וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון תורג'מן עשוי לחתום בבני יהודה, גוזלן נשאר במכבי חיפה

החל משא ומתן בין מכבי חיפה לכתומים על החלוץ, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת ומוכן לעבור. הירש יושאל ולא יישאר בקבוצה. מכבי חיפה הודיעה לגוזלן: אתה נשאר בקבוצה

one

בווידאו: מכבי חיפה זוכה בגביע המדינה

חלוץ מכבי חיפה, אלון תורג'מן, עשוי לחתום בימים הקרובים בבני יהודה. בסוף השבוע החלו מגעים בין הצדדים כאשר עדיין לא ברור אם יעבור בהשאלה או בהעברה. החלוץ הושאל בעונה החולפת ממכבי חיפה להפועל תל אביב ומחזיק בחוזה לעונה נוספת.

"לתורג'מן יש מספר הצעות, בני יהודה רוצה אותו מאוד וייתכן שיעבור לשם", אישר הבוקר גורם במכבי חיפה. תורג'מן רשם את העונה הטובה בקריירה שלו תחת אריק בנאדו, אז כמאמן מכבי חיפה. הוא סיים את העונה עם 15 שערי ליגה, ונחשב לאחד החלוצים המוערכים על ידי המאמן, שמכיר אותו עוד מהתקופה בה שימש כעוזר המאמן של אלישע לוי. גם בחצי העונה הראשונה בה אימן בנאדו במכבי חיפה תורג'מן פרח. הוא כבש שמונה שערים בחודשים בהם בנאדו החליף את ראובן עטר. שחקן נוסף שמבוקש בליגת העל הוא שחר הירש והירוקים נתנו אור ירוק לחלוץ לעזוב.

בין אלו שעוזבים את הירוקים לאלה שנשארים. בסוף השבוע נערכה שיחה בין שובל גוזלן לבין רוני לוי. המאמן הודיע לחלוץ שהוא נשאר במכבי חיפה. מלבד גוזלן, כל החלוצים האחרים עשויים לעזוב את הקבוצה. את תורג'מן, הירש וגוזלן מייצג גלעד קצב.

עוד בנושא

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל תל אביב אלון תורג'מן. טל לוי
בדרך לשכונה. תורג'מן/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully