וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל סיכם לעונה בבית"ר ירושלים, עידן ורד בדרך

15.6.2016 / 13:50

הקבוצה המריאה להונגריה עם סגל מצומצם, קשר מכבי חיפה חוזר למועדון בו גדל, קשרה של אוטווה פיורי יחזור גם הוא. בן שמעון ינסה להשאיר את עומר אצילי: "נתחזק בשלושה-ארבעה שחקנים"

צילום וידאו: ניב אהרונסון

בווידאו: אימון בית"ר ירושלים

הקשר קובי מויאל, שעל מועמדותו לבית"ר ירושלים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיכם בקבוצה לעונה אחת. מויאל, שגדל במועדון ובשלוש העונות האחרונות שיחק בשריף טירספול ובמכבי חיפה. מויאל אמור להגיע בימים הקרובים למחנה האימונים של הקבוצה והוא ירוויח 110 אלף דולר העונה, עם אופציה לעונה נוספת, בה ירוויח 160 אלף דולר.

בית"ר ירושלים המריאה היום (רביעי) למחנה האימונים בשופרון שבהונגריה כאשר הסגל של הקבוצה רחוק מלהיות סגור. בית"ר עדיין לא צירפה מחליף לניקיטה רוקאביציה שעזב למכבי חיפה, חסוס רואדה מסרב בשלב זה להגיע לישראל ואף העביר מסר כי אינו חושש מתביעה, ומעבר לכך חסרים לבן שמעון שחקנים נוספים בתפקידי מפתח.

בבית"ר לא נלחצים ומאמינים כי בשבועות הקרובים הסגל יתחזק ויקבל צורה טובה יותר. במועדון הודיעו אתמול לאלעד גבאי כי הוכן עבורו כרטיס טיסה למחנה אך נכון לשעת לילה מאוחרת הקבוצה לא מימשה את האופציה עליו כאשר היום זהו היום האחרון לעשות זאת. גבאי לא יצטרף למחנה ללא חוזה.

כרגע הקבוצה בודקת עדיין מספר אפשרויות לעמדת המגן השמאלי, גם בגזרת הישראלים וגם אלו הזרים וכרגע עדיין לא נתקבלה החלטה, כאשר בגזרת הישראלים עדיין מכוונים במועדון אל חן דילמוני ושון גולדברג.

עידן ורד. מגד גוזני
חוזר. ורד/מגד גוזני

עידן ורד אמור לחזור לישראל בתחילת השבוע הבא אך במועדון מאמינים כי נשארו דברים קטנים לסגור מול השחקן והוא יצטרף לקבוצה. ישנו רצון של שני הצדדים לסגור את העיסקה ונראה כי המשא ומתן יושלם במהרה בימים הקרובים. בן שמעון הבהיר לטביב כי הוא מעוניין מאוד לצרף את השחקן, שיכול לשחק גם כקשר קדמי וקשר 50:50, ויאם הדברים ייסגרו בהקדם, ורד יצטרף כבר למחנה האימונים בהונגריה.

אור וקנין הצעיר לא ייצא עם הקבוצה בשל פציעה בברך והוא צפוי לחזור לאימונים בעוד מספר שבועות. שניר משען חתם על חוזהו ונכון לעתה הוא המגן הימני היחיד בסגל, כמו גם אורי מגבו בצד שמאל. הקשר הברזילאי אנדרסון רוסה צפוי להגיע להתרשמות במהלך המחנה.

"עשינו עד עכשיו אימונים יותר כלליים, עכשיו נכניס להם טוב", אמר בן שמעון לקראת היציאה למחנה. "יצטרפו עוד שלושה-ארבעה שחקנים בתקופה הקרובה. יש משהו כיף בתחושה הזאת. אחרי שנשלים את הסגל נקבל את כל התשובות".

(עדכון ראשון: 9:20)

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. אבי כהן
מתכונן לרכש. בן שמעון/אבי כהן

על השחקנים שלא יגיעו למחנה האימונים: "המחנה הזה הוא יותר מוקדם מהמחנות שבדרך כלל. אנחנו רוצים להביא את השחקנים הכי טובים והכי מתאימים".

על חסוס רואדה: "יש דברים מורכבים שמתנהלים מתחת לפני השטח. חסוס יודע שאנחנו מאוד רוצים אותו. אני לא שם דדליין, אני צריך להיות גמיש. צריך בלם כמה שיותר טוב וכמה שיותר מהר".

על אלעד גבאי: "אני ואלי מיושרים בכל הקווים ועובדים בשיתוף פעולה. לגבי כל מיני שחקנים אנחנו פועלים והשחקנים שצריכים להיות בבית"ר יהיו בבית"ר".

על עומר אצילי: "הוא מגלה יכולת טובה באימונים, אני מקווה מאוד שב-26 בחודש נשים את הדבר מאחורינו והוא יהיה שחקן בית"ר. אנחנו מאוד רוצים אותו, אבל צריך להיות גמיש כדי להכין אופציות לכל מיני תפקידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully