וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה קולו האריך את חוזהו בצסק"א, פנרבחצ'ה בעקבות וונאמייקר

MVP היורוליג הזים את השמועות על חזרה ל-NBA וחתם על חוזה ארוך טווח, הגארד שמכבי תל אביב רוצה מעורר עניין גם אצל אולימפיאקוס, ברצלונה הגישה הצעה משודרגת לדילייני, בורוסיס יישאר בלבוראל? דיווחים מרחבי היבשת

one
נאנדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
לא הולך לשום מקום. דה קולו/GettyImages

ננדו דה קולו חתם היום (רביעי) לשלוש עונות נוספות בצסק"א מוסקבה. ברוסיה חששו כי הגארד הצרפתי (1.96, 28), שרשם עונת שיא, ינסה לחזור ל-NBA, אולם הוא בחר לקשור את עתידו במועדון. "זו הייתה החלטה די קלה למען האמת. חזרתי לאירופה כדי לשחק וכדי להוביל את הקבוצה שאני משחק בה, ואני חושב שזה מה שעשיתי מהרגע שהגעתי לצסק"א", אמר דה קולו. "אני מאושר להמשיך לשחק ולהוביל את הקבוצה הכי טובה באירופה, זה הדבר הכי חשוב עבורי".

דה קולו, שחזר ליבשת הישנה אחרי ניסיונות כושלים להשתלב בסן אנטוניו וטורונטו מה-NBA, סיפק את עונת חייו. הוא נבחר לחמישיית העונה ביורוליג, גרף את תואר MVP העונה ו-MVP הפיינל פור, וזכה בכל התארים הקבוצתיים האפשריים (יורוליג, VTB) עם ממוצעים של 19.4 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק ביורוליג.

בראדלי וונאמייקר שחקן באמברג. GettyImages
לא רק מכבי תל אביב בעקבותיו. וונאמייקר/GettyImages

עוד חדשות מרחבי היבשת

* בראד וונאמייקר מבוקש ולא רק במכבי תל אביב. הרכז המצוין, שסיים את העונה אחרי שזכה באליפות עם באמברג, קיבל לאחרונה הצעה מפנרבחצ'ה אולקר בגובה מיליון דולר לעונה. גם אולימפיאקוס בעקבותיו. "ליבי עם באמברג, אני אוהב את הקבוצה הזאת, אבל אני מודה שאני עדיין לא יודע מה יהיה איתי. אם איאלץ לעזוב זה יהיה קשה מאוד", אמר וונאמייקר אמש.

* גם חברו לקבוצה ניקולו מלי עשוי להצטרף לאולימפיאקוס, שמעוניינת גם במייק ג'יימס מלבוראל קוצ'ה.

* אלסנדרו ג'נטילה בדרך החוצה ממילאנו? פורוורד נבחרת איטליה, שזכה עם הקבוצה מבירת האופנה באליפות לפני יומיים, הודיע כי "כנראה שזה היה המשחק האחרון שלי בקבוצה". הוא עשוי להצטרף ליוסטון, שמחזיקה בזכויות עליו ב-NBA. גם צסק"א מעוניינת בו.

שחקן מילאנו אלסנדרו ג'נטילה מול שחקן בוסטון סלטיקס ג'יי קראודר. AP
יעזוב את איטליה? ג'נטילה/AP

* ברצלונה הגישה הצעה משודרגת למלקולם דילייני. הרכז, שכיכב בקובאן בעונה החולפת, עשוי לחתום על חוזה לשלוש שנים במדי הקבוצה הקטלאנית, אך בכל מקרה ידרוש סעיף יציאה ל-NBA כבר בקיץ הקרוב, בו הוא מתכנן למצות את האופציות מעבר לים. גם דרושפאקה של דיוויד בלאט ממשיכה להביע בו עניין.

* לבוראל קוצ'ה מתכננת להגדיל את תקציבה בכ-30 אחוז ביחס לעונה שעברה, וכבר סימנה את המטרה הראשונה שלה לקיץ זה: להחתים את יאניס בורוסיס על חוזה חדש. הסנטר היווני המצטיין מבוקש גם בפנאתינייקוס, אבל הבאסקים מתכננים להגיש לו הצעה לשנתיים עם שכר עונתי שגדול ב-250 אחוז (!) משכרו בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully