וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה להכניס סעיף שלא יתיר לרוצ'סטי לחתום בהפועל ירושלים

18.6.2016 / 20:39

אם לא יסכימו לקצץ בשכרם, במועדון יפנו לגארד, וכן להנדריקס ולסמית', בנוגע לסעיפי הפיצוי בהתרת חוזיהם. המועדון פנה שוב לגאודלוק, נבדקה האופציה להחתים את הגארד דומיניק ג'ונס

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול מארק ליונס שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הצהובים לא רוצים לראות אותו משחק בירושלים. רוצ'סטי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לעונה הקרובה, והמועדון פנה פעם נוספת לאנדרו גאודלוק , שכיכב אשתקד אצל ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה. הצהובים פנו לגאודלוק כבר לפני כמה חודשים, אולם הוא הביע את רצונו לשחק ב-NBA, כאשר ליוסטון רוקטס יש עליו אופציה לעונה הבאה, ולמרות זאת במכבי תל אביב מנסים שוב להביאו ליד אליהו. עוד נודע לוואלה! ספורט כי בשבועיים האחרונים נבדקה האופציה להחתים את הגארד האמריקאי דומיניק ג'ונס, ששיחק לאחרונה בסין ובעבר היה בדאלאס מאבריקס מה-NBA.

השבוע יפנו במכבי תל אביב פעם נוספת לנציגיהם של טיילור רוצ'סטי, ריצ'רד הנדריקס ודווין סמית' לגבי התרת החוזים שלהם לשנה הבאה. במסגרת הפיצויים לרוצ'סטי צפויה מכבי תל אביב להכניס סעיף שלא יתיר לו לחתום בהפועל ירושלים. לאחר שיחות פנימיות שערכו קברניטי המועדון הוחלט להשאיר כל אחד מהשחקנים הללו, רק אם מי מהם יסכים לקצץ בשכרו משמעותית, אולם בקבוצה מודעים לכך שהשחקנים ככל הנראה לא יסכימו לכך.

במכבי תל אביב רוצים לראות את סמית' במערכת אך עמדת הסמול פורוורד פקוקה לחלוטין, כשגם סוני וימס, סילבן לנדסברג וגיא פניני מאיישים אותה. דגן יבזורי מתנדנד, אך הנטייה במועדון היא להשאירו. הצוות המקצועי לא החליט סופית על הישארותו ועדיין דן במעמדו. אי אפשר להשאיל שחקן בגילו מבחינה חוקית והדרך היחידה היא לשחרר אותו. אם ישוחרר, בניגוד לסעיף שבמועדון עשויים להכניס להסכם הפיצויים עם רוצ'סטי, למכבי תל אביב לא תהיה שליטה לאן ילך.

עוד בנושא:

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת ביאניס בורוסיס, שדורש 1.4 מיליון יורו
אדלשטיין הוצג כמאמן מכבי תל אביב: "לא האמנתי שהרגע הזה יגיע"

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב מול יהונתן שולדבראנד שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
פקק בעמדה 3. סמית'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully