וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "יורו עם 16 נבחרות היה מצב אידיאלי"

מאמן נבחרת גרמניה העביר ביקורת על שיטת המשחקים הנוכחית: "יש נבחרות ממדינות קטנות שהן הגנתיות מאוד ובגלל זה אין כמעט שערים. לא הוגן שקבוצה עם נקודה משני משחקים יכולה לעלות"

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
מעביר ביקורת. לב/GettyImages

עכשיו לא רק אוהדי כדורגל יוצאים נגד שיטת היורו הנוכחית. מאמן אלופת העולם גרמניה יואכים לב התייחס היום (שבת) לשיטת המשחקים החדשה ולא נשמע שהוא נלהב מהרחבת הטורניר מ-16 נבחרות ל-24.

"המצב עם 16 נבחרות היה אידיאלי, זה גרם לכך שיהיו משחקים נהדרים מהיום הראשון", אמר לב, "המצב עכשיו שונה וחזרה אל השיטה הקודמת כנראה לא אפשרית עכשיו, אז אנחנו צריכים לקבל את זה. יש בטורניר נבחרות הגנתיות מאוד. הן עושות את זה טוב, המדינות הקטנות יותר כמו ויילס או אלבניה מתגוננות בצורה טובה מאוד. הם רואים את זה כאפשרות היחידה שלהם, לכן היו לנו מקסימום שני שערים לנבחרת עד המשחק של ספרד מול טורקיה".

לב גם העביר ביקורת על שיטת הבתים והעובדה שגם ארבע הנבחרות הטובות ביותר מבין אלה שיסיימו במקום השלישי יעלו. "לקבוצות עם נקודה אחת משני משחקים עדיין יש סיכוי לעלות לשמינית הגמר. זה לא כל כך הוגן, אבל זה מה שזה. אנחנו צריכים לקבל את זה ולהשתמש בזמן שיש לנו כדי להתכונן לכל יריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully