וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין קרמר הישראלי-אמריקאי החל את אימוניו עם הדודג'רס

15.6.2016 / 20:19

המגיש ששיחק עם נבחרת ישראל בשלוש השנים האחרונות ונבחר בסיבוב ה-14 בדראפט האחרון, ינסה לעבור את שש הדרגות במיינור ליג עם קבוצות הפיתוח של הקבוצה מ-LA ולתפוס מקום בקבוצה הבכירה

דין קרמר שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. איגוד הבייסבול הישראלי, מערכת וואלה! NEWS
קרמר בפעולה/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הבייסבול הישראלי

שחקן הבייסבול דין קרמר הפך לישראלי הראשון אי פעם שחותם בקבוצה מה-MLB. קרמר הגיע אמש (שלישי) לאימון הראשון שלו בלוס אנג'לס דודג'רס.

המגיש, שנולד בקליפורניה להורים ישראלים, נבחר על ידי הדודג'רס בסיבוב ה-14 בדראפט האחרון והוא ישחק עם קבוצת הרוקים של המועדון מ-LA. מדובר ברמה הראשונה מבין שש קבוצות מיינור ליג ששייכות לדודג'רס.

קרמר שיחק בנבחרת ישראל בשלוש השנים האחרונות ולאחר שנבחר על ידי סן דייגו בדראפט 2015 והחליט לשחק בקולג', הוא נבחר פעם נוספת, הפעם על ידי לוס אנג'לס, אצלה הוא ינסה להשיג מקום בקבוצה הבכירה לאט לאט. קרמר עשוי לשחק עם ישראל במוקדמות ה"וורלד בייסבול קלאסיק" בספטמבר הקרוב בברוקלין.

"זה הישג גדול לבייסבול הישראלי ואנחנו מעודדים אותו", מסר נשיא איגוד הבייסבול ומנהל הנבחרת, פיטר קורץ, "פגשתי את דין לפני חמש שנים והוא היה נער, ששיחק לראשונה עבור ישראל. אנחנו לא יכולים לקחת קרדיט על ההצלחה שלו, אבל אנחנו גאים שהוא חלק ממשפחת הבייסבול של ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • דין קרמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully