מדי. הוא ענה לכולם על המגרש עם היכולת הנהדרת שלו, אנחנו מודעים לאיכויות שלו, עזבו אותו בשקט".

שוער שוויץ יאן זומר אמר לאחר המשחק: "אנחנו מאושרים מאוד, זה נהדר מבחינת שוויץ להיות ב-16 הגדולות של טורניר כזה. הגיע לנו לעלות מהבית הזה, שיחקנו טוב היום והיה לנו גם קצת מזל. אין לי איזושהי עדיפות ליריבה מסוימת בשמינית הגמר, עוד לא חשבנו על זה בכלל. עכשיו יש לנו שבוע לנוח ונראה מה יהיה לאחר מכן".

גרניט ג'אקה, ששוב רשם משחק טוב, אמר: "אני חושב שהיה ברור מלכתחילה שזה יהיה בית קשה. אלבניה ורומניה היו יריבות קשות מאוד. היום הנבחרת הצרפתית הייתה ברמה משל עצמה. היא חזקה מאוד בהגנה, אבל ההופעה שלנו הייתה גם טובה. הצלחנו להראות לאחת הנבחרות הכי טובות בטורניר שאנחנו יכולים להתמודד איתה. תיקלנו מצוין, כיסינו שטח בצורה מדהימה וחיפינו אחד על השני. אולי בהתקפה היינו צריכים להיות יותר חדים, אבל המטרה שלנו הייתה להשיג נקודה אחת, אולי שלוש, וגם לעלות לשמינית הגמר. עשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully