וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.6: יונייטד בעקבות דראקסלר, פאייה מדאיג את ווסטהאם

השדים האדומים כבר בונים על קשר וולפסבורג, הגדולות של אירופה לוטשות עיניים לכיוונו של כוכב הפטישים שמצטיין ביורו, בניטס סימן אלטרנטיבה לערן זהבי, פדרו עשוי לחזור לברצלונה. כל השמועות

ראובן קסטרו

העברות

* ארתור בורוץ אמנם לא רשם אפילו דקה אחת במדי פולין ביורו, אולם בבורנמות' הודיעו כי השוער חתם בשורות המועדון לעונה נוספת.

* אלברטו פאלוסקי הצטרף לאטלנטה. החלוץ האיטלקי עזב את סוונסי תמורת סכום שעדיין לא פורסם.

שמועות

* ב'בילד' מדווחים שקשר וולפסבורג יוליאן דראקסלר מתקרב למנצ'סטר יונייטד. הכישרון בן ה-22 אמנם חתם בקיץ שעבר על חוזה לחמש עונות במדי הזאבים, אבל מעוניין לעזוב לאנגליה ולשחק תחת ז'וזה מוריניו.

* אם כבר מנצ'סטר יונייטד, סוכנו של הנריך מחיטריאן עם ציטוט מעניין: "הוא רוצה לעבור ליונייטד ודורטמונד יודעת את זה. אנחנו מנסים לפתוח את המצב. הדיבורים בעיצומם".

* בספרד טוענים כי ריאל מדריד בדרך להחתמה הראשונה שלהם הקיץ. על פי ה"מונדו דפורטיבו", הבלאנקוס קרובים לצירוף חלוצה של לאציו, קייטה באלדה. השחקן בן ה-21 נחשב לכישרון גדול, ובמידה ואכן יגיעו לברנבאו לא ברור אם יישאר בקבוצה או ייצא לתקופת השאלה.

* האלטרנטיבה לערן זהבי: בספרד מדווחים שרפא בניטס, שרצה לראות את כוכב מכבי תל אביב מגיע לניוקאסל, החליט להתפשר על חלוץ חימנסטיק חוסה נראנחו. הספרדי בן ה-21 כבש בעונה שעברה 15 שערים בליגה הספרדית השנייה.

* ב'דיילי מירור' מציינים שלסטר מעוניינת להחליף את הקשר המצוין אנגולו קאנטה, שצפוי לעזוב, בנמפאליס מנדי שמשחק בניס הצרפתית. הסכום שהיא תצטרך לשלם עבורו נע סביב 12 מיליון ליש"ט.

* עוד ב'דיילי מירור': על רקע הצטיינותו ביורו, בווסטהאם חוששים מהעניין הגובר בכוכב נבחרת צרפת דימיטרי פאייה. צ'לסי וריאל מדריד החלו לגשש בנוגע לאפשרות להחתימו.

דימיטרי פאייה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
יש מחיר להצלחה. פאייה/רויטרס

* בטורקיה טוענים כי מרטין שקרטל נמצא על סף חתימה בפנרבחצ'ה. הקבוצה מאיסטנבול תשלם כשבעה מיליון יורו לליברפול עבור הבלם הסלובקי.

* פדרו נפגש עם נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו ושוחח עמו בנוגע לאפשרות שיחזור לקבוצה, כך מדווחים בקטאלוניה. על פי השמועות חלוץ צ'לסי מעוניין לעזוב את אנגליה.

* עוד אצל צ'לסי: ב'גאזטה דלו ספורט' מדווחים שהבלוז בעקבות בלם יובנטוס לאונרדו בונוצ'י, אך מחירו הגבוה, כ-50 מיליון ליש"ט לפחות, מרתיע אותם לעת עתה.

* 'דיילי אקספרס': ז'וזה מוריניו ישקול מחדש את עתידו של בסטיאן שוויינשטייגר לקראת העונה הבאה. מאמן מנצ'סטר יונייטד ימתין לסיום דרכה של גרמניה ביורו ואז יזמן את הקשר לשיחה אישית.

* 'גאזטה' דלו ספורט: אחרי שהשלימה את עסקת מיראלם פיאניץ' יובנטוס נכנסה למאבק על שירותיו של אנדרה גומס. קשר ולנסיה ונבחרת פורטוגל מחוזר גם על ידי ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד.

* ההופעה האיכותית של אנטוניו קנדרבה מול נבחרת בלגיה הפכה אותו לאחד השמות המבוקשים ביבשת. אינטר, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מחזרות אחרי הקשר האיטלקי של האזורי ולאציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully