וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אוהדי ספרד מאושפזים במצב קשה לאחר עימות עם חוליגנים רוסים

האיומים של אופ"א פשוט לא עוזרים. הפעם שבעה רוסים תקפו חבורה של אוהדי ספרד מול הקתדרלה של קלן בגרמניה. שישה מהם נעצרו. גם בליל עצורים לאחר שעיתונאים הותקפו על ידי אנגלים

צילום וידאו: תומר יצחק

בווידאו: המהומות בין האוהדים הרוסים לאנגלים אמש (רביעי) בליל

אין סוף לתקריות האלימות הסובבות את יורו 2016. גם הערב (חמישי) נרשמה תקרית שכזו וכמו במרבית המקרים הקודמים, גם הפעם אוהדי נבחרת רוסיה היו מעורבים. בספרד מדווחים על חבורה של שבעה רוסים, שבדרכם חזרה ממארסיי בה נערך משחקה הראשון של נבחרתם (מול אנגליה) תקפו מספר אוהדים ספרדיים שעשו את הדרך ההפוכה על מנת להגיע ולעודד את הלה רוחה בטורניר.

על פי הדיווחים, התקרית אירעה מול הקתדרלה של קלן בגרמניה ובמהלכה נפצעו קשה שניים מהספרדים, שלאחר מכן נלקחו לבית החולים על מנת לקבל טיפול. חמישה מהתוקפים, בני 26-30 נעצרו והמשטרה הגרמנית יצרה מיידית קשר עם מקבילתה הצרפתית שבעצמה סבלה לא מעט כמובן מאלימות האוהדים.

בתקרית האחרונה הפאב שבו שהו האוהדים הפך לזירת קרב של ממש. כיסאות ושולחנות הושלכו מהפאב ובחזרה לעבר האוהדים, כאשר שני אוהדים רוסים כבר נעצרו בעקבות התקרית הזו. כזכור, נגד רוסיה עומד עונש הרחקה על תנאי עוד לפני אירועים אלה אך עושה רושם שאת האוהדים זה לא ממש מעניין.

מעצר של אוהד בליל. רויטרס
אוהד נעצר בליל/רויטרס

בתקרית נפרדת, מדווחים כלי התקשורת באנגליה כי שישה אוהדים נעצרו היום בליל, במהלך חגיגות הניצחון על ויילס של אוהדי אנגליה. אחד מהם זרק פצצת עשן לכיוון שוטר, ואחד נוסף נעצר בגין אלימות כנגד שוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully