וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ניקו רוזברג סיים ראשון בגראנד פרי באקו

נהג קבוצת מרצדס שזינק ראשון, ניצח בתחרות באזרבייג'אן והגדיל את הפער בדירוג. סבסטיאן פטל סיים שני, סרחיו פרס שלישי. האלוף לואיס המילטון, סיים רק חמישי לאחר תקלה במנוע

ניקו רוזברג נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. AP
ניצחון קל. רוזברג/AP

לאחר שניצח במקצה הדירוג אמש, ניקו רוזברג השלים את המשימה היום (ראשון) וניצח בגראנד פרי - באקו. הגרמני שמוביל בדירוג הנהגים, הגדיל את הפער ל-24 נקודות ושלט במירוץ לכל אורכו, כאשר הוא משייט לניצחון בסיום.

נהג מרצדס הגדיל את הפער מחברו לקבוצה, לואיס המילטון, שסיים רק במקום החמישי. המילטון, שסיים את מקצה הדירוג במקום העשירי בלבד, סבל במירוץ מבעיה קלה במנוע שמנעה מהמכונית שלו לתפקד במאה אחוז. הבעיה טופלה רק תשע הקפות לסיום, מה שלא סייע להמילטון להגיע לפודיום. מי שסיים במקום השני הוא סבסטיאן פטל מפרארי, שקיבל את הסיוע מחברו לקבוצה, קימי ראייקונן. סרחיו פרס המקסיקני שסיים שני במקצה הדירוג, הגיע שלישי.

העשירייה הראשונה: 1. ניקו רוזברג (מרצדס) 2. סבסטיאן פטל (פרארי) 3. סרחיו פרס (פורס אינדיה) 4. קימי ראייקונן (פרארי) 5. לואיס המילטון (מרצדס) 6. ואלטרי בוטאס (וויליאמס) 7. דניאל ריקארדו (רד בול) 8. מקס ורסטאפן (רד בול) 9. ניקו האלקנברג (פורס אינדיה) 10. פיליפ מאסה (וויליאמס).

רוזברג המאושר אמר: "הכל הלך לפי התוכנית, זה היה מדהים". כשחצה את קו הסיום, הגרמני קבע 1:32:52, והשיג 25 נקודות דירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully