וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.6: מחיטריאן מתקרב ליונייטד, פ.ס.ז' בהצעת ענק לניימאר

קשר דורטמונד בדרך לאולד טראפורד, בפריס מציעים לניימאר 50 מיליון יורו לעונה, מוריניו מתכנן טרייד עם צ'לסי, פפ מנסה לבצע מחטף לברצלונה, יובנטוס חולשת על שוק החלוצים הבלגי. השמועות וההעברות היומיות

AP

העברות

* סאות'המפטון האריכה את חוזהו של קפטן נבחרת צפון אירלנד סטיבן דייויס. הקשר בן ה-31 יישאר בקבוצה עד 2019.

שחקן ספרד נוליטו חוגג. GettyImages
פפ בעקבותיו. נוליטו/GettyImages

שמועות

* העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מרציו מדווח שסנדרלנד הגישה הצעה בסך 11 מיליון יורו על אדין דז'קו, אך רומא דורשת לפחות 15 מיליון.

* טוטנהאם קרובה להחתמת קשר סאות'המפטון ויקטור וונייאמה ב-11 מיליון ליש"ט. ב-2013 סאות'המפטון שילמה לסלטיק על הקשר בן ה-24 מקניה 12.5 מילין ליש"ט.

* בשוויץ טוענים כי ארסנל סימנה את מגנה של וולפסבורג, ריקרדו רודריגז. השוויצרי מעוניין לעזוב את המועדון, ולמרות שסעיף השחרור שלו עומד על 25 מיליון יורו, קיימת האפשרות כי הוא יגיע לתותחנים תמורת 15 מיליון יורו בלבד.

* ארסן ונגר התראיין בטלוויזיה הסינית, ונשאל לגבי האפשרות שג'יימי ורדי יגיע לתותחנים: "לפי מה שאני יודע הוא יישאר בלסטר".

* ב'סקיי' מדווחים שז'וזה מוריניו מעוניין בטרייד בין צ'לסי ליונייטד שישלח מתאו דרמיאן לבלוז במקום חביבו של המיוחד, נמניה מאטיץ'. ב"דיילי סטאר" מדווחים כי מוריניו מעוניין במגן יובנטוס הוותיק לאונרדו בונוצ'י, בניסיון לחזק את ההגנה.

* 'דיילי מייל': פפ גווארדיולה נחוש לבצע מחטף לברצלונה ולהחתים מתחת לאף של האקסית את חלוץ סלטה ויגו נוליטו. חלוץ נבחרת ספרד צפוי לעזוב את ויגו בכל מקרה, כשסעיף השחרור שלו עומד על 14.1 מיליון ליש"ט.

* קשר רומא גרסון לא מתחרט על שדחה את ברצלונה והצטרף לג'אלורוסי בינואר האחרון. "לנשיא פלומיננזה כבר היה סיכום עם ברצלונה, וברגע האחרון העסקה השתבשה. למען האמת אין לי שום חרטות. אני שמח שדחיתי את ברצלונה".

* יובנטוס רוצה להחליף את אלברו מוראטה באחד מבין שלושת החלוצים הבלגים רומלו לוקאקו, כריסטיאן בנטקה ומישי בטשואי. לוקאקו גם מעורר עניין אצל ריאל מדריד, צ'לסי וארסנל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן דורטמונד הנריך מחיטריאן חוגג. רויטרס
יונייטד קרובה מתמיד. מחיטריאן/רויטרס

* המעבר של הנריך מחיטריאן מתקרב: סוכנו של קשר דורטמונד מינו ראיולה אישר ל'דיילי מייל' כי הוא רוצה לעזוב את גרמניה ולהצטרף למנצ'סטר יונייטד, שכבר הגישה עליו הצעה.

* בברצלונה תוהים מיהו השחקן המסתורי שהקבוצה מתכננת להחתים. נשיא בארסה ז'וספ מריה ברתומאו רמז כי אחת מאופציות הרכש העיקריות של הקבוצה הוא "אחד השחקנים הכי בולטים ביורו", אך סיפר ש"שמו עוד לא נחשף בתקשורת".

* ניימאר שוב בכותרות: 'אל מונדו דפורטיבו' הקטלאני טוען הבוקר כי הארכת חוזהו של החלוץ בברצלונה שוב מוטלת בספק, אחרי שהתקבלה הצעה חדשה ואסטרונומית מפריס סן ז'רמן, שכוללת שכר שנתי של 50 מיליון יורו.

* עוד בברצלונה: ב'ספורט' הקטלאני טוענים כי אדריאנו לא יעזוב בקלות, וכי בארסה לא תשחררו ללא תמורה. לאציו כבר פנתה אליו.

* עוד בלסטר: הקשר המבוקש נ'גולו קאנטה על הכוונת גם של ריאל מדריד, כך מדווחים ב"אס", על אף שזידאן מתלבט וחברו מקאללה ממליץ. הבעיה של לסטר היא שסעיף השחרור של הצרפתי עומד על 25 מיליון יורו "בלבד". בנוסף, בווטפורד טוענים כי הקבוצה דחתה הצעה מלסטר, שביקשה לרכוש את טרוי דיני ב-25 מיליון ליש"ט.

* אחרי יובנטוס, מילאן ואינטר, גם ליברפול מעוניינת ברכישת מתאו קובאצ'יץ', הקרואטי בן ה-22, הקשר שהצטרף בעונה שעברה לריאל מדריד מאינטר תמורת 31 מיליון יורו אבל התקשה להרשים ולהשתלב.

ברצלונה מודאגת

ריאל אופטימית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully