וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ברזיל: טיטה סיכם, בקורינתיאנס רותחים על ההתאחדות

המאמן שהוליך את קורינתיאנס לשתי אליפויות ולזכיות בגביע ליברטדורס ואליפות העולם לקבוצות, יחליף את דונגה המפוטר. בקבוצתו זועמים על ההתנהלות: "היו צריכים לפחות להתקשר אלינו"

AP

טיטה סיכם כמאמנה החדש של נבחרת ברזיל והוא צפוי לחתום עד סוף השבוע ולהחליף את דונגה המפוטר. בינתיים בקורינתיאנס זועמים על ההתאחדות לכדורגל המקומית ומאשימים אותה בהתנהלות לא אתית בפנייה למאמן.

נשיא קורינתיאנס, רוברטו דה אנדרדה, אמר: "אני רותח על ההתאחדות. לא קיבלנו מהם אפילו שיחת טלפון אחת. לא היה קורה כלום אם הם היו מתקשרים אלינו ומבקשים רשות לנהל מו"מ עם המאמן שלנו. ברור שהייתי משיב בחיוב. טיטה הוכיח שהוא ראוי לאמן את נבחרת ברזיל, אבל נבחרת ברזיל לא ראויה לו. ההתאחדות הברזילאית לא ראויה לאדם כמוהו".

טיטה בן ה-55 (אדנור לאונרדו באקי) הוא אחד המאמנים המוערכים בכדורגל הברזילאי בשנים האחרונות. הוא הוליך את קורינתיאנס לשתי אליפויות (2011, 2015), גביע ליברטדורס אחד (2012) ואליפות העולם לקבוצות (2012, ניצחון על צ'לסי בגמר). מלבד שתי גיחות קצרות לאל אין ואל ווחאדה מאיחוד האמירויות, הוא אימן רק בברזיל.

טיטה יחליף את דונגה שפוטר אחרי הכישלון המהדהד בקופה אמריקה סנטנריו, שם ברזיל לא הצליחה לעלות לרבע הגמר. המבחן הגדול הראשון שלו יהיה בתחילת ספטמבר, אז ברזיל תתארח אצל אקוודור ותארח את קולומביה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. ברזיל - הנבחרת היחידה ששיחקה בכל גביעי העולם - מדורגת במקום השישי בלבד בבית הדרום אמריקאי.

עוד בנושא:

דונגה פוטר מנבחרת ברזיל
צפו בארגנטינה מביסה את בוליביה 0:3

מאמן קורינתיאנס, טיטה. GettyImages
אחד מהמאמנים הכי מוערכים בברזיל. טיטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully