וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: טורונטו דוהרת, סן פרנסיסקו לא עוצרת

18.6.2016 / 10:30

הבלו ג'ייז, בעזרת ערב ענק של מייקל סונדרס עם שלושה הומראנים, התקרבו מרחק משחק אחד מבולטימור בפסגת ה-AL מזרח. הג'איינטס כבר עם שישה ניצחונות רצופים, גם טקסס מככבת

מייקל סונדרס טורונטו בלו ג'ייז. AP
שמח בטורונטו. סונדרס והחברים חוגגים הלילה/AP

עוד שבוע של בייסבול מאחורינו והסיפור הגדול של השבוע החולף מגיע מקנדה, שם טורונטו, אלופת ה-AL מזרח המכהנת, נכנסה לכושר מסחרר וסגרה את הפער משתי המובילות. הלילה (בין שישי לשבת), הבלו ג'ייז הביסו 3:13 את בולטימור בחוץ, כאשר מייקל סונדרס יורה לשלושה הומראנים ומשכיח את חסרונו של חוזה באוטיסטה, שנכנס לרשימת הפצועים לאחר שנפגע באצבע ברגלו במהלך מפגש עם הקיר בניסיון להציל כדור.

טורונטו ניצחה שמונה מעשרת משחקיה האחרונים והיא בשוויון עם בוסטון (שהפסידה הלילה בבית 8:4 לסיאטל) במקום השני ב-AL מזרח, מרחק משחק אחד בלבד מהאוריולס, שבעצמם ניצחו שני משחקים מתוך שלושה בסדרה מול הרד סוקס השבוע.

ב-AL מרכז, הצפיפות נמשכת. קליבלנד מובילה עם מאזן 30:36, טו בבחצי משחק בלבד מהאלופה קנזס סיטי. דטרויט נמצאת בפיגור 2.5 משחקים ושיקגו וייט סוקס, שמנסה להתאושש אחרי הנפילה, רחוקה רק 3.5 משחקים מהפסגה. הלילה, ווקאוף הומראן של קרלוס סנטנה נתן לאינדיאנס 2:3 על הווייט סוקס.

ב-AL מערב, טקסס שולטת ללא עוררין ואחרי ארבעה ניצחונות רצופים, היא עם מאזן 25:43 פנטסטי ומובילה את הבית ביתרון 6.5 משחקים על פני סיאטל, כאשר כל השאר משתרכות הרחק מאחור. הלילה, קול המלס שיפר את מאזנו האישי ל-1:7 לאחר שטחן את סנט לואיס במשך 7.2 אינינגים בדרך לניצחון 0:1.

ומן העבר השני? כמו הריינג'רס, גם וושינגטון מחזיקה במאזן 25:43 ומובילה בביטחה את הבית שלה, ה-NL מזרח. הנשיונאלס ניצחו שלושה ברצף ושמונה מתוך עשרה והם ביתרון שישה משחקים על פני סגנית האלופה ניו יורק מטס, שהפסידה הלילה בבית מול אטלנטה האיומה 5:1. מיאמי עוד לא מוותרת ורחוקה 7.5 משחקים מהקבוצה מהבירה.

במרכז, הקאבס ממשיכים לדרוס כל דבר שזז. ג'ייק ארייטה כיכב הלילה מול פיטסבורג ועלה למאזן 1:11 אישי, בניצחון 0:6. שיקגו ביתרון 10.5 משחקים על פני סנט לואיס ועם מאזן נהדר של 20:45.

במערב, סן פרנסיסקו ברמה מעל האחרות ועם מאזן 26:42, היא מובילה ב-6.5 משחקים על הדודג'רס. הג'איינטס כבר עם שישה ניצחונות רצופים ונראים בכושר נהדר לאחרונה, כאשר הלילה הם רשמו 1:5 בטמפה ביי. אגב, קהל שיא הגיע למשחק הזה של הרייז, בו הקבוצה כיבדה את זכרם של הקורבנות בטבח באורלנדו.

ונקנח את הסיכום השבועי בקצת סטטיסטיקות:

* את ה-NL מוביל באחוזי חבטה דניאל מרפי מוושינגטון עם 36.1. ב-AL, המוביל הוא זנדר בוגרטס מבוסטון (35.0).

* בשתי החטיבות, למלך ההומראנים יש כבר 20 כאלה: נולאן ארנאדו (קולורדו) ב-NL ומארק טרמבו (בולטימור) ב-AL.

* ארנאדו גם ראשון בחטיבה שלו ב-RBI, עם 57. אדווין אנקרנסיון מטורונטו מוביל את ה-AL עם 61.

* לארייטה מהקאבס ב-NL ולכריס סייל מהיריבה העירונית שיקגו וייט סוקס ב-AL, יש הכי הרבה ניצחונות עד כה, 11.

* מלך ה-ERA של ה-NL הוא כמובן קלייטון קרשאו, עם 1.58 מטורף. ארייטה שני עם 1.74. ב-AL, דני סלאזר (קליבלנד) ראשון עם 2.19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully