וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לדראפט: פוחתות ההערכות שבנדר ייבחר שלישי, סימונס נגד פילי

המנייה של פורוורד מכבי תל אביב נחלשה ועל פי הערכות הוא ייבחר רביעי על ידי פיניקס. בן סימונס, שאמור להיבחר ראשון, מסרב להתאמן עם הסיקסרס בתקווה שלא יבחרו בו. תמונת מצב עדכנית

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של בן סימונס

דראפט ה-NBA ייערך בעוד שבוע בדיוק מהיום (רביעי), והקבוצות שמחזיקות בבחירות הראשונות ממשיכות להתלבט. בן סימונס, השחקן הכי מדובר בדראפט, עדיין מתעלם במופגן מפילדלפיה, שמחזיקה בבחירה הראשונה ומתכננת לבחור בו. בימים האחרונים הסיקסרס מנסים לזמן את הפורוורד הכישרוני לאימון אישי, אך הוא וסוכניו לא מוכנים לשמוע. "אנחנו עובדים על זה. הסוכנים שלו החליטו לקחת אותו לכיוון מסוים, אבל אנחנו לא מוותרים", אמר ג'נרל מנג'ר פילי בריאן קולאנג'לו. "למה שלא תתקשרו לסוכן שלו ותשאלו אותו מה קורה? אני בכלל לא בטוח שמה שקורה אומר שהוא לא רוצה להצטרף לארגון שלנו. לפעמים שחקנים מחליטים לערוך אימונים אישיים, לפעמים לא".

שחקן מכללת LSU בן סימונס. GettyImages
רוצה ללייקרס. סימונס/GettyImages

על פי הערכות, סימונס מעוניין להגיע ללייקרס, שמחזיקה בבחירה השנייה ונחשבת ליעד אטרקטיבי יותר, בעיקר בשל האפשרות לקדם כלכלית את המותג שלו מפרסומות וחסויות. אם סימונס ימשיך במגמה ויגרום לסיקסרס לרדת ממנו, הם צפויים לבחור בברנדון אינגרם, הבאנקר לבחירה השנייה.

דראגן בנדר, שעד לפני כמה שבועות נראה היה שייבחר שלישי על ידי בוסטון, יערוך אימונים אישיים אצל הסלטיקס וגם אצל פיניקס, שתבחר רביעית. בשני המוקים האחרונים של אתרי הדראפט המובילים 'דראפטאקספרס' ו-'NBADraft' בנדר ירד למקום הרביעי, בעוד שהסלטיקס בוחנים ברצינות את האופציה להעביר בטרייד את מי שייבחר שלישי לטובת כוכב NBA ותיק. ב'דראפטאקספרס' מעריכים שדווקא מרקיס כריס ממכללת וושינגטון ייבחר שלישי, בעוד שב-NBADraft' מנבאים כי דווקא באדי הילד, הצלף של מכללת אוקלהומה, יהיה זה שייבחר על ידי בוסטון.

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. ברני ארדוב
בדרך לאריזונה? בנדר/ברני ארדוב

המוקים האחרונים של אתרי הדראפט המובילים (הקליקו כדי לצפות בביצועים של השחקנים)

DraftExpress

1. בן סימונס (פילדלפיה)

2. ברנדון אינגרם (לייקרס)

3. מרקיז כריס (בוסטון)

4. דראגן בנדר (פיניקס)

5. כריס דאן (מינסוטה)

NBADraft

1. בן סימונס (פילדלפיה)

2. ברנדון אינגרם (לייקרס)

3. באדי הילד (בוסטון)

4. דראגן בנדר (פיניקס)

5. ג'מאל מארי (מינסוטה)

ג'מאל מארי, נבחרת קנדה. AP
הגניבה של הדראפט? ג'מאל מארי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully